Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Wyposażenie RCSilniki elektryczneBezszczotkoweLotnicze › Silnik bezszczotkowy EMAX GT281507

Silnik bezszczotkowy EMAX GT281507

Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT.

liczba ogniw zasilających [LiPo]: 2 - 3
współczynnik KV [obr./V]: 1100
ciąg maksymalny [g]: 1800
maksymalny pobór prądu [A]: 36
moc maksymalna [W]: 432
zalecana średnica śmigła [cale]: 10 x 5 / 11 x 5.5 / 13 x 6.5
zalecana masa modelu [g]: 800 - 1700
średnica silnika [mm]: 35
długość silnika bez wału [mm]: 38,5
średnica wału [mm]: 5
masa silnika [g]: 120

   - ulepszony profil przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
    cewki z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
  -  możliwość dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
  -  zwiększona średnica wału, co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
  -  wyższa jakość łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury.
  -  większa elastyczność pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
  -  zwiększona sprawność
  -  nowe - solidne i przy okazji gustowne opakowanie chroniące precyzyjny silnik podczas transportu

Ogólne zasady doboru silników elektrycznych do napędu modeli latających:

  -  do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
  -  do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych.
 -   w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
 -   w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu).
 -   śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu.
  -  śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu.
  -  im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania.
 -   zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).