Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCSamochody elektryczne DRIFT › HPI 120102 RS4 SPORT 3 1969 FORD MUSTANG RTR-X 1/10 Drift

HPI 120102 RS4 SPORT 3 1969 FORD MUSTANG RTR-X 1/10 Drift

HPI 120102 RS4 SPORT 3 1969 FORD MUSTANG RTR-X 1/10 Drift

RS4 Sport 3 Wyposażony w jedyną w swoim rodzaju replikę karoserii RTR-X!!

Mistrz świata Drifter Vaughn Gittin Jr. i ekipa Need for Speed połączyli siły, aby zbudować tę jedyną w swoim rodzaju, w pełni funkcjonalną maszynę Street, Track and Drift, i jest to oficjalna, autoryzowana replika RC, wyłącznie od HPI! Równoważąc 5.0 litrowy silnik pełen amerykańskiej mocy do niszczenia opon z wpływami wzornictwa inspirowanymi kulturą amerykańską, japońską, europejską i driftową, zastosował najnowocześniejszą technologię, zachowując jednocześnie nostalgiczny charakter w swojej wizji ponadczasowego nadwozia Forda Mustanga z 1969 roku. RTR-X został zaprojektowany i zbudowany od podstaw z myślą o intensywnej jeździe; RTR-X NIE jest królem przyczep. Podczas gdy Vaughn będzie jedynym, który będzie nim jeździł za kierownicą, cały świat będzie mógł cieszyć się jazdą HPI RTR-X w skali 1:10. RS4 Sport 3 to przyjemny, łatwy w prowadzeniu i prosty w utrzymaniu samochód uliczny, wyposażony w całkowicie zmontowane podwozie samochodu wyścigowego, zapewniające niesamowitą zabawę i mnóstwo akcji! Spakowaliśmy wszystkie najnowsze funkcje, takie jak sterowanie 2,4 GHz i osłony chroniące przed zachlapaniem elektroniki! Podwozie jest zmontowane fabrycznie zaraz po wyjęciu z pudełka, dzięki czemu RS4 Sport 3 to szybki i łatwy sposób na rozpoczęcie jazdy, ściganie się i doskonalenie umiejętności! To kompletna maszyna wyścigowa, która wygląda i prowadzi się jak prawdziwa!

OFICJALNA REPLIKA NIESAMOWITEGO RTR-X

RS4 Sport 3 posiada pomalowaną karoserię Forda Mustanga RTR-X z 1969 roku z autentycznymi detalami i naklejkami. Karoseria jest całkowicie przygotowana i zamontowana, a funkcjonalny spojler z tyłu zapewnia najwyższą kontrolę przy każdej prędkości. Otrzymujesz doskonały wygląd i zawsze możesz spersonalizować swój samochód za pomocą przezroczystych lub pomalowanych karoserii z poliwęglanu z ogromnego asortymentu nadwozi HPI i innych producentów! Ten zestaw jest dostarczany z zestawem niesamowitych kół wyposażonych w opony HPI Spec-Grip, ORAZ dodatkowo także kolejny komplet kół wyposażonych w opony do driftu HPI! Możesz cieszyć się przyczepnością i driftowaniem za pomocą jednego zestawu!

2.4Ghz Radio System

ŁATWY W PROWADZENIU!

RS4 Sport 3 1969 Ford Mustang RTR-X jest super łatwy w prowadzeniu - wystarczy podłączyć dołączony akumulator i włączyć nadajnik, a potem samochód. Tak, to jest takie proste! Aby prowadzić samochód, po prostu weź kontroler lewą ręką, umieść lewy palec wskazujący w obszarze spustu, a następnie połóż prawą rękę na kierownicy - to bardzo naturalne, prawie jak prowadzenie prawdziwego samochodu! Obróć kierownicę, aby jechać w lewo i prawo, i delikatnie pociągnij spust lewym palcem wskazującym, aby pojechać do przodu. Aby zatrzymać samochód, delikatnie odepchnij od siebie lewym palcem wskazującym - przytrzymaj go, aby włączyć bieg wsteczny. Przyzwyczajenie się do tej łatwej operacji zajmuje kilka sekund!

ZMONTOWANE KOŁA DRIFT I GRIP W ZESTAWIE!

RS4 Sport 3 1969 Ford Mustang RTR-X jest wyposażony w zestaw gumowych opon z bieżnikiem HPI Spec-Grip, które zapewniają maksymalną przyczepność na prawie każdej utwardzonej nawierzchni. Te przyczepne gumowe opony z średnio twardej mieszanki zapewniają świetne przyspieszenie, hamowanie i pokonywanie zakrętów! Opony są uformowane z trwałej mieszanki gumowej, która zapewni Ci długą żywotność na wiele godzin zabawy. Jeśli bardziej preferujesz jazdę bokiem, dołączamy również drugi zestaw kół wyposażonych w opony HPI T-Drift. Te niskoprofilowe opony przeznaczone do driftu zostały stworzone z myślą o wysokiej wydajności, realistycznym drifcie w skali 1:10! Po prostu zrób szybki pit stop, aby je zmienić, a będziesz gotowy, aby pochwalić się swoimi umiejętnościami driftu w mgnieniu oka.

Pod szczegółowym korpusem repliki znajduje się podwozie RS4 Sport 3, najnowsza skala podwozia „touring car” od HPI Racing! Podwozie HPI RS4 Sport 3 jest wyposażone w stały napęd na 4 koła, całkowicie uszczelniony i bardzo wydajny układ napędowy wału, amortyzatory typu coil-over oraz odporną na zachlapania elektronikę. W pełni zamknięty układ napędowy oznacza, że nie ma odsłoniętych kół zębatych, pasków ani części układu napędowego, które mogłyby się niszczyć przez kamienie lub brud. Samochód jest całkowicie zmontowany i wyposażony w nadwozie Forda Mustanga RTR-X z 1969 roku i 5-ramienne głębokie koła, gotowy zaraz po wyjęciu z pudełka, więc wszystko, co musisz zrobić, to PODŁĄCZYĆ I JAZDA!

JEDNOCZĘŚCIOWE, ODLEWANE PODWOZIE

Główne podwozie jest wykonane z jednego kawałka wzmocnionego tworzywa sztucznego i posiada tunel układu napędowego uformowany pośrodku, tak jak w prawdziwym samochodzie!

NISKOPROFILOWY PROJEKT

Jednym ze sposobów, w jaki zapewniliśmy RS4 Sport 3  najlepszą możliwą obsługę, było upewnienie się, że wszystkie komponenty osadzone są jak najniżej w podwoziu. Dzięki temu samochód ma niezwykle niski środek ciężkości, co zapewnia optymalne możliwości pokonywania zakrętów.

 

 

           

MOŻLIWOŚĆ ZAMONTOWANIA PAKIETU DO 2S LIPO

RS4 Sport 3 Drift posiada wszechstronny elektroniczny regulator prędkości, który może być używany z nowoczesnymi akumulatorami litowo-polimerowymi (LiPo) lub niklowo-wodorkowymi (NiMH). Należy pamiętać, że wtyczka adaptera LiPo nie jest dołączona, Twój sklep modelarski będzie mógł go dostarczyć.
Podwozie RS4 Sport 3 Drift może pomieścić pakiety litowo-polimerowe (LiPo) i niklowo-wodorkowe (NiMH) o różnych rozmiarach, w tym wyjątkowo długie 7-ogniwowe zestawy NiMH. Niezależnie od Twojego zapotrzebowania na moc, może to wszystko pomieścić! Gruby pasek z rzepem utrzymuje pakiet bezpiecznie na miejscu, a prosty blok baterii wkłada się na miejsce, aby umożliwić regulację rozłożenia ciężaru do przodu lub do tyłu, aby uzyskać dodatkową sterowność lub przyspieszenie.

PEŁNY NAPĘD NA CZTERY KOŁA

RS4 Sport 3 Drift jest wyposażony w stały napęd na cztery koła, który zapewnia największą kontrolę i precyzję na drodze lub torze wyścigowym. Wszystkie cztery koła są napędzane przez wytrzymałe mechanizmy różnicowe z przodu i z tyłu, tak jak w prawdziwym samochodzie. Dodatkowa przyczepność zapewnia większe przyspieszenie i kontrolę na zakrętach, zapewniając maksymalną pewność i radość.

USZCZELNIONY NAPĘD WAŁU

Układ napędowy wszystkich modeli RS4 Sport 3 Drift obejmuje silnik zamontowany wzdłuż na formowanym podwoziu. Cały układ napędowy, w tym centralny wał napędowy i dyferencjały , jest całkowicie uszczelniony, aby zapobiec uszkodzeniu lub zablokowaniu układu napędowego przez brud, kamienie i odłamki. Wał napędowy, dyferencjały i osie obracają się na łożyskach kulkowych, aby zmaksymalizować wydajność układu napędowego.

WAŁ NAPĘDOWY Z DOSTĘPEM OD DOŁU

Centralny wał napędowy łączący przedni i tylny mechanizm różnicowy jest łatwo dostępny od spodu podwozia. Pozwala to na całkowite uszczelnienie układu napędowego, aby chronić go przed kamieniami i brudem, bez względu na to, gdzie chcesz jechać samochodem.

OPCJONALNIE: OSŁONA WAŁU NAPĘDOWEGO Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

Możesz łatwo zastąpić seryjną osłonę wału w dolnej części podwozia osłoną z włókna węglowego, która zapewnia dodatkową sztywność i wyjątkowo fajny wygląd.

ŁATWY DOSTĘP DO MECHANIZMÓW RÓŻNICOWYCH

Dostanie się do mechanizmów różnicowych w celu szybkiej regulacji to kwestia wykręcenia zaledwie 4 śrub - pozwala to na wysunięcie mechanizmu różnicowego i wymianę smaru, sprawdzenie lub po prostu wykonanie ogólnego serwisu.

METALOWE EKLEMENTY PRZEKŁADNI

Mechanizmy różnicowe z przekładnią stożkową na każdym końcu samochodu przenoszą moc z wału napędowego na koła zębate i osie napędzające każde koło. Całkowicie metalowa konstrukcja pozwala układowi napędowemu wytrzymać mocne bez szczotkowe silniki, co umożliwia łatwą modernizację w przyszłości. Łożyska kulkowe z uszczelnieniem gumowym wspierają mechanizmy różnicowe, a każdy mechanizm różnicowy można regulować niezależnie, zmieniając smar do mechanizmu różnicowego.

OPCJONALNIE: DIFF SPOOL

Opcjonalna szpula mechanizmu różnicowego usuwa wszystkie luzy mechanizmu różnicowego, zapewniając bezpośrednią przyczepność i działanie hamowania ze spustu nadajnika prosto na koła.

 
      
  

W PEŁNI REGULOWANE ZAWIESZENIE

Zawieszenie RS4 Sport 3 Drift wykorzystuje sprawdzoną w wyścigach konstrukcję z podwójnymi wahaczami, podobną do pełnowymiarowego, nowoczesnego samochodu wyścigowego. Będziesz w stanie kontrolować docisk i zapobiegniesz nurkowaniu przednich i tylnych wahaczy za pomocą standardowych bloków obrotowych, a części opcjonalne umożliwiają regulację pochylenia i kąta nachylenia osi. Będziesz także w stanie łatwo zmienić środek przechyłu z przodu i z tyłu za pomocą pionowego mocowania kulowego w stylu wyścigowym na wewnętrznych i zewnętrznych mocowaniach łącznika pochylenia. Wiele pozycji mocowania amortyzatorów zapewnia pełny zakres regulacji kąta zawieszenia amortyzatora, aby dopasować się do różnych warunków drogowych.

OLEJOWE GWINTOWANE AMORTYZATORY

RS4 Sport 3 Drift jest wyposażony w zestaw kompozytowych amortyzatorów olejowych typu coilover, zupełnie jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym! W pełni regulowane amortyzatory są dostrajane, aby zapewnić optymalne działanie podwozia na szerokiej gamie nawierzchni drogowych. Wysokość jazdy można szybko regulować za pomocą gwintowanych kołnierzy amortyzujących. Dalsze regulacje są również możliwe poprzez zmianę sprężyn i gęstości oleju do amortyzatorów.

OPCJONALNIE: ANODOWANE ALUMINIOWE GWINTOWANE AMORTYZATORY

Aby uzyskać optymalną wydajność, dobierz zestaw anodowanych aluminiowych gwintowanych amortyzatorów, które są perfekcyjnie obrobione. Korpus amortyzatora z całkowicie anodyzowanego aluminium, gwintowany, aluminiowy kołnierz amortyzatora, aluminiowa górna i dolna nakładka pozwolą Ci na najbardziej precyzyjne regulacje.

WYTRZYMAŁE ZAWIESZENIE

RS4 Sport 3 Drift wykorzystuje mocne zawieszenie w stylu piasty C, znane z najnowszych samochodów turystycznych RC, z pionowym mocowaniem pochylenia, które umożliwia zmianę środka przechyłu przedniej osi - co jest krytyczną regulacją wyścigową, która pozwala RS4 Sport 3 Drift być o krok od innych sportowych samochodów RC. Ramię zawieszenia ma również wiele otworów montażowych dla amortyzatorów, co ułatwia regulację kąta amortyzatora.

REGULOWANE TYLNE ZAWIESZENIE

Tylna piasta jest wyposażona w pionową regulację typu ball stud, która umożliwia łatwą regulację. Przesuwanie w górę lub w dół za pomocą opcjonalnych podkładek dystansowych zmienia charakterystykę trakcyjną tyłu modelu, gdy samochód pokonuje zakręty. Ramię zawieszenia ma również 3 różne otwory montażowe amortyzatora dla łatwej regulacji kąta amortyzatora.

SPECYFIKACJA:

Długość: 431 mm
Wysokość: 127 mm
Szerokość: 200 mm
Rozstaw osi: 254 mm

Zestaw zawiera:
4 baterie AA
Akumulator NiMH 7,2 V 2000 mAh ze standardową wtyczką
Ładowarka
Drugi zestaw kół do driftu na oponach plastikowych (model ma założone koła gumowe z gripem)

 
Najczęściej kupowane z tym produktem