Uwaga: Zdjęcie jest zdjęciem poglądowym. Producent zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wyglądzie zewnętrznym karoserii oraz rodzaju kół. Karoseria nie posiada czarnych linii widocznych na zdjęciu. Można takie wykonać samodzielnie za pomocą specjalnych naklejanych linii BODY LINE Linie są w zestawie z modelem do samodzielnej aplikacji.
Nowo opracowany RMX 2.5 RTR to profesjonalna drifterka z tylnym napędem dla początkujących.
Profesjonalna konstrukcja nadwozia i domyślne ustawienia fabryczne w połączeniu z udanym doświadczeniem stabilnego sterowania w wersji 2.0 RTR ponownie przenoszą stabilność kontroli driftu na nowy poziom. Pozwól początkującym graczom łatwiej kontrolować i doświadczyć zabawy w driftowaniu oraz mieć profesjonalną umiejętność driftu pod dużym kątem i jednocześnie w dużym położeniu.
Nawet po poprawie właściwości jezdnych cały samochód podlega licznym ulepszeniom, które dają większy potencjał rozwojowy w zakresie osiągów samochodu.
Nowo zaprojektowana tylna przekładnia zębata czołowa napędzająca skrzynię biegów ma możliwość przełączania trybu jazdy dla RMX i RRX. Wyposażony w układ kierowniczy o dużym kącie skrętu, z ustawieniem kąta Ackermana odpowiednim dla samochodów do driftu, doskonale radzi sobie w driftowaniu pod dużym kątem. Możliwość wyboru położenia silnika pomiędzy konfiguracją niskiego/wysokiego środka ciężkości sprawia, że kierowca może cieszyć się różnymi właściwościami jezdnymi. Wyposażony amortyzator zapewniający doskonałą stabilność prowadzenia. Wyposażony w profesjonalną oponę do driftu/realistyczne koło/realistyczny zestaw zacisków hamulcowych. Uchwyt baterii pasuje do długich i krótkich baterii. W modelu zamontowany jest krótki uchwyt do baterii.
W zestawie otrzymujesz: - w pełni złożony model na kołach - karoserię - aparaturę do sterowania
‧ Newly designed rear spur-gear-driving the gearbox is able to switch the drive mode for RMX and RRX. ‧ Two install methods of motor mount – upper or lower gravity deployment. ‧ Two install methods of servo – vertical or lateral deployment. ‧ Plastic high rigidity constructions. ‧ New designed front great-steeringsuspenstion system. ‧ 6 degrees KPI steering upright, and - 0.5 towing distance axle design. ‧ New designed inside rods fulcrum mount at the front upper arm is adjustable for for 10-step highness and both sides positions. ‧ NEW HT Short rear lower arm operability enhanced. ‧ The fulcrumat the rear suspension upper rodis5-step adjustable on both sides. The outer fulcrum is 4-step adjustable on both sides. ‧ Steel CVD axle of rear transmission system. ‧ Suitable for long and short battery. ‧ Full great smooth metal ball connectors. ‧ Standard realistic caliper and disc shape brake set. ‧ FULL BALL BEARING ‧ HYDRAULIC DAMPER SET
SPECIFICATION SPECIFICATION : 1/10 Drift Car DRIVE MODE : RWD WHEELBASE : 257mm HEX TO HEX WIDTH : F178mm / R171mm CASTER : Adjustable 6/ 8/ 10/ 12 degrees FULL BALL BEARING HYDRAULIC DAMPER SET FEATURES