HB Racing Polska dystrybutor hurtownia sklep modelarski Szczecin

HomeSamochody RCCzęści do samochodówWyposarzenie DRIFTAkcesoria › Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 10.5T 4500KV

Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 10.5T 4500KV

Silnik bezszczotkowy Hobbywing Xerun V10 G3 10.5T 4500KV

    Jeszcze lepsze osiągi silnika Xerun V10 G3

    Silniki Hobbywing G3 to następca znanych wersji V10 G2. Nowe silniki w wersjach Stock i Modified posiadają zupełnie nowy design, który przekłada się na mniejszą wagę i lepsze osiągi. Modele Stock Spec posiadają wyższy moment obrotowy i wartość KV odpowiednio o 4% i 16% w porównaniu z silnikami V10 G2 Stock Spec. Wysoka prędkość obrotowa i moment obrotowy sprawią, że Twój model stanie się sekretną bronią w wyścigach klasy Stock.

    Liniowość pracy

    Wbudowany, precyzyjny czujnik hala w połączeniu z precyzją i wyważeniem wirnika gwarantują niewiarygodną liniowość pracy silnika.


    Super lekki

    Silnik G3 Modified i Stock ważą, odpowiednio, jedynie 161 g i 132 g. Waga została zredukowana odpowiednio o 11%i 21% w porównaniu z sinlikami V10 G2. Dzięki mniejszej wadze kierowcy z łatwością mogą ustawić wyważenie swoich pojazdów.

    Asymetryczne łożyska

    W celu zwiększenia możliwości przenoszenia obciążenia rozmiar przedniego łożyska w sinliku G3 został zwiększony o 26% w porównaniu z wersją G2. W celu zmniejszenia oporów tylne łożysko zostało zmniejszone o 6%. Asymetryczna konstrukcja sprawi, że silnik pracuje znacznie płynniej i stabilniej. 

    Świetne odprowadzenia ciepła

    Specjalna konstrukcja obudowa sprawia, że rdzeń stojana jest wystawiony na działanie powietrze, co maksymalizuje chłodzenie. Duże otwory* na przednich i tylnych płytach końcowych gwarantuje znakomite odprowadzanie ciepła z silnika.
    * Należy pamiętać, że silniki 5.5T~8.5T są stosowane zwykle w pojazdach off-road, dlatego fabryczne płyty końcowe posiadają małe otwory

    Dwie różne płyty końcowe

    Płyty końcowe z dużymi otworami zastosowane w silnikach 3.5T~5.0T i 10.5T~21.5T zapewniają znakomite odprowadzanie ciepła z silnika przy pojazdach typu on-road.
    Płyty końcowe z małymi otworami zastosowanie w silnikach 5.5T~8.5T zapobiegają przedostaniu się piasku lub innych zanieczyszczeń, co zapobiega uszkodzeniu silników w pojazdach typu off-road.
    Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.

    Rozkładana konstrukcja

    Konstrukcja urządzenia pozwala na jego rozłożenie w celu regularnego czyszczenia i konserwacji, co wydłuża żywotność silnika i pozwala zachować jego skuteczność.

    Płynnie regulowany timing

    Mechaniczny timing pozwala na niezwykle precyzyjną i płynną korektę wartości. Antypoślizgowe linie z tyłu silnika gwarantują stabilność wybranych ustawień.

    Wysoka jakość komponentów

    Wykorzystanie wysokiej jakości rdzenia stojana, odpornego na wysoką temperaturę zwoju z czystej miedzi i  wirnika, najwyższej jakości łożysk o wysokiej sile i precyzji, a także pól lutowniczych z wysoką odpornością na prąd gwarantuje świetne osiągi i wytrzymałość.

    Specyfikacja
    Model:  30401112
    KV:  4500
    Zasilanie LiPo:  2S
    Ilość zwojów:  10,5 T
    Waga  133 g
    Średnica  35,9 mm
    Długość  50,5 mm
    Długość wału  14 mm
    Średnica wału  3,17 mm
    Maksymalna moc  260 W
    Prąd szczytowy  74 A
    Timing  30 - 60
    Wirnik  Φ7,3-12,5
    Zastosowanie  1:10 Drift, Stock Class, Wyścigi On-Road

    Podobne w tej kategorii
    Najczęściej kupowane z tym produktem