Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Sport cechuje się świetnymi właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów! Model wyposażyliśmy w ten sam układ napędowy, co nasz Sprint 2 Flux, aby wytrzymał największe obciążenia – to znaczy, że wytrzyma wszystko, co nim robić na torze!
Napęd dwu-paskowyNapęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.
W PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIEZawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
WYŚCIGOWY TUNINIGKonstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy drift. Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!
Specyfikacja techniczna: Oficjalna, licencjonowana karoseria BMW M3 o rasowym wyglądzie
aparatura 2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
Wodoodporny kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo
Wodoodporne serwo sterująceSF-10W
Wodoodporna pokrywa odbiornika
Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
Oficjalne, licencjonowane koła Rays/Volk TE37 koła. Dzięki 6mm offset’om tylnych kół I błotnikom model wygląda jak pełno wymiarowy
Opony HPI X-Pattern rubber zapewniają świetną przyczepność oraz rasowy wygląd
Piankowy zderzak chroni przed uderzeniami
Regulowane uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
Śruby rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
Komplet łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
Amortyzatory olejowe z specjalnie dobranymi do dryftu sprężynami
dwu lub trzy stopniowe piasty
Wytrzymała tłoczona z nylonu płyta podłogowa
Regulowane przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
Opcjonalna nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na zamontowanie zarówno karoserii 190mm jak i 200mm
Zastosowanie łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
Precyzyjna dźwignia kątowa
Dane techniczne: Długość: 431 mm (17")
Wysokość: 127mm (5")
Szerokość:200mm (7,9")
Rozstaw osi: 254mm (10")
Potrzebujesz do uruchomienia: 4 baterie AA do aparatury lub akumulatory AA np. HPI Plazma AA #
101938 7.2v
baterie ze standardowa wtyczką typu Tamiya np. NOSRAM 3000mAh NiMH lub pakiety LiPo
Ładowarka np.
REDOX Alpha V2 z zasilaczem lub jeśli masz zasilacz sama ładowarka
REDOX Alpha V2