Element RC Enduro IFS Conversion Kit, to niezależne, wielowahaczowe zawieszenie przednie. Zdjęcie prezentuje zamontowane zawieszenie na płycie podłogowej Element RC Enduro w wersji KIT.
Niezależne przednie zawieszenie jest najlepszym rozwiązaniem dla modeli trial.
Zaprojektowany został tak, żeby bezproblemowo zamontować go na podwoziu Element RC Enduro. Zestaw ten posiada górne i dolne ramiona zawieszenia ze zoptymalizowanymi miskami kulowymi do płynnego połączenia zawieszenia. Układ kierowniczy o dużym prześwicie zawiera aluminiowy wahacz i płyty kierownicze, zapewniające trwałość i bardziej precyzyjne prowadzenie.
Zbudowany z myślą o trwałości i wydajności Zestaw do konwersji Element RC IFS sprawi, że Enduro będzie się wyróżniać na szlaku.
Przekładnia kierownicza: dołączony aluminiowy wahacz i płyty kierownicze zapewniają precyzyjne prowadzenie zawieszenia IFS.
Zawieszenie: górne i dolne ramiona zawieszenia oraz zoptymalizowane miski kulowe zapewniają maksymalne połączenie zawieszenia.
Konwersja IFS dla podwozia Enduro: Zestaw do konwersji niezależnego zawieszenia przedniego jest bezpośrednim przykręcanym akcesorium do wszystkich podwozi Element RC Enduro. Niezależnie od tego, czy jest to RTR, czy zestaw konstrukcyjny, konwersja IFS jest idealna przy budowie nowoczesnego zestawu.
Konwersję IFS można łatwo zainstalować na Axial SCX10, SCX10II i SSD Trail King z kilkoma dodatkowymi częściami. Części te można wydrukować w domu za pomocą DARMOWYCH plików STL tutaj LUB zakupić w naszym sklepie.
Zestaw do konwersji IFS pokazano z elementami NIE zawartymi w pudełku. Wymagane koła, opony, amortyzatory, podwozie Enduro, elektronika i zębatki...