Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCSamochody terenowe elektryczne Off-RoadSpalinowe › HPI Trophy Buggy 3.5 RTR

HPI Trophy Buggy 3.5 RTR

Seria HPI Trophy Buggy została wzbogacona o aparaturę w technologii 2.4 GHz, wodoodporne serwo, wodoodporny odbiornik i pojemnik baterii. Właśnie tak: jeden z najbardziej popularnych modeli nitro teraz wyposażony tak by móc jeździć wszędzie!

Trophy Buggy 3.5 to idealny sposób by zacząć przygodę z modelami nitro Buggy w skali 1:8. Rallycross'owy Buggy to najpopularniejsza klasa wyścigowa na świecie! Ten model ma wszystko czego potrzebujesz! Jeżeli lubisz ostrą jazdę wielkie długie skoki Buggy ma do tego wytrzymałą płytę podłogową, klamrami i wieżyczkami amortyzatorów natomiast by umożliwić wam dostosowanie osiągów na torze Trophy został wyposażony w potężny silnik F3.5 (3.4 cm3) Nitro Star HPI, wyścigowe opony HB Proto, olejowe amortyzatory, śruby rzymskie i wiele innych możliwości regulacji.

Dodatkowo oprócz typowo zawodniczego rodowodu i przeznaczenia na tor Trophy Buggy 3.5 ma także rasowy wygląd. Aerodynamiczna wyścigowa karoseria wykonana według najnowszych wzorów malowania, wyścigowe opony HB Proto na chromowanych siedmioramiennych kołach Edge. Tylni spoiler ma to nie tylko ozdoba, dzięki spoilerowi masz lepsza przyczepność a także kontrole w powietrzu. Wykończyliśmy też Trophy w anodowane nakrętki amortyzatorów, piasty i wiele innych elementów na pomarańczowy kolor HPI!

SCHEMAT CZĘŚCI ZAMIENNYCH


Wodoodporny
Chcesz się zmierzyć z błotem? A może przejechać przez strumień? Może zapowiada się na deszcz ? Nic nie szkodzi Trophy poradzi sobie ze wszystkim!

Trophy Buggy 3.5 teraz wyposażony w wodoodporną osłonę odbiornika i baterii oraz wodoodporne serwa HPI SF-10W, w końcu dodaliśmy też filtr powietrza który pozwoli ci jeździć twoim Trophy w naprawdę ekstremalnych warunkach.

Uwaga: Ten model HPI jest zaprojektowany aby zapewnić ochronę przed wodą tak by móc nim jeździć w mokrych warunkach (deszcz, śnieg, kałuże). Nie przystosowany do zanurzenia. Silniki nitro są chronione przed wpadająca wodą i wymagają dużej dbałości podczas jazdy w mokrych warunkach. Więcej szczegółów znajdziesz w instrukcji.

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

Aparatura 2.4 GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA

Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując zestaw RTR zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!

Silnik Nitro Star F3.5
Świetny silnik Nitro Star F3.5 zapewnia wystarczająca dawkę mocy by rozpędzić Trophy do szalonych prędkości- jest przeraźliwie głośny, mocny i wytrzymały będziesz więc mógł wykonać długie skoki, backflipy, wysokie skoki, a nawet podwójnego backflipa. Silnik F3.5 zapewni ci zapierające dech w piersiach przyspieszenie i szaloną prędkość maksymalną! Silnik uruchamiany jest przy użyciu prostego pull startera i jest chroniony przez dwustopniowy filtr powietrza a dwuigłowy gaźnik pozwoli ci wyregulować osiągi niezależnie od pogody czy paliwa.

Jedno z naszych ostatnich ulepszeń to fakt iż Nitro Star F3.5 to regulaminowy silnik wyścigowy 3.5 cm3 dlatego zaraz po wyjęciu z pudełka możesz iść i ścigać się na lokalnym torze.

- 2,5 KM do dyspozycji
- Zgodny z regulaminem wyścigów silnik o pojemności 3.4 cm3
- Oryginalna konstrukcja ABC wydłuża żywotność
- Konstrukcja ABC dla zwiększenia żywotności
- Kompozytowa konstrukcja pomaga chronić przed parowaniem paliwa
- Żebrowany aluminiowa obudowa
- Duży żebrowany aluminiowy radiator
- Wytrzymały pullstarter
- Dwustopniowy filtr powietrza
- Ochrona przed wpadającą wodą zamontowana na filtrze powietrza pomaga chronić silnik przed zalaniem woda w mokrych warunkach pogodowych.
- Dwuigłowy gaźnik pozwoli ci wyregulować osiągi

Silnik F3.5 ma autentyczna konstrukcje ABC z chromowanym mosiężnym tłokiem i cylindrem otoczonym lekką aluminiową osłoną. Aby uruchomić model szybko silnik F3.5 jest uruchamiany prze pullstarter. Jeśli chcesz aby odpalanie było jeszcze prostsze możesz zamontować zestaw startowy HPI Roto Start 2 aby uruchamiać model przez wciśnięcie jednego przycisku!

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

Płyta podłogowa
Płyta w Trophy 3.5 jest zrobiona z wytrzymałego stopu aluminium 6061 i jest idealnym połączeniem wytrzymałości z niską wagą. Niska waga pozwoli ci na lepsze przyspieszenie a dzięki wytrzymałości będziesz mógł wykonywać wielkie skoki i akrobacje!

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

Aby zwiększyć sztywność płyty zamontowaliśmy metalową klamrę oraz grubą aluminiową klamrę kierowniczą z przodu oraz wielką pionową aluminiowa klamrę z tyłu! Dzięki tym modyfikacjom zawieszenie wytrzyma wszystko do czego zostało stworzone i daje pełne wyczucie w trakcie jazdy!

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

Układ napędowy
Układ napędowy zastosowany w Truggy 3.5 to wałkowy napęd full time 4WD. Napęd wałkowy to najlepsza opcja dla modelu który ma sobie poradzić bez względu na to co stanie na jego drodze, dlatego niezależnie od tego czy chcesz się przedrzeć przez błoto, wodę, kurz, trawę, śnieg czy żwir! Żeby zwiększyć wydajność wszystkie elementy układu napędowego pracują na uszczelnionych gumą łożyskach kulkowych.

Wytrzymała zębatka odbierająca przekazuje odebraną moc z silnika na centralny dyferencjał z którego moc dalej jest przekazywana na przedni i tylny dyferencjał przez długi centralny wal napędowy. Przednia i tylna przekładnia różnicowa pracuje na 4 wewnętrznych przełożeniach dzięki czemu są bardziej trwale niż standardowe dwuprzełożeniowe przekładnie. Kielichy osiek dyferencjału oraz samą ośkę wykonano z wytrzymałej stali a 17mm anodowane na pomarańczowo aluminiowe piasty na których kręcą się 7 ramienne koła z gumowymi oponami wyścigowymi Teamy HB Proto.

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

Aby móc bezpiecznie i w kontrolowany sposób zatrzymać Trophy'ego zastosowano podwójne wentylowane stalowe tarcze oraz klocki z włókna. Klocki hamulcowe zrobione z materiału używanego w pełnowymiarowych autach zapewnią ci bezpieczne i szybko hamować. Wszystkie cięgna sterownicze hamulca są regulowane tak by zapewnić możliwość pełnej regulacji na torze.

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

Zawieszenie i układ kierowniczy
Wyposażyliśmy Trophy Buggy 3.5 w realistyczne zawieszenie rajdowe aby zapewnić kontrole oraz ci krótki czas reakcji na profesjonalnym poziomie! Długie wahacze poprzeczne w każdym rogu zrobione z grubego, odpornego na uderzenia tworzywa wykonany w kształcie płetwy dla zwiększenia wytrzymałości. Amortyzatory olejowe wyposażono w aluminiowe osłony i nasadkę aby zwiększyć ich wytrzymałość.

Dla profesjonalnego tuningu masz pełne możliwości regulacji geometrii zawieszenia w Trophy Buggy. Amortyzatory mogą być przesunięte na samą górę lub dół abyś mógł dzięki regulacji jechać szybciej z okrążenia na okrążenie. Regulacja pochylenia tylnych kół dzięki dodatkowym otworom pozwala na regulacje roll center abyś mógł zyskać cenne sekundy na torze a same linki pochylenie tylnych kół to śruby rzymskie ze stali które pozwolą ci dokonać regulacji szybko i sprawnie.

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

HPi Trophy Buggy 3.5 RTR

Jeżeli nie chcesz nic zmieniać, nie przejmuj się - absolutnie wszystko jest fabrycznie złożone i wyregulowane.
Do uruchomienia modelu potrzebujesz: zestaw startowy oraz paliwo.

Funkcje:
- Fabrycznie złożony i wstępnie malowany model nitro Trophy z napędem 4WD
- Aparatura 2.4GHz bez konieczności używania kryształów
- Wodoodporny pojemnik baterii i odbiornika
- Zamontowane na leżąco serwo sterujące pomaga zachować nisko środek ciężkości i uzyskać lepszą przyczepność
- Wodoodporne serwo gaz/hamulec
- Zabezpieczony przed wpadająca wodą filtr powietrza
- Niski środek ciężkości (CG) zapewni doskonałą przyczepność i świetne osiągi na torze
- Silny i wytrzymały silnik Nitro Star F3.5 o mocy 2,5 KM
- Wytrzymałe mocowanie silnika duży otwór na zestaw startowy pod kołem zamachowym
- Łatwy i szybki zestaw startowy
- 4mm płyta podłogowa ze stopu 6061 aluminium ma zagięte końcówki dla zwiększenia sztywności
- Grube i wytrzymałe wieżyczki amortyzatorów wykonano również ze stopu aluminium 6061
- Gruby serwo saver dla zwiększenia sztywności zawieszenia
- Nisko profilowy uchwyt radioodbiornika zabezpiecza serwo
- Wyścigowe ustawienia zawieszenia zapewnią maksymalną trakcje
- Ekstra długie, olejowe amortyzatory z aluminiową obudową
- Wiele punktów montażowych amortyzatorów i regulacji pochylenia kół dzięki czemu można w pełni wyregulować model na tor
- Stalowe śruby rzymskie ułatwiają regulacje
- Wytrzymały twardy przedni zderzak
- Duży zbiornik paliwa 160cc pozwala na długie przejazdy
- Mocne, regulowane i wentylowane stalowe przednie i tylne tarcze hamulcowe
- Wytrzymałe klocki hamulcowe z tworzywa o długiej żywotności
- Rasowe opony HB Proto prezentują się świetnie na czarnych chromowanych kołach
- Przewód paliwowy ułożony tak by zachować porządek i czystość
- Odlewane aluminiowe przeguby dla większej wytrzymałości
- 17mm piasty odporne na odkręcanie się
- Gładka karoseria jest wstępnie docięta i pomalowana aby zachować rasowy wygląd modelu
- Wiele otworów montażowych do zamontowania spoilera

Najczęściej kupowane z tym produktem