HobbyWing zestaw Combo XeRun AXE 550 R2 3300kV sensorowany
Zupełnie nowy, ulepszony sterownik elektroniczny Hobbywing i zespół silnika bezszczotkowego. Następca poprzedniej wersji szczególnie dumny jest z wektorowego układu sterowania silnikiem, który zapewnia niespotykaną dotąd liniowość i wyjątkowo cichą pracę.
Dekoder magnetyczny chipowy z zabezpieczeniem przed odwrotną polaryzacją. Tak, dobrze to przeczytałeś. Chip w silniku dba o zgodność sygnału na 3 fazach, dzięki czemu na wyjściu zawsze pojawiają się idealnie czyste i dokładne sygnały wskazujące położenie wirnika.
Wodoszczelna i pyłoszczelna konstrukcja (IP67) pozwala na użytkowanie tego układu napędowego w każdych warunkach, przy każdej pogodzie i na każdym torze. Woda i kurz nie będą już stanowić zagrożenia dla elektroniki.
Inteligentna kontrola wyjściowego momentu obrotowego i kontrola prędkości silnika w pętli zamkniętej to idealne technologie zapewniające płynną kontrolę prędkości przy dowolnym obciążeniu.
Regulowany hamulec w położeniu neutralnym z maksymalną siłą do 200%. To prawie dwa razy więcej niż w przypadku konwencjonalnych bezszczotkowych systemów napędowych.
Innowacyjna wbudowana łączność Bluetooth umożliwia przesyłanie danych telemetrycznych za pośrednictwem smartfona (z zainstalowaną aplikacją HW LINK).
4-biegunowy silnik z 12 magnesami posiada opatentowaną technologię „Staggered Pole”, dzięki której silnik nigdy się nie przecina i utrzymuje idealnie stabilny moment obrotowy. Płynna praca nawet przy niskich prędkościach znacznie poprawia zwinność gąsienic przy niskich prędkościach.
Ważny dodatek: seria Xerun AX to system zamknięty. Aby zapewnić jak najlepsze parametry, sterowniki Xerun AX są kompatybilne wyłącznie z silnikami Xerun AX
Kluczowe właściwości:
Całkowicie nowa wersja czujnika zapewniająca wyjątkowo precyzyjne sterowanie silnikiem. Teraz będziesz mieć pełną kontrolę nad wydajnością, nawet podczas zjazdu ze wzgórza. Regulator redukuje również irytujący dźwięk „PWM” dochodzący z silnika elektrycznego.
Inteligentne dozowanie mocy i obrotów.
Zabezpieczenie przed odwróceniem polaryzacji podczas podłączania akumulatora.
Stopień ochrony IP-67 zapewnia beztroską jazdę w każdych warunkach. Do sterownika dołączona jest także nowa wersja złącza przewodu czujnika.
Tryb podwójny: do przodu/do tyłu i do przodu/do tyłu z hamulcem.
Poprawione ustawienia zachowania hamulców.
Nowa jednostka konfiguracyjna OTA Bluetooth do wyświetlania danych telemetrycznych w czasie rzeczywistym..
Specyfikacja techniczna:
Obciążalność prądowa: 80A/480 A
Długość kabla do podłączenia akumulatora: 200 mm
Programowanie: poprzez moduł konfiguracyjny OTA
Wymiary: 47,4×36,2×26,5 mm
Waga: 108 g