VANQUISH VS4-10 Builders Kit - Straight Axle
Układ napędowy
Zestaw VS4-10 Builders Kit zawiera przekładnię VFD Vanquish Products i proste osie F10. Osie F10 charakteryzują się konstrukcją o dużym prześwicie, minimalizującą rozmiar dyni i maksymalizującą wytrzymałość wokół piasty C i zwrotnicy. Półosie napędowe ISD10 łączą VFD z osiami F10, wyposażone w obrabiane maszynowo przeguby homokinetyczne i formowane wałki wielowypustowe zapewniające płynną, wydajną pracę.
Podwozie Vanquish Products VS4-10 łączy w sobie wygląd skali z wysoką wydajnością. Jego stalowa konstrukcja C-channel oferuje detale skali i wytrzymałość, z podwójnymi mocowaniami serwomechanizmu, prowadzeniem liny wyciągarki i ogniwem paliwowym. Formowane suwaki Rock Sliders mają wymienną stożkową część zewnętrzną. Obrabiane maszynowo aluminiowe mocowanie Panharda wytrzymuje silne uderzenia na szlaku. Formowane wieże amortyzatorów zabezpieczają amortyzatory Incision S8E o średnicy 90 mm.
Podwozie VS4-10 zapewnia niezrównaną sztywność, doskonałą jakość wykonania i wszechstronną konstrukcję, co czyni je popularnym wyborem w szerokiej gamie projektów.
VFD jest zaprojektowany dla optymalnej wydajności, wyglądu skali, wytrzymałości i wszechstronnych akcesoriów. Umieszcza silnik do przodu i nisko, aby zapewnić idealny rozkład masy. Przekładnia VFD Spec oferuje 6,5% overdrive dla lepszego skręcania i wspinania się bez obciążania elektroniki. Obudowa T jest wyposażona w wymienne płyty łożyskowe do regulowanego pozycjonowania i opcjonalne przełożenia. Kompatybilny z silnikami szczotkowymi i bezszczotkowymi 540*.
Przekładnia VFD ma szerokie metalowe koła zębate wewnątrz, co zapewnia wytrzymałość w obszarach, które się liczą. Możliwość zbudowania przekładni VFD z różnych części opcjonalnych pozwala na dostrojenie wydajności do Twoich potrzeb.
VS4-10 ma amortyzatory Incision 90mm S8E z 8-milimetrowymi aluminiowymi korpusami gwintowanymi, podwójnymi uszczelkami X-ring, blokującymi kołnierzami napięcia wstępnego, kluczowanymi miskami sprężyn, polerowanymi stalowymi wałkami amortyzatorów i obrabianymi maszynowo tłokami. Przedni 3-link z zawieszeniem Panharda zapewnia wygląd skali poprzez ukrycie serwa, jednocześnie umożliwiając pełny ruch zawieszenia. Ogniwa ze stali nierdzewnej zapewniają niską wagę i trwałość.
Sprawdzone połączenie 3-link z przednim zawieszeniem Panharda i trójkątnym zawieszeniem tylnym pozwoli Twojemu projektowi działać tak dobrze, jak wygląda. Podwozie o dużym prześwicie i amortyzatory S8E o średnicy 90 mm zapewnią Ci elastyczność i przewidywalność, aby podbić teren.