Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Auta RCAuta zdalnie sterowaneCARISMA modeleTrial › Carisma SCA-1E 1/10 Coyote Truck 2.1 4WD (285mm Wheelbase) RTR v2.1 NOWA WERSJA

Carisma SCA-1E 1/10 Coyote Truck 2.1 4WD (285mm Wheelbase) RTR v2.1 NOWA WERSJA

Carisma SCA-1E 1/10 Coyote Truck 2.1 4WD (285mm Wheelbase) RTR v2.1

Prezentacja możliwości tuningowych skrętu pokazana na poniższym zdjęciu.
Więcej można poczytać na grupie Carisma Adventures Polska

Może być zdjęciem przedstawiającym rower i tekst „ROTRAX Promień skrętu po zastosowaniu części zamiennej #16267”

W zestawie otrzymujesz:

- złożony model
- aparaturę
- pakiet NiMh
- ładowarkę
- 4 paluszki do aparatury
- dodatkowy kpl zderzaków (przedni z miejscem pod wyciągarkę)
- klucz do kół
- zestaw chromowanych akcesoria jak lusterka, wycieraczki
- pomalowana karoseria z przednimi kloszami lamp pod białe diody 5mm oraz klosze żółte pod diody 3mm
- 2 tylne klosze każdy na 4 wejścia pod diody 3mm


Nowy Alpha Dog
Carisma Scale Adventure z dumą ogłasza wydanie nowego SCA-1E Coyote 2.1. Nasz najbardziej udany zestaw w historii ewoluował, aby stać się naszym najlepiej działającym zestawem po wyjęciu z pudełka! Zachowaliśmy wygląd, który zainspirował tysiące właścicieli na całym świecie, utrzymaliśmy tę samą przystępną cenę, dzięki czemu jest to jeden z najlepszych zestawów na rynku, a także przenieśliśmy specyfikację i wydajność na zupełnie nowy poziom. Platforma, która zapoczątkowała naszą własną przygodę jako firmy, teraz przechodzi do następnego etapu ewolucji.



Nowy Alpha Dog
Ulepszenia i udoskonalenia
Teraz wykorzystuje układ Gen 2 jako standard, z mocowaniem CMS oferującym odchylenie ciężaru do przodu, aby pomóc w pełzaniu, z akumulatorem i serwomechanizmem sterującym z przodu i gotowym do działania! Zajęliśmy się również kwestią Torque Twist, co jest nieodłącznym elementem wszystkich urządzeń napędzanych wałem. CSA opracowała nową przekładnię ATT (Anti Torque Twist Transmission), która przeciwdziała i redukuje skutki Torque Twist, zapewniając, że przedni i tylny środkowy układ napędowy obracają się w przeciwnych kierunkach i odwracając tylny dyferencjał. Tworzy to przeciwną siłę obrotową w centralnym układzie napędowym, która znacznie zmniejsza skręcanie momentu obrotowego i zwiększa dostępną przyczepność tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna... na kołach. Maszyna prowadzi się bardziej płasko nawet przy pełnym gazie, a geometria jest bardziej stabilna i przewidywalna podczas Rock Crawlingu


Zwiększona kontrola i moment obrotowy
Wraz z naszym przyjaznym dla LiPo elektronicznym regulatorem prędkości ARC-1, obniżyliśmy również przełożenie do 5,92:1, zapewniając płynniejszy zakres niskich obrotów i większą kontrolę. Aby to uzupełnić, wprowadziliśmy nowy 5-biegunowy silnik Sealed Can 17T, z dodatkową siłą magnetyczną w porównaniu z silnikiem 3-biegunowym, oferującym zwiększony moment obrotowy i finezję przepustnicy podczas pełzania.  Ale nie chodzi tylko o pełzanie, silnik 17T nadal jest w stanie wytwarzać prędkość koła, gdy jest to wymagane do jazdy po szlaku, a dzięki uszczelnionej puszce silnik będzie bardziej odporny na warunki atmosferyczne i będzie wymagał minimalnej konserwacji między jazdami.
Prawdziwe symetryczne koła beadlock 1.9 pozwalają na dodanie dodatkowego ciężaru do kół, jeśli chcesz jeszcze bardziej wyregulować boa masy, a nasze własne miękkie opony ATAT (All Terrain Adventure Tyres) oferują doskonałe, wszechstronne osiągi na szlaku lub podczas czołgania.


Ulepszony korpus i wykończenie
Karoseria Coyote stała się jedną z najbardziej kultowych na scenie skalowania i nie chcieliśmy zbyt wiele zmieniać. Wykonaliśmy sitodruk nadwozia w nowym, matowym wykończeniu w kolorze ciemnoszarym i dołączyliśmy nowe logo Karmadaz 2020 oraz dodatkowy arkusz naklejek, dzięki czemu możesz w pełni dostosować wygląd nadwozia do własnych upodobań. Zachowaj minimalistyczny i czysty wygląd lub nadaj mu wygląd Competition Ready, Ty decydujesz o ostatecznym wyglądzie. Chrom został usunięty, a zamiast niego zastosowaliśmy czarne, formowane wtryskowo detale, takie jak grill, zderzaki, lusterka boczne i wycieraczki. Podobnie jak w przypadku oryginału, nadwozie jest przystosowane do oświetlenia LED i akceptuje nasze własne lub zewnętrzne zestawy LED.


Sprawdzona elektryka
Nasz własny system radiowy CTX-8000 2,4 GHz jest dostarczany z zestawem RTR. Wyposażony w regulację szybkości sterowania, trymery kierownicy i przepustnicy, zmianę kanałów, regulację punktu końcowego i technologię F.H.S.S (Frequency Hopping Spread Spectrum), która eliminuje zakłócenia międzykanałowe i zapewnia precyzyjne i czułe sterowanie przez cały czas. W zestawie znajduje się również akumulator NiMH 1400 mAh i bezpieczna ładowarka USB 5 V, abyś mógł rozpocząć swoją przygodę, chociaż ARC-1 ESC jest również przyjazny dla LiPO, oferując jasną ścieżkę przyszłej aktualizacji.

Cechy:

Mocowanie CMS dla lepszego wyważenia
Przekładnia ATT (Anti Torque Twist)
Nowe niższe przełożenie 14,83 (5,92:1)
Bardzo szczegółowe nadwozie inspirowane latami 50-tymi
Opcjonalny przedni zderzak z wyciągarką
Opcjonalny tylny zderzak z hakiem holowniczym
Miękkie opony terenowe ATAT
Przednie koła CVD i wytrzymały stalowy układ napędowy
Koła 1.9 Beadlock i wkładki piankowe
Metalowy serwomechanizm o wysokim momencie obrotowym 9 kg
Bezpieczny akumulator LiPo ARC-1 ESC z trybem Crawler
Nowy 5-biegunowy szczotkowany silnik gąsienicowy

Specyfikacja:
Rozstaw osi 285 mm
Długość 400 mm
Szerokość 230 mm
Prześwit 75mm

Regulator pracuje z bateriami LiPo 2S

Jak bindować nadajnik z odbiornikiem:



Najczęściej kupowane z tym produktem