MST RMX 2.5 RTR Toyota GR86 Pandem - wersja czerwona
Nowo opracowany RMX 2.5 RTR to profesjonalna drifterka z tylnym napędem dla początkujących.
Profesjonalna konstrukcja nadwozia i domyślne ustawienia fabryczne w połączeniu z udanym doświadczeniem stabilnego sterowania w wersji 2.0 RTR ponownie przenoszą stabilność kontroli driftu na nowy poziom. Pozwól początkującym graczom łatwiej kontrolować i doświadczyć zabawy w driftowaniu oraz mieć profesjonalną umiejętność driftu pod dużym kątem i jednocześnie w dużym położeniu.
Nawet po poprawie właściwości jezdnych cały samochód podlega licznym ulepszeniom, które dają większy potencjał rozwojowy w zakresie osiągów samochodu.
Nowo zaprojektowana tylna przekładnia zębata czołowa napędzająca skrzynię biegów ma możliwość przełączania trybu jazdy dla RMX i RRX. Wyposażony w układ kierowniczy o dużym kącie skrętu, z ustawieniem kąta Ackermana odpowiednim dla samochodów do driftu, doskonale radzi sobie w driftowaniu pod dużym kątem. Możliwość wyboru położenia silnika pomiędzy konfiguracją niskiego/wysokiego środka ciężkości sprawia, że kierowca może cieszyć się różnymi właściwościami jezdnymi. Wyposażony amortyzator zapewniający doskonałą stabilność prowadzenia. Wyposażony w profesjonalną oponę do driftu/realistyczne koło/realistyczny zestaw zacisków hamulcowych. Uchwyt baterii pasuje do długich i krótkich baterii. W modelu zamontowany jest krótki uchwyt do baterii.
W zestawie otrzymujesz: - w pełni złożony model na kołach - karoserię - aparaturę do sterowania
Uwaga: Zdjęcie jest zdjęciem poglądowym. Producent zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w wyglądzie zewnętrznym karoserii oraz rodzaju kół.
Even after the driving ability is improved, the whole car has abundant upgrades giving more powerful development potential to the car’s performance.
RMX 2.5 RTR RWD drift car for beginner entry Tips for effectively practising and getting started quickly.
Configured with High-performance specific gravity frame greatly improves rear-wheel traction and increases propulsion acceleration.
Newly designed rear spur-gear-driving the gearbox is able to switch the drive mode for RMX and RRX.
Equipped with a large angle steering system, with an Ackerman angle setting suitable for drift cars, it has excellent large-angle drift handling.
Choosable Motor position between low/high center of gravity configuration makes the driver enjoy different handling characteristics.
UPGRADE COMPARISON.
-Newly designed rear spur-gear-driving the gearbox is able to switch the drive mode for RMX and RRX. -Two install methods of motor mount – upper or lower gravity deployment. -Two install methods of servo – vertical or lateral deployment. -Plastic high rigidity constructions. -New designed front great-steeringsuspenstion system. -6 degrees KPI steering upright, and - 0.5 towing distance axle design. -New designed inside rods fulcrum mount at the front upper arm is adjustable for for 10-step highness and both sides positions. -NEW HT Short rear lower arm operability enhanced. -The fulcrumat the rear suspension upper rodis5-step adjustable on both sides. The outer fulcrum is 4-step adjustable on both sides. -Steel CVD axle of rear transmission system. -Suitable for long and short battery. -Full great smooth metal ball connectors. -Standard realistic caliper and disc shape brake set. -FULL BALL BEARING. -HYDRAULIC DAMPER SET.