Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCSamochody terenowe elektryczne Off-RoadElektryczne › Losi Motocykl Promoto-MX 1:4 RTR - orange

Losi Motocykl Promoto-MX 1:4 RTR - orange

Zawartość zestawu

W zestawie znajduje się złożony model RC motocykla Losi Promoto-MX 1:4 RTR, Pro Circuit z zainstalowanymi komponentami: trójfazowy silnik Firma 3652 3800kv , regulator Firma 85A Smart - Promoto-MX, odbiornik DSMR 6CH - ProMoto, serwo kierunku S620PM ProMoto MG, serwo przedniego hamulca SX108PM ProMoto Micro MG, jednostka koła zamachowego. W zestawie znajduje się nadajnik Spektrum DX3 DSMR Smart ProMoto oraz 4x baterie AA do nadajnika. Instrukcja EN, DE, FR, IT.

Losi Promoto-MX Motorcycle 1:4 RTR, Pro Circuit

Charakterystyka

Losi Promoto-MX Motorcycle 1:4 jest pierwszym zdalnie sterowanym modelem motocykla, która łączy w sobie autentyczne wrażenia z jazdy i szczegółowe wykonanie z realistycznym wyglądem. Oto długo oczekiwane marzenie wszystkich fanów motocrossu!

Model RC motocykla Promoto-MX ma nie tylko doskonale wykonany wygląd makiety maszyny z wąską ramą, figurką kierowcy i oficjalnie licencjonowaną grafiką, ale także technicznie opanowane bezpieczne realistyczne sterowanie motocyklem z wysokowydajnym napędem trójfazowym. Wszystko dzięki unikalnej kombinacji technologii mechanicznej i elektronicznej, opracowanej specjalnie dla Promoto-MX. Dostarczany bez akumulatora i ładowarki.

Losi Promoto-MX Motorcycle 1:4 RTR, Pro Circuit

Elektronika Promoto-MX obejmuje mocny silnik bezszczotkowy 2700Kv i stalowe koło zamachowe zamontowane w środku ramy. Silnik obraca koło zamachowe do ponad 22 000 obrotów na minutę, tworząc żyroskopowy moment obrotowy zapewniający bezpieczną i stabilną jazdę. Tymczasem opatentowana technologia Spectrum MS6X odbiera sygnał z nadajnika DX3PM i nakazuje motocyklowi Promoto-MX przechylać się i sterować z niespotykaną równowagą i finezją.

Mechaniczna konstrukcja modelu jest równie imponująca. Zespół konstruktorów Losi przeanalizował geometrię zawieszenia prawdziwego motocykla, aby zapewnić, że Promoto-MX zapewnia takie same osiągi w terenie i na drodze. Zmienna sztywność tylnego zawieszenia zapewnia doskonałą przyczepność i zapobiega wypadkom przy odbiciu. Unikalna konstrukcja przedniego widelca z wewnętrzną sprężyną i amortyzatorem umożliwia regulację sztywności tłumienia poprzez zmianę lepkości oleju, a także regulację prześwitu. Innowacyjny układ hamulcowy przedniego i tylnego koła zapewnia motocyklowi imponującą siłę hamowania i skraca drogę hamowania o połowę, gdyby używany był tylko tylny hamulec elektroniczny.

Mocna elektronika i konstrukcja mechaniczna sprawiają, że Promoto-MX działa znacznie lepiej niż jakikolwiek inny motocykl RC. Dla fanów wyścigów RC i motocrossu Promoto-MX będzie zupełnie nowym doświadczeniem dzięki unikalnemu stylowi jazdy i dynamice.

losi/LOS06000_PP_00.jpg

OPATENTOWANA TECHNOLOGIA SPEKTRUM MS6X

Nowy nadajnik Spektrum DX3PM i odbiornik SR6300PM łączą się z opatentowaną technologią MS6X, zapewniając zupełnie nowy rodzaj sterowania. Dzięki tej technologii użytkownicy Promoto-MX mogą dynamicznie pokonywać zakręty przy wysokich i niskich prędkościach oraz skakać jak prawdziwe motocykle crossowe.

losi/LOS06000_PP_01.jpg

TRYBY JAZDY

Nadajnik DX3PM ma 3 tryby jazdy, między którymi można swobodnie przełączać się podczas jazdy za pomocą przełącznika klawiszowego.

  • Tryb Dirt - Do jazdy w terenie i po trawie ma zabezpieczenie przed poślizgiem kół, aby zapobiec przewróceniu się podczas ponownego przyspieszania.
  • Street Mode - do jazdy po twardych, płaskich nawierzchniach elektronika wykrywa uniesienie przedniego koła i zapewnia maksymalne przyspieszenie.
  • Wheelie Control Mode - do jazdy po twardych, płaskich nawierzchniach, umożliwiając utrzymanie kół na gładkiej powierzchni przy maksymalnej prędkości.
losi/LOS06000_PP_02.jpg

TECHNOLOGIA SMART

Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje informacje o akumulatorze i komponentach. Regulator SMART, odbiornik i akumulator są w stanie komunikować się ze sobą i przesyłać dane telemetryczne. Nadajnik DX3PM wyświetla stan naładowania akumulatora Smart w modelu za pomocą diody LED na górnej stronie. Opcjonalnie można wyświetlić pełną telemetrię (obroty, prędkość, temperaturę i inne), jeśli używany jest nadajnik Spektrum z wyświetlaczem, taki jak DX5C lub DX5 Pro.

losi/LOS06000_PP_03.jpg

JEDNOSTKA KOŁA ZAMACHOWEGO

Moment żyroskopowy utrzymujący silnik w równowadze jest generowany przez obracające się stalowe koło zamachowe o prędkości ponad 22 000 obr. Jednostka koła zamachowego, z silnikiem 2700 Kv i elektroniką, jest zamontowana w najniższej części ramy.

losi/LOS06002_PP_04.jpg

BOCZNE KÓŁKA WSPORCZE

Nie należy martwić się, jeśli przednia opona straci przyczepność i wpadnie w poślizg. Wąskie podpory boczne z kołami zapobiegają przekroczeniu przez model maksymalnego kąta pochylenia, jednocześnie pomagając skompensować pochylenie podczas wychodzenia z zakrętu. Wsporniki mają ograniczniki umożliwiające zmianę pochylenia kół do różnych typów nawierzchni. Koła pomagają również podczas kładzenia roweru na boku, jeśli tylna opona znajduje się na ziemi, wystarczy dać mu trochę gazu i można znowu jechać!

losi/LOS06000_b06.jpg

SERWO-SAVER STEROWANIA

Sztywne sprężyny serwomechanizmu z kompozytowymi płytkami zamontowanymi na łożyskach zapewniają spójne sterowanie i wysoką zdolność ochrony serwomechanizmu. Ale to nie wszystko, servosaver zasadniczo poprawia również stabilność podczas pokonywania zakrętów, skoków i wybojów.

losi/LOS06000_b07.jpg

TŁUMIK DRGAŃ KIEROWNICY

Aby zapewnić doskonałe dostrojenie i wrażenia z jazdy, kluczową cechą modelu jest komora między górnymi i dolnymi łożyskami główki ramy, wypełniona bardzo gęstym olejem o lepkości 500 000 cSt. Pozwala to na doskonałe tłumienie serwomechanizmu i redukuje wibracje głowicy.

losi/LOS06000_b08.jpg

KOMPLETNA ELEKTRONIKA

Model jest wprost naszpikowany elektroniką - trójfazowym regulatorem FIRMA 85A Smart, potężnym silnikiem trójfazowym FIRMA 3652 3800 kv, odbiornikiem DSMR, kołem zamachowym S620PM ProMoto MG i serwomechanizmem skrętu oraz przednimi hamulcami SX108PM ProMoto Micro MG. Wszystko jest zainstalowane i gotowe do jazdy.

losi/LOS06000_b09.jpg

WĄSKIE PODWOZIE

Aby stworzyć prawidłowy wygląd makiety smukłego motocykla terenowego, elektronika i akumulator musiały zmieścić się w kompaktowej, wąskiej obudowie. Pomimo ciasnych przestrzeni w podwoziu, standardowy akumulator 2S LiPol 5000 mAh można umieścić w pojemniku na akumulator w siedzeniu kierowcy. Wymagany jest akumulator LiPol ze złączem IC5 lub EC5.

losi/LOS06000_b10.jpg

REALISTICZNA FIGURKA KIEROWCY

Figurka motocyklisty jest realistycznie odwzorowana, łącznie z butami, kaskiem, rękawicami i pozostałym wyposażeniem motocrossowym. W przeciwieństwie do innych, figurka motocyklisty jest wykonana z gumowanego plastiku z wewnętrzną wkładką z pianki. Taka kompozycja zapewnia wysoką trwałość motocyklisty, który jest nie tylko mocny, ale także wystarczająco elastyczny podczas uderzenia.

losi/LOS06000_b11.jpg

LICENCJONOWANE OPONY DUNLOP GEOMAX MX53

Motocykl RC Promoto-MX jest wyposażony w oficjalnie licencjonowane repliki opon Dunlop, Geomax MX53. Opony te, podobnie jak oryginalne, zapewniają wysoką przyczepność i długą żywotność.

losi/LOS06000_b12.jpg

REPLIKA KÓŁ

Realistyczne koła z prawdziwymi szprychami to kolejna nowość w Promoto-MX. Inżynierowie Losi stworzyli niesamowicie realistycznie wyglądające koła szprychowe o wytrzymałości potrzebnej do motocrossu jak nigdy dotąd.

losi/LOS06000_b13.jpg

LICENCJONOWANA GRAFIKA PRO CIRCUIT

Marka Losi nawiązała współpracę z odnoszącym sukcesy zespołem wyścigowym Pro Circuit, aby stworzyć oficjalnie licencjonowaną grafikę dla Promoto-MX. Od 1991 roku Pro Circuit ma najsilniejszy zespół na torze AMA Supercross.

losi/LOS06000_b14.jpg

STOJAK WYSTAWOWY I STARTOWY

Dołączony stojak do serwisowania i ekspozycji jest wzorowany na rzeczywistym stojaku z dopasowaną grafiką. W zestawie znajduje się również stojak rozruchowy, który utrzymuje cały motocykl w pozycji pionowej na starcie. Po obróceniu koła zamachowego można ruszyć na tor.

losi/LOS06000_b15.jpg

OWIEWKI Z GRAFIKĄ

Żadna maszyna motocrossowa nie wyglądałaby dobrze bez odpowiedniej grafiki. Promoto-MX ma wszystkie części - przedni błotnik, tablicę rejestracyjną, osłony widelca, przednie i tylne panele boczne oraz tylny błotnik - pokryte oficjalnie licencjonowaną grafiką winylową, która jest bardzo trwała i gotowa do wyścigów.

losi/LOS06000_b16.jpg

REALISTICZNE DETALE

Model jest dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, takich jak dźwignie hamulca i sprzęgła, linki, hamulce, wydech, kolorowa owiewka, siedzenie, atrapy kół, hamulec przedniego koła i wiele innych, które z pewnością zachwycą użytkownika, gdy będzie miał okazję trzymać motocykl w rękach.

losi/LOS06000_b17.jpg

KONSTRUKCJA PRZEDNIEGO WIDELCA

Przedni widelec jest sztywny podczas normalnej jazdy, ale kompresuje się, aby bezpiecznie pochłaniać energię w razie kolizji. Chroni to elementy przedniego widelca i inne komponenty przed wygięciem i uszkodzeniem.

losi/LOS06000_b18.jpg

TYLNY BŁOTNIK

Konwencjonalny, stały tylny błotnik nie wytrzymałby długo w tym modelu, więc Promoto-MX ma składany tylny błotnik z elastomerowym zawieszeniem. Dlatego można go odchylić podczas jazdy na tylnym kole, a motocykl opiera się na wytrzymałym nylonowym tylnym zderzaku pod spodem.

losi/LOS06000_b19.jpg

PŁYTY ŚLIZGOWE I OTWORY WENTYLACYJNE

Przednia i dolna część podwozia Promoto-MX jest pokryta kompozytowymi płytami ślizgowymi. Zapewniają one ochronę przed uderzeniami, pomagając chronić zamontowaną wewnątrz elektronikę. Otwory wentylacyjne po obu stronach motocykla są uszczelnione, ale można je otworzyć, aby umożliwić przepływ powietrza chłodzącego, gdy temperatura powietrza jest zbyt wysoka.

losi/LOS06000_PP_19.jpg

PODWOZIE Z PŁYT ALUMINIOWYCH

Podwójne aluminiowe płyty bazowe chronią całą elektronikę i nadają Promoto-MX realistyczny, smukły wygląd. Zapewniają one również ramie niezbędną sztywność i trwałość.

losi/LOS06000_b21.jpg

TYLNE ZAWIESZENIE

Podobnie jak duże motocykle, Promoto-MX ma tylne zawieszenie o rosnącym poziomie sztywności. Zawieszenie jest miękkie w okolicach maksymalnego prześwitu, zapewniając płynne prowadzenie i doskonałą przyczepność. Zawieszenie staje się coraz sztywniejsze przy wyższych wstrząsach, aby zapobiec przejechaniu tylnego koła. W połączeniu z olejowymi amortyzatorami, motocykl RC jest gotowy na każdą nawierzchnię.

losi/LOS06000_b22.jpg

WIDELEC PRZEDNI

Przedni widelec Promoto-MX ma nową, nowoczesną konstrukcję z wewnętrzną sprężyną i amortyzatorem. Rury przedniego widelca są zaprojektowane tak, aby działały podobnie do konwencjonalnych amortyzatorów RC, można je dostroić poprzez zmianę lepkości oleju. Wykorzystując przeciwstawne sprężyny śrubowe, podkładki dystansowe mogą być również używane do regulacji prześwitu. Być może najważniejsze jest to, że wyglądają niesamowicie - zupełnie jak prawdziwe!

losi/LOS06000_b23.jpg

PRAWIDŁOWY KĄT NACHYLENIA GŁÓWKI

Po miesiącach testowania różnych z nich, zespół ds. rozwoju produktu Promoto-MX znalazł najlepsze ustawienie kąta główki ramy wynoszące 62,4°, zapewniające najlepszą równowagę jazdy na torach Off-Road i On-Road.

losi/LOS06000_b24.jpg

WYDAJNY NAPĘD TRÓJFAZOWY

Promoto-MX jest wyposażony w wysokowydajny układ napędowy z 4-polowym silnikiem trójfazowym 3652 3800kv z regulatorem 85A. Zapewnia to wysoki moment obrotowy, brutalne przyspieszenie i prędkość do 65 km/h.

losi/LOS06000_b25.jpg

FUNKCJONALNY PRZEDNI HAMULEC

Silnik obsługuje tylne hamowanie poprzez układ napędowy, ale podobnie jak w motocyklach 1:1, zwykle hamuje się przednim hamulcem. Aby spowolnić Promoto-MX, zastosowano przedni hamulec ze stalową tarczą i klockami hamulcowymi sterowanymi zaciskiem za pomocą serwa i bowdena. Skraca to drogę hamowania motocykla o połowę.

losi/LOS06000_PP_25.jpg

WYŚCIGOWE SPRZĘGŁO POŚLIZGOWE

Ponieważ silnik ma bardzo wysoką moc wyjściową, zastosowano dwutarczowe sprzęgło poślizgowe, używane w samochodach wyścigowych. Sprzęgło chroni układ napędowy, ale nie ogranicza osiągów motocykla.

losi/LOS06000_PP_26.jpg

REALISTYCZNY NAPĘD ŁAŃCUCHOWY

Stalowe ogniwa i 70 sworzni rolkowych otaczają 10-zębową stalową zębatkę napędową i 36-zębową aluminiową zębatkę piasty tylnego koła. Niezależnie od warunków, napęd łańcuchowy skutecznie i niezawodnie napędza tylną oponę.

losi/LOS06000_b28.jpg

GOTOWY DO STARTU

Losi Promoto-MX jest w pełni zmontowany, wraz z nadajnikiem Spektrum Smart i zainstalowaną elektroniką pokładową. W zestawie znajdują się nawet baterie AA do nadajnika! Wystarczy dodać akumulator 2S LiPol ze złączem IC5 i kompatybilną ładowarką i gotowe. Uwaga: Adaptery IC3/IC5 nie zmieszczą się w przestrzeni przewidzianej w Promoto-MX. Wymagany jest akumulator LiPol ze złączem IC5 lub EC5.

Własności

  • Najlepiej wyglądający i najmocniejszy motocykl RC
  • Nowa, opatentowana technologia Spektrum MS6X
  • Wysokoobrotowe koło zamachowe zintegrowane z ramą
  • Oficjalnie licencjonowana grafika Pro Circuit i wyposażenie motocyklisty
  • Oficjalnie licencjonowane opony Dunlop MX53
  • Zmienna sztywność tylnego zawieszenia
  • Mocny napęd trójfazowy zapewnia prędkość do 65 km/h
  • Tryby jazdy Dirt, Street i Wheelie Control
  • Konstrukcja przedniego widelca zapobiegająca uderzeniom
  • Realistyczna figurka jeźdźca z autentycznym wyposażeniem
  • Funkcjonalny przedni hamulec tarczowy sterowany przez serwo
  • Napęd łańcuchowy z dwutarczowym sprzęgłem poślizgowym
  • Podstawka startowa
  • Podstawka parkingowa
Losi Promoto-MX Motorcycle 1:4 RTR, Pro Circuit

Polecamy zakup

W zestawie znajduje się kompletny motocykl z nadajnikiem. Nie zawiera akumulatora napędowego LiPol 2S 5000mAh ze złączem IC5 lub EC5 oraz odpowiedniej ładowarki.

arrma/battery.jpg

Polecane akumulatory

Do zasilania modeli RC aut polecamy akumulator napędowy LiPol z 2 ogniwami (7.4V).

Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

arrma/charger.jpg

Zalecane ładowarki do akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Jeśli użytkownik zdecyduje się na korzystanie z nowoczesnych akumulatorów Smart LiPo, to polecamy te ładowarki:

arrma/tools.jpg

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Najczęściej kupowane z tym produktem