Sklep modelarski i serwis Szczecin. Zdalnie sterowane auta Team Corally, Vanquish, Traxxas, Maverick, BlackZon, HB Racing, HPI Racing, samoloty, łodzie, części zamienne.

Koszyk:
0,00
Home Auta RCAuta zdalnie sterowaneSamochody RC do składania › Vanquish VS4-10 Phoenix Portal - Kit

Vanquish VS4-10 Phoenix Portal - Kit

Vanquish VS4-10 Phoenix Portal - Kit - do samodzielnego złożenia

Zaktualizowano VPS09007 z 2024 r. Obejmuje VPS10103 4,65" Falken Wildpeak MT w kolorze Red Compound. 

Układ napędowy

VS4-10 Phoenix Portal to pierwsza platforma wyposażona w skrzynię biegów Vanquish Products VFD Twin i osie portalowe F10. Ta kombinacja zapewnia korzyści w zakresie wydajności, jakich nigdy wcześniej nie oferowano w tego typu zestawie skalowanym. VFD Twin zawiera wybieralną zmianę biegów Overdrive i 3-pozycyjną jednostkę kopania w jednym kompaktowym pakiecie. Formowane osie portalowe F10 wykorzystują konstrukcję o dużym prześwicie, która minimalizuje rozmiar dyni i maksymalizuje prześwit wokół piasty C i zwrotnicy. Łączenie VFD Twin z osiami portalowymi F10 odbywa się za pomocą wałów napędowych ISD10. Wały napędowe ISD10 mają obrabiane maszynowo przeguby CV na każdym końcu z formowanymi wałami wielowypustowymi między nimi, co zapewnia płynną i wydajną pracę. 

Skrzynia biegów VFD Twin — wybieralna Overdrive and Dig (patent w toku)
Obudowy osi portalowych F10
Przednia oś portalowa Offset Pumpkin
Tylna oś portalowa Centered Pumpkin
Mosiężne wewnętrzne rury wzmacniające
Obrabiane maszynowo koła zębate portalowe
Przednie półosie w stylu uniwersalnym
Podwójne amortyzatory ścinające
Aluminiowe sześciokąty 12 mm do wałów wyjściowych 6 mm
Półosie napędowe ISD10

Przekładnia VFD Twin

Zestaw przekładni VFD Twin (patent w toku) to ewolucja oryginalnej przekładni VFD. Przyjmuje tę samą równowagę wydajności, wyglądu, wytrzymałości i dodaje pierwsze w branży funkcje. Przekładnia VFD Twin jest wyposażona w wybieralny nadbieg i tylny dig. Skrzynia rozdzielcza z podwójną zmianą biegów wykorzystuje wymienne płyty łożyskowe, mosiężny sworzeń do ramion zmiany biegów i chromowo-molibdenowe suwaki zmiany biegów. Zapożyczając z naszego sprawdzonego kopania Hurtz, podwójna zmiana biegów VFD jest płynna i niezawodna. Zmiana nadbiegu w locie z 6,5% na 46% powoduje natychmiastową zmianę charakterystyki jazdy i opcji strojenia. Przekładnia VFD Twin umieszcza silnik do przodu i tak nisko, jak to możliwe. Kompatybilny z silnikami szczotkowymi i bezszczotkowymi 540*

W locie wybieralny Overdrive
Standardowy Overdrive 6,5%
Wybieralny High Overdrive 46%
Użyj pozycji neutralnej Overdrive dla 2WD (odłącz wyjście z przodu)
Dig z 3 pozycjami
Sprzęgło poślizgowe****
Spiekane wewnętrzne koła zębate
Utwardzone wałki chromowo-molibdenowe
Formowana podwójna przedłużona płyta ślizgowa VFD do ochrony silnika
Formowane tace na akumulator i elektronikę
Pełna przekładnia z łożyskami kulkowymi
Spiekane ramiona zmiany biegów z mosiężną tuleją zmiany biegów
Chromowo-molibdenowe suwaki do zmiany biegów Overdrive i Dig
Formowana obudowa przekładni w skali
Formowane płyty łożyskowe
Formowana płyta silnika 6 mm
Formowana osłona przekładni zębatej czołowej
32P 52T Spur i 15T Steel Pinion
Silikonowe osłony przeciwpyłowe do ramion zmiany biegów***

Osie portalowe F10

Osie portalowe F10 Plastic Molded korzystają z wieloletniego doświadczenia firmy Vanquish Product w projektowaniu najlepszych aluminiowych osi w branży. Formowane osie portalowe F10 charakteryzują się ultrasztywną konstrukcją ze zintegrowaną kratownicą, która łączy oba końce osi, a także mosiężnymi wewnętrznymi rurami wzmacniającymi, które zwiększają wytrzymałość i zapewniają pewną masę w dolnej części pojazdu.

Formowane plastikowe obudowy osi
Frezowane chromowo-molibdenowe przekładnie portalowe
Uniwersalne półosie osi
49 stopni skrętu
Wzmocniona piasta C o dużym poślizgu
Frezowane przekładnie hipoidalne osi (30/8)
6-śrubowe koło zębate pierścieniowe i szpula
Przełożenie przekładni portalowej 1,4:1
6-milimetrowe wałki wyjściowe z nakrętką koła M5
Jednoczęściowe formowane uchwyty łożysk
Regulowana dolna pozycja mocowania amortyzatora
Uniwersalne wały chromowo-molibdenowe
Mosiężne wkładki rurowe
Trzeci element zdejmowany ze skalą
Frezowany aluminiowy anodowany na czerwono tylny korek wlewu z formowanym narzędziem montażowym

Podwozie

Podwozie Vanquish Products VS4-10 zostało stworzone, aby zapewnić równowagę między wyglądem w skali a nieograniczoną wydajnością. Stalowa konstrukcja kanału C zapewnia szczegóły skali, formowane przednie i tylne poprzeczki wypełniają szyny podwozia w miejscach największego naprężenia, zapewniając maksymalną wytrzymałość i zapewniając takie funkcje, jak podwójne mocowania serwomechanizmu, prowadzenie liny wyciągarki i ogniwo paliwowe. Formowane suwaki skalne są wyposażone w wymienną stożkową część zewnętrzną, która idealnie pasuje do nadwozia Phoenix. Podwozie VS4-10 zostało opracowane do współpracy z przekładnią VFD Twin, aby utrzymać nadbieg i serwo kopania nisko na platformie. Mocowanie Panharda na podwoziu jest wykonane z obrabianego maszynowo aluminium, aby wytrzymać uderzenia w trudnych warunkach na szlaku. Formowane wieże amortyzatorów obejmują górną część 80-milimetrowych amortyzatorów Incision S8E w podwójnym ścinaniu, zapewniając maksymalne wsparcie. Wąskie formowane zderzaki przednie i tylne maksymalizują prześwity, jednocześnie poprawiając kąty natarcia i zejścia.

Wytrzymałe stalowe ramy C-Channel o dużym prześwicie
Formowane przednie wewnętrzne błotniki ze zintegrowanymi mocowaniami LED
Formowane suwaki Phoenix Rock
Zderzaki Phoenix High Clearance
Zintegrowana tacka na akumulator i pozycje mocowania elektroniki
Mocowania serwomechanizmów VFD Twin Overdrive i Dig
Łączniki ze stali nierdzewnej
Formowane wewnętrzne błotniki z przednim zawiasem nadwozia i mocowaniem chłodnicy

Zawieszenie

VS4-10 ma amortyzatory Incision 80mm S8E z większymi 8-milimetrowymi aluminiowymi korpusami gwintowanymi, podwójnymi uszczelnieniami X-ring, blokującymi kołnierzami wstępnego naprężenia, kluczowanymi miseczkami sprężyn i polerowanymi stalowymi wałkami amortyzatorów. Przednie 3-link z zawieszeniem Panharda zapewnia wygląd skali, utrzymując serwo poza zasięgiem wzroku, jednocześnie zapewniając miejsce na pełny ruch zawieszenia. Zawieszenie obraca się na pełnym zestawie łączników ze stali nierdzewnej, aby utrzymać niską masę z płynnym przejściem od łącznika do końcówek drążka.

Amortyzatory SC8E Incision 80mm
Łączniki ze stali nierdzewnej
Kulki obrotowe ze stali nierdzewnej
Przesunięte dolne kulki obrotowe amortyzatora ze stali nierdzewnej do regulacji szerokości amortyzatora na osi

Amortyzatory S8E Scale

Amortyzatory Incision S8E Scale mają większy otwór 8 mm dla zwiększonego tłumienia. Zwiększona objętość zmniejsza wewnętrzne ciśnienie amortyzatora, co wydłuża żywotność uszczelnienia. Podwójnie formowany dolny wkład amortyzatora X-Ring zapewnia więcej powierzchni uszczelniających niż standardowe pierścienie uszczelniające. Gwintowane korpusy amortyzatorów umożliwiają szeroki zakres napięcia wstępnego sprężyny. Przesunięte dolne kulki amortyzatora zapewniają większą elastyczność w dostrajaniu kątów amortyzatora.

Amortyzatory o skali otworu 8 mm
Gwintowane korpusy amortyzatorów
Skalowana nasadka amortyzatora ze stalową kulką i śrubą odpowietrzającą
Polerowane wałki amortyzatorów
Podwójne pierścienie X

Nadwozie Phoenix

Tylna klatka VRD1
3-częściowa konstrukcja nadwozia
Zdejmowane boki skrzyni ładunkowej
Kuwety reflektorów i świateł tylnych
Formowana kratka
Zawiasowa konstrukcja
Ukryte klipsy nadwozia z szybko zwalnianym przednim sworzniem obrotowym
Pełne wnętrze
Formowane części detali (wycieraczki, dźwignia zmiany biegów, kierownica)

Koła i opony

1.9 Falken Wildpeak MT (wersja zaktualizowana z 2024 r., odnotowana na pudełku).
1.9 Incision KMC KM237 Riot Molded Beadlock (wersja zaktualizowana z 2024 r.)

Dane techniczne

Skala 1/10
Opony Falken Wildpeak MT 4,65” 1,9” (wersja zaktualizowana z 2024 r.)
Przełożenie osi 5,25:1
Zębatka 15T
Przekładnia zębata 52T
Szerokość całkowita: 250 mm (9,84 cala)
Wysokość całkowita: 250 mm (9,84 cala)
Rozstaw osi: 313 mm (12,3 cala)
Całkowity stosunek przedni (standardowy 6,5% OD): 53,7:1
Całkowity stosunek przedni (wysoki 46% OD): 35,8:1
Całkowity stosunek tylny: 57,2:1
Średnia masa RTR (może się różnić w zależności od elektroniki): 6,5 funta (2,9 kg)
Szerokość osi przedniej od sworznia do sworznia: 190 mm (7,5")
Szerokość tylnej osi od sworznia do sworznia: 188 mm (7,35")

Zawiera

Blokada gwintów
Smar
Olej do amortyzatorów 30wt

Wymagana elektronika

ESC
Silnik 540
Serwosterowanie (zalecany serwoster Vanquish 20mm)
Akumulator
Nadajnik i odbiornik

Dodatkowa elektronika do funkcji VFD Twin

X2 serwa o standardowym rozmiarze do Dig i wybieralnego Overdrive (standardowy lub niski profil)
X2 serwa 24mm
Nadajnik i odbiornik 4-kanałowy

* Pasuje do większości silników szczotkowych i bezszczotkowych 540

** Oczekuje na patent

*** Osłona przeciwpyłowa skrzyni biegów nie jest w 100% odporna na działanie czynników atmosferycznych. Używaj pokrywy dostępowej, aby regularnie sprawdzać skrzynię biegów pod kątem zanieczyszczeń i w razie potrzeby dodawaj smaru.

**** Uwaga: Prawidłowa regulacja sprzęgła poślizgowego jest wymagana w przypadku skrzyni biegów VFD Twin i kół zębatych spiekanych.

Najczęściej kupowane z tym produktem