Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCARRMA modele › Arrma Typhon 3S BLX 1:8 4WD RTR

Arrma Typhon 3S BLX 1:8 4WD RTR

W zestawie znajduje się gotowy, kompletnie złożony model RC auta Arrma Typhon 3S BLX z zainstalowanymi komponentami: trójfazowy silnik Firma 3200Kv 4-P BL3660Kv, regulator trójfazowy Arrma BLX100, serwo Spektrum™ SPMS651 7kg MG, odbiornik Spektrum SLR300 3CH 2.4GHz SLT. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Gotowa pomalowana karoseria.

Charakterystyka

Model RC samochodu Arrma Typhon 3S BLX 1: 8 z napędem 4WD i mocnym silnikiem trójfazowym z łatwością osiągnie prędkość do 80km/h. Nowa aparatura RC Spektrum SLT3, mocny silnik Spektrum™ FIRMA™ 3660 3200Kv, mocniejsze podwozie, serwo Spektrum™ SPMS651 i regulator BLX100 2S / 3S. Do uruchomienia należy dodać akumulator 2-3S LiPol i odpowiednią ładowarkę.

Arrma Typhon Buggy

Buggy 4WD TYPHON 3S BLX do dzikiej jazdy na torze Off-Road. Bardzo szczegółowa lakierowana karoseria ma zwiększoną ochronę przed uszkodzeniami. O bezpiecznie przeniesienie mocy starają się wały napędowe, wytrzymałe kompozytowe wahacze i zwrotnice, sztywne kompozytowe podwozie, 2 dyferencjały i skrzynia biegów ze stalowymi kołami. Napęd bez kompromisów, wysoką wydajność zapewnia silnik trójfazowy Firma 3660 oraz regulator BLX100.

arrma/ARA102696_b04.jpg

Drapieżny projekt karoserii

Nowa konstrukcja karoserii auta TYPHON 3S BLX ma sześć otwartych otworów wentylacyjnych z tyłu. Wspomagają one cyrkulację powietrza wewnątrz korpusu i utrzymują elektronikę w bezpiecznej temperaturze roboczej.

arrma/ARA4202V3_b01.jpg

Wzmocnione podwozie

W celu zwiększenia sztywności podwozia dokonano kilku zmian we wzmocnieniu. Jednocześnie na płytkach ustalających sworznia osi zastosowano aluminium. Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.

arrma/ARA4202V3_b02.jpg

Większy uchwyt na module napędu

Powierzchnia płytki „Pull” została zwiększona w celu ułatwienia montażu i obsługi modułu napędowego.

arrma/ARA4202V3_b03.jpg

Koło zębate z napędzanym kołem odbiorczym

Silnik można regulować, a luz między zębami precyzyjnie regulowany podczas wymiany zębatki lub przekładni dzięki aluminiowej płycie z rowkami do mocowania silnika.

arrma/ARA4202V3_b04.jpg

Łożyska kulkowe

Wszystkie części obrotowe są osadzone w łożyskach kulkowych. Odsłonięte łożyska są chronione przed kurzem i brudem gumowymi osłonkami.

arrma/ARA4202V3_b05.jpg

Servo saver do ochrony serwomechanizmu

Model otrzymał nowe, mocniejsze serwo, a dla jego maksymalnej ochrony zastosowano nowy, bardziej wydajny serwo saver. Zapewnia to wyższy poziom ochrony przed uderzeniami i bezpieczniejszą jazdę.

arrma/ARA4202V3_b06.jpg

Rowkowane wały

Podobnie jak w przypadku wersji 4S, zastosowano tutaj rowkowane wały, które mogą z łatwością przenosić dużą moc silnika trójfazowego.

arrma/ARA4202V3_b09.jpg

Amortyzatory olejowe

Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. silikonowe O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju.

arrma/ARA4306V3_b08.jpg

Koła i opony

Solidne, wieloramienne felgi z oponami dBoots® 2-HO z charakterystycznym bieżnikiem zapewniają modelowi samochodu RC Typhon 3S BLX maksymalną przyczepność na wszystkich nawierzchniach.

arrma/ARA102696_b01.jpg

Wydajny spojler

Starannym opracowaniem tylnego spojlera dostarczono autu potrzebną stabilność dla szybkiej jazdy TYPON 3S BLX przy prędkościach przekraczających 60km/h i to bez względu na kształt terenu.

arrma/ARA4202V3_b09.jpg

Olejowe amortyzatory

Opatentowane amortyzatory olejowe absorbują każde uderzenie modelu. Amortyzatory są z przedniej strony wyposażone osłonami ochronnymi przed uderzeniami. Zmiana twardości i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju, ewentualnie podkładkami dystansowymi. Dla bezpiecznego trzymania oleju zastosowano silikonowe O-ringi.

arrma/ARA4306V3_b11.jpg

Kompaktowe podwozie

Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wywazenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.

arrma/ARA4306V3_b10.jpg

Elastyczny zderzak

Przód modelu Typhon 3S BLX chroniony jest przed uderzeniami solidnym zderzakiem amortyzującym. W przypadku uszkodzenia zderzak można łatwo wymienić.

arrma/ARA4306V3_b12.jpg

Łatwo dostępny moduł silnika

Moduł silnika jest wyjmowany z podwozia jako kompletna jednostka, po usunięciu jednej śruby. Obejmuje silnik, płytę silnika, zespół sprzęgła i osłonę przekładni.

arrma/ARA4306V3_b13.jpg

Łatwy demontaż modułu elektroniki

Moduł elektroniczny składa się z wodoodpornej skrzynki odbiornika, płytki serwa i uchwytu regulatora. Urządzenie jest zdemontowane i dostępne do konserwacji i serwisu.

arrma/ARA4306V3_b14.jpg

Przedni i tylny mechanizm różnicowy

Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.

arrma/ARA102696_b06.jpg

Opony terenowe dBoots

Wytrzymałe opony z agresywnym bieżnikiem dBoots są zamontowane na sztywnych, czarnych nylonowych felgach, które zapewniają samochodowi dobrą przyczepność i natychmiastowe przyspieszenie. Sześciokątna piasta 17mm pozwala na zastosowanie szerokiej gamy kombinacji kół i opon innych producentów.

arrma/ARA102722_b04.jpg

2 dyferencjały z metalowymi zębatkami

Model samochodu RC TYPON 3S BLX jest standardowo wyposażony w dwa mechanizmy różnicowe z metalowymi zębatkami, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność tych odsłoniętych części. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały pozwalają na wykonanie konserwacji w kilka minut. Oznacza to, że poświęcasz mniej czasu na serwisowanie, dzięki czemu masz więcej czasu na jazdę.

arrma/SPMS651.jpg

Cyfrowe serwo kierunku Spektrum™ SPMS651 MG

Nowe serwo sterowania kierunkiem Spektrum S651 7kg MG ma o 15% większy moment obrotowy niż poprzednie serwo ADS-7M. Jest wodoodporne, ma metalowe zębatki i moment obrotowy 7,27kg.cm przy 6V.

arrma/ARAG1023.jpg

Silnik trójfazowy BLX 3660

Napęd modelu zapewnia mocny trójfazowy 4-polowy silnik BLX 3660 3200 obr/min//V. Czteropolowe wykonanie daje silnikowi liniowy pracę już od niskich obrotów. Metalowy, anodowany na czarno korpus, nie tylko niesamowicie wygląda, ale umożliwia lepsze odprowadzenie ciepła do pasywnego radiatora. 4mm konektory umożliwiają łatwe odłączenie dla obsługi silnika.

  • Zasilanie do 3S LiPol
  • Bardzo płynna praca dzięki 4-polowej konstrukcji
  • Pozłacane złącza zapewniające doskonałe przenoszenie mocy
  • Wał Ø 5mm
arrma/ARAM0160.jpg

Regulator elektroniczny BLX100

Regulator trójfazowy BLX100 o prądzie obciążenia do 100A w połączeniu z akumulatorem 3S LiPol zapewni niesamowitą moc. Wbudowany wentylator zapewnia wystarczające chłodzenie nawet przy pełnym obciążeniu. Regulator posiada tryby jazdy, zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora oraz zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Napięcie BEC 6V. Wodoodporny * włącznik na regulatorze. Złącze akumulatora IC5.

Ustawiane parametry:

  • Napięcie wyłączenia: NiMH / LiPol
  • Przyspieszenie: w 7 krokach. Wskazówka: na śliskich nawierzchniach lepiej jest użyć mniejszego przyspieszenia, aby koła się nie ślizgały
  • Siła hamowania: 25%, 37,5%, 50%, 62,5%, 75%, 87,5% i 100%
  • Tryb: przód / hamulec / wsteczny lub przód / hamulec
  • Kierunek obrotów silnika: normalne lub wsteczne
arrma/SPMSLT300.jpg

Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
spektrum/SPMSLR300_b01.jpg

Odbiornik SLR300 z protokołem SLT™ FHSS

Samochodowy 3-kanałowy odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz, odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi Tactic.

arrma/ARA106040_24.jpg

Nowe konektory IC5

Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 5mm.

Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC5.

Właściwości Typhon 3S BLX

  • Solidna i trwała konstrukcja, napęd 4WD
  • Prędkość do 80km/h
  • Gotowe do jazdy
  • Nadajnik Spectrum™ SLT3 2,4GHz FHSS
  • Wodoodporne* serwo Spectrum™ SPMS651 z metalowymi zębatkami
  • Nowe osie kół, piasty 17 mm, dla standard. kół 1:8
  • 2 dyferencjały z metalowymi zębatkami
  • Wodoodporna* elektronika
  • Regulator BLX100 ze złączem IC5
  • Silnik trójfazowy Firma 3200kv
Arrma Typhon Buggy

Polecamy zakup

Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.