Firma HB z przyjemnością przedstawia nowy model podwozia DRIFT TC-FD. Nowy TC-FD to bezkompromisowy model w skali 1:10 idealny równo do ścigania się jak i driftu. Wyróżnia się spośród innych najbardziej zaawansowanymi i wszechstronnymi rozwiązaniami technologicznymi dostępnymi dla fanów driftu a także tych, którym zależy na najlepszej przyczepności.
Dzięki zamontowanemu z przodu silnikowi oraz baterii z tyłu udało się osiągnąć najlepsze rozłożenie ciężaru. Zarówno położenie silnika jak i baterii są regulowane co zapewni wam możliwość regulacji na wasze własne potrzeby. Nasz TC-FD jest wyregulowany do przeciwskrętnego driftu (Counter Steer Drifting), można zastosować opcjonalny Counter Steer Drift kit. Elementy zawieszenia takie jak aluminiowe gwintowane obudowy amortyzatorów, aluminiowe bloczki regulacji zbieżności oraz przegrody zostały zaczerpnięte prosto z światowej klasy modelu RC HB TCX.
Dodatkowo oprócz wyżej wymienionych funkcji TC-FD w standardowej wersji wyposażyliśmy także w specjalnie zaprojektowane przednie przeguby i tylne piasty kół. Nic oprócz najwyższej jakości anodowanego aluminium i tworzywa węglowego nie zostało zużyte do konstrukcji nowego TC-FD, od przegród przez mocowanie silnika, dolna i górna płytę i wszystko co zamontowane razem z tymi komponentami. Układ napędowy oraz układ kierowniczy pracuje na zestawie wysokiej jakości łożysk kulkowych.TC-FD przenosi Drfit na nowy poziom.
Prace nad nowym modeleTC-FD trwały od ponad roku model był także testowy przez wielokrotnych Mistrzów Świata aby uczynić go najszybszym, najbardziej niezawodnym i dającym najwięcej możliwości regulacji ustawień. Został przystosowany do najnowszych osiągnięć w technologii baterii i silnika. HB TC-FD to owoc ewolucji nadwozia, które wielokrotnie wygrywało Mistrzostwa Świata.
TC-FD charakterystyka: środek ciężkości przesunięty do środka pozwali jeszcze ciaśniej pokonywać zakręty wertykalne ułożenie silnika blisko przedniej osi uwzględnione konfiguracje dyferencjałów drifting: przednie kulki dyferencjału wraz z tylnym kołem odbiorczym wyścigi: przednie koło odbiorcze z tylnym dyferencjałem podwójna płyta podłogowa wykonana z grafitu kilka możliwości ułożenia baterii gwintowane aluminiowe amortyzatory regulowane mocowanie silnika napęd paskowy fulltime 4WD łożyska kulkowe
Grafitowe części: płyta podłogowa górna płyta wieżyczki amortyzatorów belka skrętna odbojnik zderzaka
Aluminiowe części: niższa przegroda wyższa przegroda środkowa przegroda mocowanie silnika napinacz pasa 18 zębowe koło pasowe uniwersalne wałki gwintowane amortyzatory
Specyfikacja techniczna TC-FD: Długość: 365 mm Szerokość: 190 mm Rozstaw osi: 258-262 mm Waga (przybliżona po przygotowaniu do ścigania): 1350g