SPARK to pierwszy prawdziwy model zdalnie sterowany buggy w skali 1:8 - wersja zielona
Sklep modelarski RCTRAX jest oficjalnym dystrybutorem marki TEAM CORALLY na Polskę.
Przeżyj rewolucję dzięki pierwszemu prawdziwemu wózkowi w skali 1:8 zaprojektowanemu specjalnie do walenia - Team Corally Spark XB6!
Przygotuj się na przekraczanie granic, pokonywanie wyzwań i doświadczanie dreszczyku emocji związanego z najwyższą wytrzymałością i doskonałą wydajnością. Opinie klientów są siłą napędową innowacji Team Corally, a ten model jest tego rezultatem.
Nowy Spark XB6 odróżnia się od innych wózków w skali 1:8 tym, że skupia się na jednej rzeczy – waleniu. Dzięki doskonałym materiałom i nienagannemu wykonaniu, wymarzona maszyna tego Bashera jest zbudowana tak, aby poradzić sobie z najbardziej wymagającym terenem i przeszkodami, jakie możesz na nią rzucić.
Twoja podróż, Twoja kontrola:
Wybierz swoją przygodę z modelem Spark, dostępnym w dwóch wersjach – bezproblemowym pakiecie Ready-to-Run (opisanym tutaj) i wariancie Rolling Chassis, który pozwala dostosować dobór elektroniki. Obie wersje są dostępne w trzech przyciągających wzrok kombinacjach kolorystycznych z matową czarną podstawą uzupełnioną odważnymi akcentami w kolorze czerwieni, zieleni lub błękitu.
Uwolnij moc:
Dostarczony regulator Team Corally Torox 185A 4-6S (brak w zestawie) jest wyposażony w ochronę akumulatora LiPo, a także inne opcje bezpieczeństwa i wydajności, podczas gdy 4-biegunowy silnik prądu przemiennego Team Corally Kuron 2050 kV (brak w zestawie) zapewnia imponującą prędkość i moment obrotowy. Precyzyjne sterowanie zapewnia serwo HV-7225 HV z metalowymi zębatkami (brak w zestawie). Wygodne radio CT2R 2,4 GHz (brak w zestawie) zapewnia solidne połączenie radiowe i regulowane funkcje zwiększające komfort jazdy.
Dbałość o szczegóły:
Wyposażony w szereg funkcji, od aluminiowych ramion serwa po jednoczęściowy kompozytowy drążek kierowniczy i aluminiowy dwupokładowy układ kierowniczy Ackermann 7075 o grubości 3 mm, Spark jest zbudowany z myślą o precyzji.
Zawiera oddzielne, szczelne skrzynki na elektronikę z uchwytem transpondera, regulowany uchwyt na baterie XL kompatybilny ze zwykłymi akumulatorami LiPo oraz pełny zestaw uszczelnionych łożysk kulkowych klasy lotniczej.
Odporny napęd:
Układ napędowy Sparka składa się z przekładni zębatej czołowej ze stali hartowanej, zębnika silnika i uszczelnionych metalowych mechanizmów różnicowych wypełnionych olejem silikonowym. Centralny mechanizm różnicowy z aluminium i stali oraz szybki i łatwy dostęp do mechanizmu różnicowego zapewniają niezrównany komfort i wydajność. Dzięki aluminiowemu regulowanemu mocowaniu silnika, przekładni centralnej ze stali o 46 zębach, wałom odbioru mocy ze stali hartowanej i przednim przegubom CVD, Spark został stworzony z myślą o trwałości. Aluminiowe amortyzatory Big Bore o średnicy 16 mm z wypełnieniem olejowym i gwintem, systemem blokowania sprężyn amortyzujących i aluminiowymi wieżami amortyzatorów CNC zapewniają wyjątkowe prowadzenie i stabilność.
Zawieszenie odporne na wstrząsy:
Niezależne przednie zawieszenie kulowe i niezależne tylne zawieszenie z podwójnymi wahaczami zapewniają precyzyjne prowadzenie w nierównym terenie, a trwałe, jednoczęściowe kompozytowe zawiasy i drążki zawieszenia zapewniają wytrzymałość i trwałość. Dzięki wzmocnionemu podwoziu, skrzydłu o dużej sile docisku i centralnemu systemowi usztywnień podwozia Spark jest gotowy na najcięższe uderzenia. Dołącz do rewolucji z Team Corally Spark XB6 – najlepszą maszyną marzeń w skali 1:8. Uwolnij swojego wewnętrznego poszukiwacza wrażeń i podbij każdy teren dzięki niezrównanej wydajności, trwałości i stylowi. Przygotuj się na przejażdżkę swojego życia!
Odpal Spark XB6, podbij teren:
Spark XB6 firmy Team Corally to definicja doskonałości Bash Buggy w skali 1/8. Cenimy wkład naszych klientów, a ich opinie odegrały kluczową rolę w ukształtowaniu Sparka w wyjątkową maszynę basha. Zostań częścią rodziny pasjonatów Team Corally! Przygotuj się na przekraczanie granic, pokonywanie wyzwań i doświadczanie emocji związanych z zapierającą dech w piersiach wydajnością.
Charakterystyka:
Reduktor Team Corally Torox 185 ESC 4-6S z ochroną LiPo (brak w zestawie) 4-biegunowy silnik prądu przemiennego Team Corally Kuron 2050kV 4-6S (brak w zestawie) Sterowanie serwomechanizmem CRHV-7225 Metalowe przekładnie HV, moment obrotowy 25Kg (brak w zestawie) Team Corally CT2R Ergonomiczny, bezzakłóceniowy nadajnik 2,4 GHz (brak w zestawie) Aluminiowe ramię serwa Jednoczęściowy kompozytowy łącznik kierowniczy Dwupokładowy układ kierowniczy Ackermann z aluminium 7075 o grubości 3 mm Oddzielna, bryzgoszczelna i pyłoszczelna skrzynka na elektronikę z uchwytem na transponder XL Regulowany uchwyt na baterie do wszystkich popularnych baterii LiPo Kompletny zestaw łożysk kulkowych z gumowymi uszczelkami Wszystkie łożyska kulkowe skrzyni biegów mają wymiary 8x16x5mm Przekładnia czołowa i zębnik silnika ze stali hartowanej Trzy uszczelnione metalowe mechanizmy różnicowe, indywidualnie wypełnione olejem silikonowym Centralny dyferencjał aluminiowo-stalowy Szybki i łatwy dostęp do mechanizmu różnicowego Dwuczęściowe aluminiowe mocowanie silnika z kompozytową osłoną skrzyni biegów Przekładnia centralna ze stali 46 zębów Kompletne stalowe wały przegubowo-teleskopowe z twardą powłoką S2 Dodatkowe przeguby przednie ze stali utwardzanej powierzchniowo metodą CVD Aluminiowe sześciokąty napędowe 17 mm Aluminiowe amortyzatory Big Bore z gwintem 16mm wypełnione olejem System blokowania sprężyny amortyzatora Nylonowe kompozytowe ochraniacze osłon amortyzatorów Aluminiowe wieże amortyzatorów CNC, 5 mm z przodu i z tyłu Niezależne zawieszenie przednie Pivot Ball Niezależne zawieszenie tylne z podwójnymi wahaczami Zoptymalizowane, opracowane na zamówienie części kompozytowe Aluminiowe sworznie i sworznie Pivot Ball na wahaczach Przednie bloki kierownicze HD i tylne piasty Mocne aluminiowe wzmocnienia sworzni zawieszenia o grubości 4 mm Kompozytowe ochraniacze do usztywnień zawieszenia Wytrzymałe, jednoczęściowe zawiasy kompozytowe i drążki zawieszenia System antypoślizgowych drążków Team Corally RSP, przód + tył Podwozie z aluminium o grubości 3 mm Wzmocnione boczne osłony podwozia ze zintegrowaną ochroną nadwozia Przedni zderzak o dużej wytrzymałości Nowy centralny układ usztywniający podwozia z aluminiową płytą o grubości 3 mm Wzmocnione skrzydło o dużej sile docisku + uchwyt skrzydła ze wzmocnieniem wieży łączącej Wstępnie klejone opony XL Buggy do dużych prędkości na czarnych sześcioramiennych nylonowych felgach Solidny korpus z poliwęglanu z wyszukanym nadrukiem Kompozytowe ochraniacze ciała Szeroka gama części tuningowych do indywidualnej personalizacji
Typ modelu
Typ samochodu: Buggy Wymagania wiekowe: Wiek: 14+ Poziom umiejętności: średni Poziom wykończenia: model zmontowany, bez całej elektroniki Czas montażu: Nie jest wymagany montaż podwozia, wystarczy instalacja całej elektroniki. Szacuję, że co najmniej 1-2 godziny. Napęd: 4WD - napęd wału Układ napędowy: do 6S Typ silnika: do silnika prądu przemiennego Zalecane środowisko: Teren: odpowiedni na każdy rodzaj terenu Maksymalna prędkość (km/h): 110
Wymiary
Skala modelu: Rozmiar: 1/8 Długość (mm): 495 Wysokość (mm): 495mm Rozstaw osi (mm): 327 Rozstaw kół przednich (mm): 308 Rozstaw kół tylnych (mm): 308 Prześwit (mm): 58 Waga (g) - bez akumulatora: 3650 Miejsce na akumulator DxSxW (mm): 161x51 Średnica zderzaka ø (mm): 18,75 Długość amortyzatora przedniego (mm): 108 Długość tylnego amortyzatora (mm): 129 Średnica felgi ø (mm): 90 Szerokość felgi (mm): 42 Średnica opony ø (mm): 122 Szerokość opony (mm): 42
Elektronika
Silnik: Kuron 825 - 2050KV - 4-6S (brak w zestawie) Bateria zasilająca: brak w zestawie Radio: TC - CT-2R 2,4 Ghz (brak w zestawie) Serwo: CR-7225 - moment obrotowy 25Kg (brak w zestawie) Kontrola prędkości: TC - Torox 185 ESC 2-6S (nie wchodzi w skład zestawu) Ładowarka: brak w zestawie
Dane techniczne
Adapter koła: adapter sześciokątny 17 mm Łożyska: kulkowe - z osłoną gumową Mechanizmy różnicowe: 3x mechanizm różnicowy zębaty Typ zawieszenia przedniego: Zawieszenie niezależne: Typ poduszki kulowej Niezależne zawieszenie: Rockers Rozstaw biegów: MOD 1.0 Przerzutka przednia (zęby): 46 Koło zębate silnika (zęby): 13 Przełożenie wewnętrzne: 3,31 Całkowite przełożenie skrzyni biegów: 11,71 Typ amortyzatora: Wewnętrzny Amortyzator: „Big Bore” Aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem – Sprężyny śrubowe
Materiały
Przekładnia stożkowa - zębnik: Precyzyjna obróbka CNC - stal hartowana Podwozie: 3 mm - aluminium 6061-T6 - anodowane na kolor Wzmocnienia podwozia: formowany kompozyt + pręt aluminiowy Środkowy mechanizm różnicowy: Obudowa hybrydowa - aluminium 6065-T6 + stal Mechanizm różnicowy FR - RE: Formowana obudowa kompozytowa Napędy zewnętrzne: Stal sprężynowa Racing S2 – hartowana Wsporniki wahacza dolnego: aluminium 6061-T6 4 mm + kompozyt Poroże/mocowania tłumika - przód: 5mm - aluminium 6061-T6 - kolor anodowany Poroże/mocowania tłumika - tył: 5mm - aluminium 6061-T6 - kolor anodowany Wałek silnika: Precyzyjna obróbka CNC - stal hartowana Przekładnia przednia: Precyzyjna obróbka CNC - stal hartowana Nadwozie: Wnętrze: poliwęglan: malowany, z naklejkami i wykończeniami