Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCTEAM CORALLY modele › SPARK XB-6 TEAM CORALLY BUGGY 4WD - ROLLER bez elektroniki - niebieski

SPARK XB-6 TEAM CORALLY BUGGY 4WD - ROLLER bez elektroniki - niebieski

SPARK to pierwszy prawdziwy model zdalnie sterowany buggy w skali 1:8 - wersja niebieska

Sklep modelarski RCTRAX jest oficjalnym dystrybutorem marki TEAM CORALLY na Polskę.

Przeżyj rewolucję dzięki pierwszemu prawdziwemu wózkowi w skali 1:8 zaprojektowanemu specjalnie do walenia - Team Corally Spark XB6!

Przygotuj się na przekraczanie granic, pokonywanie wyzwań i doświadczanie dreszczyku emocji związanego z najwyższą wytrzymałością i doskonałą wydajnością. Opinie klientów są siłą napędową innowacji Team Corally, a ten model jest tego rezultatem.

Nowy Spark XB6 odróżnia się od innych wózków w skali 1:8 tym, że skupia się na jednej rzeczy – waleniu. Dzięki doskonałym materiałom i nienagannemu wykonaniu, wymarzona maszyna tego Bashera jest zbudowana tak, aby poradzić sobie z najbardziej wymagającym terenem i przeszkodami, jakie możesz na nią rzucić.

Twoja podróż, Twoja kontrola:

Wybierz swoją przygodę z modelem Spark, dostępnym w dwóch wersjach – bezproblemowym pakiecie Ready-to-Run (opisanym tutaj) i wariancie Rolling Chassis, który pozwala dostosować dobór elektroniki. Obie wersje są dostępne w trzech przyciągających wzrok kombinacjach kolorystycznych z matową czarną podstawą uzupełnioną odważnymi akcentami w kolorze czerwieni, zieleni lub błękitu.

Uwolnij moc:

Dostarczony regulator Team Corally Torox 185A 4-6S (brak w zestawie) jest wyposażony w ochronę akumulatora LiPo, a także inne opcje bezpieczeństwa i wydajności, podczas gdy 4-biegunowy silnik prądu przemiennego Team Corally Kuron 2050 kV (brak w zestawie) zapewnia imponującą prędkość i moment obrotowy. Precyzyjne sterowanie zapewnia serwo HV-7225 HV z metalowymi zębatkami (brak w zestawie). Wygodne radio CT2R 2,4 GHz (brak w zestawie) zapewnia solidne połączenie radiowe i regulowane funkcje zwiększające komfort jazdy.

Dbałość o szczegóły:

Wyposażony w szereg funkcji, od aluminiowych ramion serwa po jednoczęściowy kompozytowy drążek kierowniczy i aluminiowy dwupokładowy układ kierowniczy Ackermann 7075 o grubości 3 mm, Spark jest zbudowany z myślą o precyzji.

Zawiera oddzielne, szczelne skrzynki na elektronikę z uchwytem transpondera, regulowany uchwyt na baterie XL kompatybilny ze zwykłymi akumulatorami LiPo oraz pełny zestaw uszczelnionych łożysk kulkowych klasy lotniczej.

Odporny napęd:

Układ napędowy Sparka składa się z przekładni zębatej czołowej ze stali hartowanej, zębnika silnika i uszczelnionych metalowych mechanizmów różnicowych wypełnionych olejem silikonowym. Centralny mechanizm różnicowy z aluminium i stali oraz szybki i łatwy dostęp do mechanizmu różnicowego zapewniają niezrównany komfort i wydajność. Dzięki aluminiowemu regulowanemu mocowaniu silnika, przekładni centralnej ze stali o 46 zębach, wałom odbioru mocy ze stali hartowanej i przednim przegubom CVD, Spark został stworzony z myślą o trwałości. Aluminiowe amortyzatory Big Bore o średnicy 16 mm z wypełnieniem olejowym i gwintem, systemem blokowania sprężyn amortyzujących i aluminiowymi wieżami amortyzatorów CNC zapewniają wyjątkowe prowadzenie i stabilność.

Zawieszenie odporne na wstrząsy:

Niezależne przednie zawieszenie kulowe i niezależne tylne zawieszenie z podwójnymi wahaczami zapewniają precyzyjne prowadzenie w nierównym terenie, a trwałe, jednoczęściowe kompozytowe zawiasy i drążki zawieszenia zapewniają wytrzymałość i trwałość. Dzięki wzmocnionemu podwoziu, skrzydłu o dużej sile docisku i centralnemu systemowi usztywnień podwozia Spark jest gotowy na najcięższe uderzenia. Dołącz do rewolucji z Team Corally Spark XB6 – najlepszą maszyną marzeń w skali 1:8. Uwolnij swojego wewnętrznego poszukiwacza wrażeń i podbij każdy teren dzięki niezrównanej wydajności, trwałości i stylowi. Przygotuj się na przejażdżkę swojego życia!

Odpal Spark XB6, podbij teren:

Spark XB6 firmy Team Corally to definicja doskonałości Bash Buggy w skali 1/8. Cenimy wkład naszych klientów, a ich opinie odegrały kluczową rolę w ukształtowaniu Sparka w wyjątkową maszynę basha. Zostań częścią rodziny pasjonatów Team Corally! Przygotuj się na przekraczanie granic, pokonywanie wyzwań i doświadczanie emocji związanych z zapierającą dech w piersiach wydajnością.

Charakterystyka:

    Reduktor Team Corally Torox 185 ESC 4-6S z ochroną LiPo (brak w zestawie)
    4-biegunowy silnik prądu przemiennego Team Corally Kuron 2050kV 4-6S (brak w zestawie)
    Sterowanie serwomechanizmem CRHV-7225 Metalowe przekładnie HV, moment obrotowy 25Kg (brak w zestawie)
    Team Corally CT2R Ergonomiczny, bezzakłóceniowy nadajnik 2,4 GHz (brak w zestawie)
    Aluminiowe ramię serwa
    Jednoczęściowy kompozytowy łącznik kierowniczy
    Dwupokładowy układ kierowniczy Ackermann z aluminium 7075 o grubości 3 mm
    Oddzielna, bryzgoszczelna i pyłoszczelna skrzynka na elektronikę z uchwytem na transponder
    XL Regulowany uchwyt na baterie do wszystkich popularnych baterii LiPo
    Kompletny zestaw łożysk kulkowych z gumowymi uszczelkami
    Wszystkie łożyska kulkowe skrzyni biegów mają wymiary 8x16x5mm
    Przekładnia czołowa i zębnik silnika ze stali hartowanej
    Trzy uszczelnione metalowe mechanizmy różnicowe, indywidualnie wypełnione olejem silikonowym
    Centralny dyferencjał aluminiowo-stalowy
    Szybki i łatwy dostęp do mechanizmu różnicowego
    Dwuczęściowe aluminiowe mocowanie silnika z kompozytową osłoną skrzyni biegów
    Przekładnia centralna ze stali 46 zębów
    Kompletne stalowe wały przegubowo-teleskopowe z twardą powłoką S2
    Dodatkowe przeguby przednie ze stali utwardzanej powierzchniowo metodą CVD
    Aluminiowe sześciokąty napędowe 17 mm
    Aluminiowe amortyzatory Big Bore z gwintem 16mm wypełnione olejem
    System blokowania sprężyny amortyzatora
    Nylonowe kompozytowe ochraniacze osłon amortyzatorów
    Aluminiowe wieże amortyzatorów CNC, 5 mm z przodu i z tyłu
    Niezależne zawieszenie przednie Pivot Ball
    Niezależne zawieszenie tylne z podwójnymi wahaczami
    Zoptymalizowane, opracowane na zamówienie części kompozytowe
    Aluminiowe sworznie i sworznie Pivot Ball na wahaczach
    Przednie bloki kierownicze HD i tylne piasty
    Mocne aluminiowe wzmocnienia sworzni zawieszenia o grubości 4 mm
    Kompozytowe ochraniacze do usztywnień zawieszenia
    Wytrzymałe, jednoczęściowe zawiasy kompozytowe i drążki zawieszenia
    System antypoślizgowych drążków Team Corally RSP, przód + tył
    Podwozie z aluminium o grubości 3 mm
    Wzmocnione boczne osłony podwozia ze zintegrowaną ochroną nadwozia
    Przedni zderzak o dużej wytrzymałości
    Nowy centralny układ usztywniający podwozia z aluminiową płytą o grubości 3 mm
    Wzmocnione skrzydło o dużej sile docisku + uchwyt skrzydła ze wzmocnieniem wieży łączącej
    Wstępnie klejone opony XL Buggy do dużych prędkości na czarnych sześcioramiennych nylonowych felgach
    Solidny korpus z poliwęglanu z wyszukanym nadrukiem
    Kompozytowe ochraniacze ciała
    Szeroka gama części tuningowych do indywidualnej personalizacji


Typ modelu

    Typ samochodu: Buggy
    Wymagania wiekowe: Wiek: 14+
    Poziom umiejętności: średni
    Poziom wykończenia: model zmontowany, bez całej elektroniki
    Czas montażu: Nie jest wymagany montaż podwozia, wystarczy instalacja całej elektroniki. Szacuję, że co najmniej 1-2 godziny.
    Napęd: 4WD - napęd wału
    Układ napędowy: do 6S
    Typ silnika: do silnika prądu przemiennego
    Zalecane środowisko: Teren: odpowiedni na każdy rodzaj terenu
    Maksymalna prędkość (km/h): 110


Wymiary

    Skala modelu: Rozmiar: 1/8
    Długość (mm): 495
    Wysokość (mm): 495mm
    Rozstaw osi (mm): 327
    Rozstaw kół przednich (mm): 308
    Rozstaw kół tylnych (mm): 308
    Prześwit (mm): 58
    Waga (g) - bez akumulatora: 3650
    Miejsce na akumulator DxSxW (mm): 161x51
    Średnica zderzaka ø (mm): 18,75
    Długość amortyzatora przedniego (mm): 108
    Długość tylnego amortyzatora (mm): 129
    Średnica felgi ø (mm): 90
    Szerokość felgi (mm): 42
    Średnica opony ø (mm): 122
    Szerokość opony (mm): 42


Elektronika

    Silnik: Kuron 825 - 2050KV - 4-6S (brak w zestawie)
    Bateria zasilająca: brak w zestawie
    Radio: TC - CT-2R 2,4 Ghz (brak w zestawie)
    Serwo: CR-7225 - moment obrotowy 25Kg (brak w zestawie)
    Kontrola prędkości: TC - Torox 185 ESC 2-6S (nie wchodzi w skład zestawu)
    Ładowarka: brak w zestawie


Dane techniczne

    Adapter koła: adapter sześciokątny 17 mm
    Łożyska: kulkowe - z osłoną gumową
    Mechanizmy różnicowe: 3x mechanizm różnicowy zębaty
    Typ zawieszenia przedniego: Zawieszenie niezależne: Typ poduszki kulowej
    Niezależne zawieszenie: Rockers
    Rozstaw biegów: MOD 1.0
    Przerzutka przednia (zęby): 46
    Koło zębate silnika (zęby): 13
    Przełożenie wewnętrzne: 3,31
    Całkowite przełożenie skrzyni biegów: 11,71
    Typ amortyzatora: Wewnętrzny Amortyzator: „Big Bore” Aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem – Sprężyny śrubowe


Materiały

    Przekładnia stożkowa - zębnik: Precyzyjna obróbka CNC - stal hartowana
    Podwozie: 3 mm - aluminium 6061-T6 - anodowane na kolor
    Wzmocnienia podwozia: formowany kompozyt + pręt aluminiowy
    Środkowy mechanizm różnicowy: Obudowa hybrydowa - aluminium 6065-T6 + stal
    Mechanizm różnicowy FR - RE: Formowana obudowa kompozytowa
    Napędy zewnętrzne: Stal sprężynowa Racing S2 – hartowana
    Wsporniki wahacza dolnego: aluminium 6061-T6 4 mm + kompozyt
    Poroże/mocowania tłumika - przód: 5mm - aluminium 6061-T6 - kolor anodowany
    Poroże/mocowania tłumika - tył: 5mm - aluminium 6061-T6 - kolor anodowany
    Wałek silnika: Precyzyjna obróbka CNC - stal hartowana
    Przekładnia przednia: Precyzyjna obróbka CNC - stal hartowana
    Nadwozie: Wnętrze: poliwęglan: malowany, z naklejkami i wykończeniami