Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCSamochody elektryczne DRIFT › SPORT 3 DRIFT BMW M3 E30 DRIFT 1/10 4WD

SPORT 3 DRIFT BMW M3 E30 DRIFT 1/10 4WD

SPORT 3 DRIFT BMW M3 E30 DRIFTWORKS

Podwozie Sport 3 nareszcie z karoserią BMW M3 z szerokimi nadkolami, przednim spliterem i dużym tylnym spojlerem w ulicznym stylu! Model jest wyposażony w repliki kół Work Emotion XC8 z oficjalnie licencjonowanymi oponami Toyo Proxxes, które zapewniają niesamowity realizm. Pojazd jest gotowy do driftu od razu po wyjęciu z pudełka!

Pod karoserią znajduje się najnowsze podwozie HPI Racing Touring Car, Sport 3 Drift! Ze stałym napędem na cztery koła i w pełni uszczelnionym układem napędowym, wodoodporną elektroniką i radiem 2,4 GHz, w pełni niezależnym zawieszeniem z podwójnymi wahaczami i regulowanymi olejowymi amortyzatorami, jest gotowy do jazdy, kiedy tylko zechcesz!

Oficjalnie licencjonowana, realistyczna karoseria BMW M3 jest ozdobiona kultowym logo Driftworks, dając światu znać, że jest gotowa na zabawę z dużą prędkością i paleniem opon!

Work Emotion XC8
BMW E30 M3 jest wyposażone w koła Work Emotion XC8, które zapewniają oszałamiający wygląd w stylu retro, który jest czymś pomiędzy klasycznymi konstrukcjami wieloramiennymi a nowoczesnym stylem, który wygląda jednocześnie odważnie i minimalnie — agresywnie i funkcjonalnie, idealny do odświeżenia wyglądu samochodu z lat 90.

Dopełnieniem pakietu są oficjalne repliki pełnowymiarowych, wyczynowych opon Toyo Proxxes R1R, odlanych z bardzo sztywnego, twardego plastiku, który idealnie nadaje się do driftu i naprawdę wygląda autentycznie! Niskoprofilowe opony przeznaczone do driftu zostały stworzone z myślą o wysokiej wydajności i realistycznym wyglądzie!

Wytłaczane, jednoczęściowe podwozie
Płyta główna uformowana została z jednego kawałka wzmacnianego tworzywa i posiada wyprofilowany centralnie tunel przygotowany z myślą o przeniesieniu napędu jak w prawdziwym pojeździe. HPI poszło o krok dalej względem dotychczas dostępnych na rynku plastikowych, wanienkowych płyt podwozia.

Nisko profilowy projekt rozkładu masy
Jednym ze sposobów, aby zapewnić Sport 3 Drift najlepsze prowadzenie było upewnienie się, że wszystkie podzespoły zostaną zamontowane tak nisko jak to tylko możliwe. Dzięki temu samochód posiada niezwykle niski środek ciężkości co zapewnia możliwość antymanualnego pokonywania zakrętów.

Kompatybilny z zasilaniem LiPo 2s
RS4 Sport 3 Drift wyposażony jest w nowoczesny regulator obrotów, który współpracuje z nowej generacji akumulatorami typu LiPo ( litowo-polimerowymi ), jak i z akumulatorami NiMh ( niklowo-wodorkowymi). Pamiętajcie o konieczności doboru prawidłowych adapterów, aby uzyskać kompatybilność zestawu z dodatkowymi akumulatorami.

Płyta RS4 przygotowana jest z myślą o różnego rozmiaru akumulatorach, w tym także z myślą o 7 celowych akumulatorach NiMh. Szeroki rzep zabezpiecza akumulator przed przesunięciem, a regulowana/plastikowa blokada umożliwia rozłożenie ciężaru na przód bądź na tył w zależności od preferowanego stylu zabawy.

Stały napęd na cztery koła
RS4 posiada stały napęd na cztery koła, który zapewnia pełną kontrolę oraz precyzję zarówno na drodze jak i na torze. Wszystkie koła, tak jak w prawdziwym samochodzie, napędzane są przez wytrzymałe mechanizmy różnicowe z przodu oraz z tyłu. Dodatkowa przyczepność zapewnia lepsze przyspieszenie oraz kontrolę w zakrętach dla maksymalnej pewności oraz frajdy.

HPI RS4 SPORT 3 DRIFT! FEATURING DAI YOSHIHARA'S SUBARU BRZ!

Uszczelniony układ napędowy
W całej gamie modeli Sport 3 Drift zastosowano "wzdłużny" system montażu silnika, równolegle do centralnego wału napędowego. Cały układ napędowy, w tym także centraly wał i dyferencjały zostały całkowicie uszczelnione, tak aby zapobiec ich uszkodzeniu lub zablokowaniu przez brud, kamienie i zanieczyszczenia. Pełne łożyskowanie zapewnia maksymalną wydajność układu napędowego.

Łatwy dostęp do układu napędowego
Centralny wał napędowy łączący przedni mechanizm różnicowy z tylnym zyskał łatwy dostęp od spodu podwozia. Taka konstrukcja zapewniła mu całkowitą szczelność, aby chronić go przed kamieniami oraz brudem w każdych warunkach.

Dostęp do dyferencjałów nigdy nie był tak prosty. Wykręcenie 4 śrub wystarczy, aby dostać się do mechanizmu różnicowego celem jego regulacji, wymiany smaru, kontroli zębatek czy też ogólnego przeglądu.

Cztero-zębatkowe metalowe dyferencjały
Stożkowe zębatki dyferencjałów z przodu oraz z tyłu samochodu przenoszą moc z wału centralnego na półosie napędowe każdego z kół. W pełni metalowa konstrukcja pozwala, aby układ napędowy był w stanie przenieść moc, jakiej dostarczają opcjonalne napędy silników bezszczotkowych. Uszczelniane łożyska kulkowe wspierają mechanizmy różnicowe. Praca każdego z dyferencjałów może być niezależnie regulowana poprzez wymianę oraz dobór gęstości smaru/oleju według własnych preferencji.

Podwójne, w pełni regulowanie zawieszenie
W RS4 Sport 3 Drift zastosowano przeniesione z wyścigów zawieszenie z podwójnymi wahaczami, wzorowane na współczesnych samochodach torowych. W pełni regulowane zawieszenie da ci możliwość dopasowania ustawień geometrii, wychyleń, kątów oraz zbieżności do wymagań toru. Kilku-punktowe mocowanie amortyzatorów sprawdzi się przy setup'ie modelu w zależności od panujących warunków drogowych.

Opcjonalne części
Do modelu Sport 3 można zamontować elementy tuningowe takie jak carbonowe elementy zawieszenia, dyfernecjał spool czy wzmacniane półosie. Części tuningowe nie tylko poprawią wygląd twojego modelu, ale także jego osiągi.

W zestawie:
    Model Sport 3 Drift BMW M3
    Pilot do sterowania 2.4GHz TF-50
    Akumulator 2000mAh 7,2V
    Ładowarka USB
    Baterie AA do pilota 4szt.

Wymagane do uruchomienia:
Nic! Wszystko jest w zestawie