Auto przewróciło się do góry kołami?
Nie szkodzi, auto to potrafi i odwróci się ponownie na wszystkie cztery koła.
Arrma Notorious 6S V5 BLX 1:8 4WD RTR niebieski + gratis w postaci podwójnego wentylatora na silnik o wartości 137 zł !
Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC auta Notorious 6S BLX 1/8 4WD z zainstalowanymi komponentami: regulator Firma™ 150A Smart, silnik trójfazowy Firma 4074 2050Kv, odbiornik Spektrum SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 18kg MG. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Gotowa i pomalowana karoseria. W zestawie akcesoriów klucz krzyżowy, imbusy 1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm, zworka IC5 oraz zębatka 20T.
Mocny i pewny siebie Monster Truck - to jest auto RC Arrma Notorious 6S BLX w skali 1:8 z napędem na wszystkie koła. Wydajny trójfazowy silnik nada modelowi prędkość ponad 90km/h. Klasyczny styl i ekstremalna wydajność w sprawdzonej konstrukcji ARRMA. Model auta RC jest kompletnie złożony, do uruchomienia potrzeba 4 baterie AA do nadajnika oraz akumulator napędowy do modelu z adekwatną ładowarką. Teraz z aparaturą RC Spektrum SLT3.
Jest ktoś chętny do wyjazdu na tor Off-road z mocnym autem? Monster Truck Arrma Notorious spełni oczekiwania. Jazda na tylnych kołach, przewroty podczas skoków, agresywna jazda. Nic tylko wypakować gotowe złożone auto wraz z nadajnikiem Spektrum SLT3 2,4GHz. Auto ma gotową pomalowaną karoserię, a koła mają naklejone opony. Zestaw nie zawiera akumulatora, zestaw należy uzupełnić o swój sprawdzony akumulator LiPol min. 5000mAh 35C 2s lub 3s (2szt), mieszczący się w komorze o rozmiarach 158x48x70mm. Model z napędem 4WD ma nowoczesną kompaktową konstrukcję podwozia z bardzo wytrzymałych stalowych i kompozytowych materiałów. Napędza go trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050Kv oraz regulator Spektrum™ Firma™ 150A.
Nie szkodzi, auto to potrafi i odwróci się ponownie na wszystkie cztery koła.
Będziesz miał okazję tego spróbować, ale będziesz w stanie kontrolować tyle energii wystarczająco długo?
W kluczowych miejscach większego obciążenia podwozia dokonano jego wzmocnienia, które wyraxnie zwiększa trwałość i wytrzymałośc podwozia.
Konstrukcja tylnej wieży amortyzatorów jest połączona z nowo aktualizowaną geometrią wahaczy tylnego zawieszenia. Daje większy kąt ugięcia tylnej osi. Węższe i mocniejsze tylne wieże amortyzatorów są bardziej odporne przy przewróceniu auta.
Notorious 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalową przekładnią, aby byla zapewniona niezawodność i wysoka żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umozliwią przeprowadzenie serwisu w przeciągu kilku minut. Oznacza to, że na serwis poświęci się mniej czasu i pozostawieniu go więcej na jazdę. Do demontażu tylnego dyferenjcału wystarczy odkręcić tylko 5 śrub.
Komora dla odbiornika ma większe rozmiary pod odbiornik i kable, przejscie kabli uszczelnione jest gumowymi uszczelkami, tak samo, jak wieko. Przez to jest zabezpieczona wodoodporność, do komory nie wnikną nieczystości i woda.
Auto jest kompletnie wyposażone w łożyska kulkowe z obustronnym uszczelnieniem gumowym, które zapewnia wyższą żywotność łożysk.
Trójfazowy silnik jest zainstalowany na anodowanym na czerwono mocowaniu silnika, mocowane na wale koła zębate mają Moduł 1 dla oprymalnej wydajności. Anodowane na czerwono, aluminiowe łoże silnika, dzięki precyzyjnemu wykonaniu, można ustawić i pewnie zamocować. Przesuwny uchwyt umożliwia przez to ustawienie położenia silnika po zluzowaniu dwóch śrub, które są łatwo dostepne z góry. To rozwiązanie znacznie ułatwia ustawienie luzu międzyzębowego oraz zmianę zębtaki.
Maksymalna wytrzymałość i sztywność również przy wysokim obciążeniu jest na nowo zabezpieczone środkowym wzmocnieniem z anodowanego na czerwono aluminium. Wzmocnienie leżyw nowym uchwycie pomiędzy obudową przedniego i tylnego dyferencjału.
Nowo zaprojektowane nakrętki piast mają zintegrowane o-ringi, które utrzymuja je na miejscu. Ulepszone zostały również kulowe czopy z nową górną nakładką, która chroni przed wyskoczeniem cięgna z czopu nawet przy silnym uderzeniu.
Olejowe, aluminiowe, anodowane na czerwono amortyzatory mają osłony chroniące przed uszkodzeniem przy przewróceniu wozu. Auto ma wysokiej jakości trwałe amortyzatory z możliwością nastawienia naprężenia wstepnego sprężyny. Amortyzatory są wyposażone w osłony pyłowe chroniące przed przenikaniem nieczystości do tłoka.
Model auta RC Notorious jest standardowo wyposażony w dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby była zapewniona niezawodność i wysoka żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umożliwią przeprowadzenie serwisu w przeciągu kilku minut. Oznacza to, że na serwis poświęci się mniej czasu, mając go jednocześnie więcej na jazdę.
Lubisz jeździć po torach zawodniczych? Ramię z kółkami wsporczymi pomoże łatwo postawić auto na tylne koła i elegancko wykonać szybkie przyśpieszenie wozu z efektywną jazda na tylnych kołach.
Producent pamiętal również o tym, że auto może przewróciś się w czasie jazdy na dach i wyposażył podwozie w wspornik karoserii.
W celu ułatwienia obsługi model teraz jest wyposażony w łatwo dostępny środkowy dyferencjał oraz nowe łoże silnika. Silnik można wyjąć po odkręceniu dwóch śrub.
Servo-saver wydajnie wytłumi uderzenia modelu na przednie koła i tym ochronią serwo kierunku. Dodatkowo aluminiowy serwo-saver jest lekki i ma lepsze własności.
Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.