Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCTRAXXAS modeleOff-Road › TRAXXAS 86086-4 1/10 E-Revo VXL 4WD niebieski

TRAXXAS 86086-4 1/10 E-Revo VXL 4WD niebieski

Najnowszy model TRAXXAS 1/10 E-Revo VXL 4WD

Nowa wersja E-REVO w skali 1/10 z napędem VXL 6S

 Inżynierowie Traxxas’a uważają  ten samochód za..."mistrzowskie dzieło inżynierii”

Specyfikacja:
    Aparatura Traxxas TQi TSM 2.4GHz z możliwością zastosowania systemu Traxxas Link App
    System stabilizacji Traxxas Stability Management®
    Zespół napędowy Velineon VXL-6s
    System Self-Righting
    Nowa karoseria Prographix z szybkim systemem montażu
    Innowacyjna płyta podwoziowa o niskim środku ciężkości.
    Wodoszczelna elektronika
    Aluminiowe amortyzatory
    Prędkość 110km/h (z opcjonalną zębatką 20/46 oraz pakietami 2X3S LiPo 5000mAh)

 

Tabela doboru przełożeń i pakietów napędowych w zależności od potrzebnej konfiguracji.

modele rc sklep modelarski


Podstawowe cechy nowej wersji E-Revo.

Nowe koła "All-Terrain Talon EXT"
Nowe opony Talon EXT zapewniają doskonałą przyczepność i osiągi off-road. Agresywny wzór bieżnika ma twardszą mieszankę gumową i grubsze ścianki boczne, dzięki czemu lepiej radzi sobie w  terenie. Nowe - sześcioramienne czarne obręcze, są zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalną wytrzymałość i groźny wygląd.

Nowe wahacze.
Podwójny wahacz E-Revo,  zachowuje odpowiednią geometrię zawieszenia w całym zakresie jazdy. Te zaawansowane technologicznie wahacze zostały pierwotnie opracowane z wykorzystaniem analizy elementów skończonych w celu znalezienia inteligentniejszych sposobów przeciwdziałania pękaniu. Dziś są jeszcze bardziej wytrzymałe. Zastosowano większe przekroje oraz nowe kompozyty odporne na uderzenia, nawet w niskich temperaturach.

Nowe elementy zawieszenia.
Zawieszenie wykorzystuje stalowe elementy o zwiększonej średnicy do 5mm i mocniejszymi łącznikami z konstrukcją.

Nowy spojler tylny.
Tylny spojler E-Revo jest zoptymalizowany pod kątem zmniejszenia oporu przy jednoczesnym zachowaniu wartości docisku zapewniającego stabilność. Sztywna - wzmocniona krzyżowo podpora zapewnia duże wsparcie w przypadku przewrócenia się modelu. Spojler pełni równieź funkcję hamulca w przypadku gdy E-Revo chce stanąć na tylnych kołach przy pełnej mocy napędu 6S.

Nowe obudowy pakietów napędowych.
Innowacyjna konstrukcja obudowy ochronnej pakietów po bokach podwozia, zapewnia wyjątkowo czysty wygląd. Szybko otwierane drzwi obudowy są montowane bezpośrednio na podwoziu, dzięki czemu nie ma żadnych zacięć ani elementów, które można utracić. Komory zostały udoskonalone, aby wyeliminować niepotrzbne luzy i zapewnić bardziej bezpieczne zamknięcie klap.

Nowe mocowanie pakietów napędowych.
Regulowane elementy mocujące wewnątrz przedziałów, ustalają pakiety w wielu pozycjach od przodu do tyłu, aby precyzyjnie dostroić obciążenie. Mocowany od góry zacisk sprężynowy bezpiecznie utrzymuje pakiety w najniższym punkcie, aby utrzymać środek ciężkości CG na jak najniższym poziomie.

Wentylacja przedziałów akumulatorowych.
Obudowy pakietów są wentylowane przez pomysłowo zaprojektowane wloty i wyloty, aby zapewnić chłodzenie akumulatorów

Nowe mocowanie silnika.
Zwiększona do 5mm grubość płyty mocującej silnik zapewnia odpowiednią sztywność podczas pracy przy maksymalnej mocy napędu 6S.

Nowa przekładnia główna.
Przekładnia znajduje się nisko w podwoziu, aby utrzymać środek ciężkości na jak najniższym poziomie. Nowa, bardziej kompaktowa konstrukcja skrzyni biegów jest zoptymalizowana pod kątem obciążenia E-Revo. Silnik jest umiejscowiony tak blisko linii środkowej podwozia, jak to możliwe, aby zneutralizować lewe / prawe nachylenie podwozia.

Podwójny system sterowania.
E-Revo zapewnia ciasne i szybkie sterowanie dzięki unikalnemu systemowi podwójnego sterowania za pomocą dwóch sprzegniętych ze sobą serwomechanizmów 2075.

Amortyzatory GTR.
Amortyzatory GTR o dużej średnicy wypełnione olejem łączą się z progresywnymi ramionami wahacza w celu uzyskania gładkiego tłumienia. Gwintowane korpusy aluminiowe posiadają kołnierze umożliwiające łatwą regulację wstępnego obciążenia sprężyny. Uszczelki typu "x-ring" zapobiegają wyciekom, zapewniając długotrwałą żywotność amortyzatorów.

Większe obudowy dyferencjałów.
Obudowy przednie i tylne zostały całkowicie przeprojektowane, aby zapewnić prześwit dla znacznie większych kół zębatych. Nowa konstrukcja jest znacznie sztywniejsza i umożliwia wzmocnioną integrację z podwoziem, a także łatwiejszy dostęp do czynności serwisowych.

Nowe mocowanie osi kół.
Większe i mocniejsze wsporniki osi kół, mieszczą większe łożyska i stalowe osie o średnicy 8mm. Konstrukcja przegubu kulowego pozwala na ekstremalne ruchy zawieszenia i łatwą regulację pochylenia. Nakrętki z czopami kulkowymi zostały udoskonalone, aby zapobiec obluzowaniu. Uszczelki z gumy silikonowej chronią przed zabrudzeniem, zapewniając płynną i niezawodną pracę.

Nowe - hartowane półosie.
E-Revo podobnie jak X-Maxx posiada hartowane - stalowe półosie napędowe, wyposażone w masywne osie o średnicy 8mm. Hartowane stalowe miseczki napędowe mocowane są na większych, hartowanych stalowych dyferencjałach o średnicy 8mm. Te wały napędowe zostały pierwotnie zaprojektowane pod kątem maksymalnej wytrzymałości w modelui X-Maxx i trafiły również do E-Revo. Teraz możesz doświadczyć wszystkich osiągów dostępnych dla napędu 6S.

Nowy centralny układ napędowy.
Z uwagi na ekstremalny napęd 6S, centralny układ napędowy E-Revo został znacznie wzmocniony dzięki większej średnicy wałów i powiększonym przekrojom.

Nowy amortyzator elastomerowy.
Przekładnia Cush Drive absorbuje wstrząsy układu napędowego za pomocą specjalnie ukształtowanego amortyzatora elastomerowego, umieszczonego pomiędzy zębatką czołową a piastą napędową. Pod wpływem dużych obciążeń, elastomer wygina się, aby wytłumić wstrząsy bez przerywania przepływu mocy. Rezultatem jest natychmiastowe przyspieszenie bez marnowania mocy.

Nowy napęd Torque-Biasing Center Drive.
Napęd pochłania wstrząsy, aby poprawić trwałość układu napędowego. System Center Drive rozdziela również moc na wszystkie cztery koła, aby uzyskać przyspieszenie napędu na cztery koła bez efektów ubocznych typowego różnicowego środka. Centralne dyferencjały powodują niekontrolowane kierowanie oponami w powietrzu, a napęd Torque-Biasing Center Drive umożliwia jazdę z płynną mocą rozłożoną na wszystkie cztery koła

Nowa podziałka zębata Metric Mod-1.
E-Revo jest wyposażony w podziałkę, która przekłada się na większe - trwalsze zęby przekładni i większą moc. Przekładnie E-Revo mają pełne 12mm szerokości, co rozkłada obciążenia napędowe na większy obszar, aby zmniejszyć zużycie i zwiększyć wydajność.

4 biegunowy mechanizm różnicowy.
Mechanizmy różnicowe są podobne do tych stosowanych w modelu X-Maxx i mają osie  wyjściowe o średnicy 8mm, ponadwymiarowe łożyska i wzmocnione przekładnie zębate. Zapewnia to niezawodną pracę przy maksymalnej mocy napędu 6S.

Piasta z nakrętką Hex 17mm.
Piasty z sześciokątnym rdzeniem aluminiowym zapewniają niezrównaną obsługę momentu obrotowego. Większa oś oporowa o średnicy 8mm wykorzystuje bardziej zwarty trzpień 3mm, który jest utrzymywany przez oddzielną śrubę ustalającą.

System mocowania silnika.
Innowacyjny system regulacji przekładni, utrzymuje perfekcyjnie stałą odległość pomiędzy zębatkami nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach jazdy.

 
 

UWAGA - do zasilania modelu wolno używać jedynie pakietów typu LiPo.

Potrzebne do uruchomienia modelu - rekomendacja Traxxas:
Konfiguracja 4S:
2 x LiPo 2S / 7,4V / 7600mAh [kat. 2869X]
Konfiguracja 6S:
2 x LiPo 3S / 11,1V / 5000mAh [kat. 2872X]

Ładowarki pakietów napędowych:

    2972G
    2970G
    2971G
   

 Zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA

Najczęściej kupowane z tym produktem