Podwozie do samodzielnej budowy VANQUISH VS4-10 Builders Kit - Portal Axle
Osie portalowe F10 są powszechnie chwalone za wyjątkową trwałość, precyzyjną konstrukcję, obrabiane koła zębate i płynną pracę, dzięki czemu są doskonałym wyborem dla entuzjastów modeli trialowych.
Przekładnia VFD Twin Transmission oferuje overdrive (6,5% lub 46%) i 3-pozycyjny dig. Skrzynia została zbudowana z myślą o trwałości dzięki obrabianym maszynowo wewnętrznym kołom zębatym i wałom chromowo-molibdenowym zapewniającym płynne, niezawodne przenoszenie mocy oraz obrabianej maszynowo płycie silnika, płytom łożyskowym i słupkom zapewniającym maksymalną wytrzymałość i stabilność pod obciążeniem.
Zestaw VS4-10 Portal Axle Builders Kit zawiera wysokowydajny układ napędowy z przekładnią VFD Twin Transmission i osiami F10 Portal Axles, zapewniając niezrównaną kontrolę, trwałość i wydajność. Układ napędowy jest zbudowany tak, aby radzić sobie z najtrudniejszym terenem z płynnym, niezawodnym transferem mocy.
Wszechstronna tacka na baterie mieści większość popularnych pakietów, w tym twarde obudowy LiPo i standardowe rozmiary stick pack, zapewniając idealne dopasowanie do Twoich potrzeb. Miejsca mocowania serwomechanizmu VFD Twin są zintegrowane z podwoziem.
Podwozie Vanquish Products VS4-10 łączy w sobie wygląd skali z wysoką wydajnością. Jego stalowa konstrukcja C-channel oferuje detale skali i wytrzymałość, z podwójnymi mocowaniami serwa, prowadzeniem liny wyciągarki. Formowane suwaki Rock Sliders mają wymienną stożkową część zewnętrzną. Obrabiane maszynowo aluminiowe mocowanie Panharda wytrzymuje silne uderzenia na trasie. Formowane wieże amortyzatorów zabezpieczają amortyzatory Incision S8E o średnicy 80 mm. W zestawie znajdują się również końcówki drążków Pro.
Podwozie VS4-10 charakteryzuje się niezrównaną sztywnością, najwyższą jakością wykonania i uniwersalną konstrukcją, co czyni je popularnym wyborem w przypadku szerokiej gamy projektów.
VS4-10 ma amortyzatory Incision 80mm S8E z 8-milimetrowymi korpusami z gwintem z twardego anodowanego aluminium, podwójnymi uszczelkami X-ring, blokującymi kołnierzami napięcia wstępnego, kluczowanymi miskami sprężyn, polerowanymi stalowymi wałkami amortyzatorów i obrabianymi maszynowo tłokami. Przedni 3-link z zawieszeniem Panharda zapewnia wygląd skali poprzez ukrycie serwa, jednocześnie umożliwiając pełny ruch zawieszenia. Ogniwa ze stali nierdzewnej zapewniają niską wagę i trwałość.
Sprawdzone połączenie 3-link z przednim zawieszeniem Panharda i trójkątnym zawieszeniem tylnym pozwoli Twojemu projektowi działać tak dobrze, jak wygląda. Podwozie o dużym prześwicie i amortyzatory S8E o średnicy 80 mm zapewnią Ci elastyczność i przewidywalność, aby poruszać się pewnie w najtrudniejszym terenie.
5.25:1 Axle Gear Ratio
15T Pinion
52T Spur Gear
Overall Width Hex to Hex - 200mm (7.87”)
Wheelbase: 313mm (12.3")
Overall Front Ratio (Standard 6.5% OD): 53.7:1
Overall Front Ratio (High 46% OD): 35.8:1
Overall Rear Ratio: 57.2:1