Kalibracja aparatury z regulatorem:
1 - ustawiamy na aparaturze EPA na 100%
2 - wciskamy przycisk power na regulatorze i trzymamy, na regulatorze zapalą sę dwie lampki, gdy jedna zgaśnie puszczmy przycisk power.
3 - na aparaturze wciskamy i trzymamy chwilę gaz, następnie wciskamy i trzymamy chwilę hamulec, na koniec puszczamy puszczamy spust gazu do kalibracji neutrum.
4 - wyłączamy regulator, wyłączamy nadajnik - kalibracja zakończona.
trzymając przycisk włączamy regulator i czekamy, silnik / dioda zacznie piszczeć sekwencyjnie pik, pik pik, pik pik pik, itd,
ilość piknięć to jest mode, będąc na odpowienim mode puszczamy przycisk i wchodzimy do danego mode
klikając raz zmieniamy wartość danego mode o jeden wyżej w sekwencji zapętlonej ( np 1,2,3,4,5,1,2,3,4,5 )
po ustawieniu danej wartości w danym mode wyłączamy zasilanie i możemy rozpocząć programowanie kolejnego mode
mode 1 Działanie 1x pik / dioda
1. Do przodu + hamulec bez wstecznego może być wymagane na zawodach
2. Do przodu + hamulec + wstecznego - na treningi
3. Do przodu + wsteczny - do modeli typu crawler trial
mode 2 Odcięcie baterii (napięcie na jednej celi) 2x pik / dioda
1. Wyłączone
2. 2.6V
3. 2.8V
4. 3.0V
5. 3.2V *
6. 3.4V
mode 3 Ochrona przed przegrzaniem 3x pik / dioda
1. Tak *
2. Nie
mode 4 Szerokość neutrum ( jeżeli model sam zaczyna jechać ) 4x pik / dioda
1. Wąskie
2. Normalne *
3. Szerokie
mode 5 Siła staru silnika ( zerwanie trakcji ) 5x pik / dioda
poziom 1-9 domyślnie 5
mode 6 Maksymalna prędkość do przodu piiiiik + 1x pik
1. 50%
2. 62.5%
3. 75%
4. 87.5%
5. 100% *
mode 7 Maksymalna prędkość wstecznego piiiiik + 2x pik
1. 25 %
2. 50% *
3. 75%
4. 100%
mode 8 Maksymalna siła hamowania piiiiik + 3x pik
1 to 5 domyślnie 3*
mode 9 Hamowanie silnikiem w neutrum ( drag breake ) piiiiik + 4x pik
1 to 8 domyślnie 2*
mode 10 Początkowa wartość hamulca piiiiik + piiiiik +1x pik
1. Wartość ustawiona w pozycji mode 9
2. 0%
3. 15%
4. 25%
mode 11 Przyśpieszenie taktowania silnika piiiiik + piiiiik + 1x pik
1 to 8 domyślnie 4