Drążki wzmacniające dyferencjałów
Korpusy dyferencjałów są mocniej przymocowane do podwozia, dodatkowo są połączone z podwoziem wspornikami, mocowanymi czopami do górnej strony korpusów.
W zestawie znajduje się gotowy kompletnie złożony model RC auta Arrma Mojave 6S BLX 4WD z zainstalowanymi komponentami: regulator trójfazowy Firma™ 150A Smart, silnik trójfazowy Firma 4074 2050kv, odbiornik Spektrum SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 18kg MG. nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Gotowa pomalowana karoseria. W zestawie akcesoriów klucz krzyżowy, klucze imbus 1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm, zworka IC5 oraz zębatka 20T.
Model RC auta Arrma Mojave 6S BLX 4WD w skali 1:7 jest przygotowany do ekstremalnej jazdy w terenie i na płaskiej drodze oraz jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Silnik Firma 4074 2050Kv, regulator Firma™ 150A Smart, aluminiowe podwozie, prędkość ponad 90 km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.
Arrma Mojave 6S BLX 4WD nie pozostawia wątpliwości co do jego wydajności, auto pokonuje ciężkie warunki również na nieprzygotowanych trasach, na których potrafi jeździć driftem i jest w stanie pędzić z prędkością ponad 95 km/h! W sterowaniu pomoże niezawodna aparatura RC Spektrum SLT3 2,4GHz. Duże i mocne auto skrywa pod karoserią 3mm anodowane duralowe podwozie ze środkowym wzmocnieniem dla zwiększenia wytrzymałości i sztywności. Bardzo mocny napęd 4X4 jest wyposażony w odporne stalowe wały napędowe i cało metalowe dyferencjały. Centralną przekładnię można zdjąć przez odkręcenie zaledwie pięciu śrub i znacząco przyśpieszyć serwis. Listwa przesuwna łoża silnika umożliwia szybkie i łatwe dojście do silnika. Duże zderzaki, olejowe amortyzatory na masywnych przednich i tylnych wieżach utrzymują opony dBoots® Hoons pewnie na podłożu. Opony są zamocowane na felgach z wyjątkowo wytrzymałymi piastami.
Auto tak samo jak prawdziwe duże zawodnicze auto wyposażone w karoserię z makietową klatką, kokpitem z załogą oraz tablicą przyrządów, dlatego w czasie jazdy wygląda jako prawdziwe. ARRMA wyposażyła kompletnie Mojave BLX w komponenty Spektrum. Silnik Firma 4074 2050Kv, regulator Firma™ 150A Smart. Aluminiowe podwozie , prędkość ponad 90 km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.
Korpusy dyferencjałów są mocniej przymocowane do podwozia, dodatkowo są połączone z podwoziem wspornikami, mocowanymi czopami do górnej strony korpusów.
Przednie zwrotnice są ułożone na kulowych czopach górnego i dolnego wahacza, które mają możliwość regulacji luzów kulki w gnieździe zwrotnicy. Regulacja jest prosta, wykonuje się przekręceniem śruby imbusowej.
Mojave 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby zapewnić niezawodność i wysoką żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umożliwią wykonywanie serwisu w czasie kilku minut. Oznacza to, że poświęci się mniej czasu na serwis, a więcej na jazdę.
Aby nie dochodziło do uginania płyty podwozia w czasie jazdy, jest ona wzmocniona sztywnym drążkiem, który zamocowany jest pomiędzy wieżami amortyzatorów.
Zderzaki nie pełnią tylko funkcji ochronnej przed uderzeniami w przeszkodę, ale pełnią również wyraźną funkcję designu. Są elementem wyglądu całego pojazdu i uzupełniają karoserię o ciekawe detale.
Konstrukcja podwozia wywodzi się z wymogu na doskonałą przejezdność terenem, dlatego zostały zdominowane parametry, jak skok amortyzatorów, skręcenie zawieszeń oraz prześwit. Dzięki temu pojazd poradzi sobie również podczas jazdy w trudnym terenie.
Zwrotnice są zamocowane w zawieszeniu na dużych kulowych czopach, które doskonale spełniają wymagania dużego skrętu i swobody ruchu. Czopy są ułożone w wahaczach na aluminiowych wkładach, które bezpiecznie zapewnią przeniesienie mocy na koła.
Auto oferowane jest w dwóch wykonaniach kolorystycznych czarno-zielonym i czarno-czerwonym, opcjonalnie można dokupić również inne wykonania kolorystyczne.
MOJAVE Desert Truck 1:7 ma wygląd prawdziwej maszyny pustynnej, realizm wspomaga również kokpit, który jest wyposażony w załogę, przyrządy pokładowe i nawigację. Na karoserii znajduje się gaśnica, z przodu atrapa chłodnicy, światła, a na karoserii wiele naklejek.
Schowek odbiornika ma większe rozmiary mieszczące odbiornik i kable, przejście kabli jest uszczelnione gumową uszczelką, tak samo, jak pokrywa. Zabezpiecza to wodoodporność i pyłoszczelność.
Auto jest kompletnie wyposażone w łożyska kulkowe z obustronnym gumowym uszczelnieniem, które zabezpieczy ich większą żywotność
Trójfazowy silnik jest zainstalowany na anodowanym na czerwono mocowaniu silnika, na wale montowana jest zębatka z modułem 1 dla optymalnej wydajności. Mocowanie silnika można przesuwać i precyzyjnie ustawić luz międzyzębowy luzując tylko2 śrubki, które są łatwo dostępne od góry.
Servo-saver wydajnie tłumi uderzenia modelu na przednie koła chroniąc serwo kierunku. Servo-saver wykonany jest w anodowanego aluminium dla obniżenia masy i lepszych własności jezdnych.
Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.