Całkowicie nowy poziom wydajności i trwałości Monster Trucków w skali 1/10
Nowy bezszczotkowy Monster Truck Sketer XP 4WD w skali 1/10 od Team Corally zapewnia osiągi jak żaden inny pojazd. Dzięki akumulatorowi 4S możesz bez wysiłku jeździć na kółkach na ziemi i wykonywać salta w tył w powietrzu. Jeśli wolisz bardziej zwinny i responsywny, wrzuć pakiet 3S, aby uzyskać naprawdę satysfakcjonujące i wyjątkowe wrażenia z jazdy.
Stosując świeże, innowacyjne podejście do projektowania, mające na celu połączenie wszechstronności i wydajności przy zachowaniu niezwykłej trwałości, projektanci platformy Sketera położyli nacisk na wytrzymałość i sztywność podwozia, idealny skok zawieszenia i współczynnik drgań sprężyn/tłumików, a także detale zapewniające wygodę, takie jak prowadzenie przewodów i wygodne chłodzenie podzespołów. Wykorzystując wytrzymałe, wysokokwalifikowane komponenty, takie jak programowalny ESC Torox 135 2-4S z zabezpieczeniem LiPo przed niskim napięciem i 4-biegunowy silnik bezszczotkowy Kuron 725 2150Kv z większego wózka Radix 4 w skali 1/8, Sketer podkreśla najlepszą w swojej klasie innowację i wykonanie. Po co zadowalać się zasadniczo akceptowalnymi lub jedynie wystarczającymi?
Nie tylko elektronika jest uważana za najlepszą w swojej klasie, ale układ napędowy i elementy mechanizmu różnicowego składają się albo z dokładnie tej samej części, albo z co najmniej tego samego materiału, co w maszynach Team Corally RTR 6S w skali 1/8. Jeśli szukasz wydajności na dużą skalę w ciężarówce do pobijania potworów/kaskaderów w skali 1/10, nie szukaj dalej niż Seter XP od Team Corally!
Jazda o każdej porze roku, zawsze i wszędzie
Team Corally Sketer XP jest wyposażony w wodoodporną elektronikę, dzięki czemu jest gotowy do użycia w większości warunków. ESC jest nie tylko odporny na rozpryski wody i błoto, ale serwo sterujące i odbiornik są również odporne na warunki atmosferyczne dzięki specjalnym wodoodpornym powłokom PCB. Dodatkową ochronę i odporność na brud, kamienie i wilgoć zapewnia innowacyjny system osłon przeciwbryzgowych podwozia. Oczywiście Seter jest standardowo wyposażony w wysokiej jakości łożyska kulkowe z gumowymi uszczelkami, co oznacza, że możesz jeździć praktycznie wszędzie i w większości warunków.
(Należy pamiętać, że żaden pojazd zdalnie sterowany nie powinien być prowadzony ani zanurzany w wodzie lub błocie. Należy zachować ostrożność podczas jazdy w ekstremalnych warunkach, a po jeździe w błocie, wodzie lub w pobliżu słonej wody należy przeprowadzić odpowiednią konserwację, taką jak czyszczenie i smarowanie.)
Unikalny system usztywnień przedniego podwozia
Innowacyjna konstrukcja przedniego usztywnienia podwozia wzmacnia, podtrzymuje i łączy dźwignie kierownicze, przednią przegrodę i przedni amortyzator w jeden super mocny zespół, zapewniający niezrównaną trwałość i niezawodność. Optymalna kombinacja komponentów aluminiowych i kompozytowych pozwala kierowcom na jazdę bez obaw, wiedząc, że Sketer jest przygotowany na zdominowanie wszystkiego na swojej drodze.
Środkowe wzmocnienie podwozia
Innowacyjny i solidny dwuczęściowy usztywnienie środkowe łączy przegrody i wieże amortyzatorów wraz z wytrzymałymi aluminiowymi rurami 12 mm i kompozytowymi gniazdami, tworząc „kręgosłup” o ogromnej wytrzymałości i trwałości pomiędzy usztywnieniem a wieżą amortyzatorów.
Masywna osłona podwozia przed brudem/wilgocią
W Sketer zastosowano sztywną osłonę podwozia o wysokich bokach, która służy zarówno do ochrony podzespołów, jak i do utrzymania sztywności. Wysokie boki chronią silnik, ESC, akumulator i wentylatory przed brudem, kamieniami i wilgocią, a nowa, większa skrzynka odbiorcza z wygodnym systemem zarządzania kablami zapewnia schludny wygląd Twojej maszyny.
Regulowany drążek na kółkach
Sketer jest wyposażony w regulowaną, jednorolkową kierownicę z możliwością wyboru wielu pozycji dla zoptymalizowanego przyspieszenia lub maksymalnego kąta jazdy na kółkach przy starcie. Koło rolkowe jest łożyskowane kulkowo i zapewnia maksymalną trwałość dzięki kompaktowej konstrukcji.
Kuloodporny, wytrzymały stalowy układ napędowy
Dopasowany do najwyższej klasy potwora, Sketer posiada przednie, środkowe i tylne wypełnione silikonem i uszczelnione mechanizmy różnicowe z przekładnią stożkową, które dostarczają całą dostępną moc do podłoża z silnika Kuron 725 2150KV. Dzięki łatwemu demontażowi i konserwacji możesz nawet zmieniać każdy mechanizm różnicowy indywidualnie, aby precyzyjnie dostosować przyczepność z przodu lub z tyłu! Wewnątrz znajdziesz kompletny zestaw metalowych kół zębatych i misek napędu zewnętrznego ze szwajcarskiej stali, które łączą się ze stalowymi wałami napędowymi. Przód Sketera wyposażony jest w wały napędowe CVD ze stali hartowanej, zapewniające wydajność, trwałość i maksymalny skok zawieszenia, podczas gdy cały układ napędowy jest wsparty na wysokiej jakości uszczelnionych gumowo łożyskach kulkowych 8x16x5 mm, co zapewnia minimalne opory toczenia i maksymalną wydajność.
Brandname: | Team Corally |
Scale: | XL-4S Scale |
Car Model Type: | Electric Powered 4WD Monster Truck RTR -4S Brushless Power |
Weight (g): | 4250 g |
Battery Type: | Not included |
Wheel base (mm): | 327 mm |
Length (mm): | 485 - 555 mm |
Width (mm): | 365 mm |
Transmission: | 4WD Shaft Driven |
Ball Beared: | Full Set of Rubber Sealed Ball Bearing |
Motor Type: | 2150kV 2-4S 4-pole Brushless Motor |
Height (mm): | 210 mm |
ESC Type: | Brushless - Waterproof - 2-4S LiPo - Programmable with LiPo Cut-Off |
Servo Type: | Digital - High Voltage - Metal Gear - 20 Kg Torque |
Battery tray dimensions: | (LxWxH): 143x50.5x50 mm |
RC functions: | Right - Left - Forward - Brake - Reverse |
Charger: | Not included |
Radio Type: | 2.4gHz 2-Channel Digital Remote Control System |