Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCARRMA modele › Arrma Mojave 6S V2 BLX 1:7 4WD RTR czerwony + GRATIS

Arrma Mojave 6S V2 BLX 1:7 4WD RTR czerwony + GRATIS

Arrma Mojave 6S V2 BLX 1:7 4WD RTR czerwony + gratis w postaci podwójnego wentylatora na silnik o wartości 137 zł !

sklep modelarski Szczecin


POBIERZ INSTRUKCJE PDF DO SWOJEGO MODELU

W powyższym linku znajdziesz stronę z plikami PDF do pogrania kart z rozrysowanymi częściami modeli ARRMA.

Arrma Mojave 6S V2 BLX
1:7 4WD RTR



W zestawie znajduje się gotowy kompletnie złożony model RC auta Arrma Mojave 6S BLX 4WD z zainstalowanymi komponentami: regulator trójfazowy Firma™ 150A Smart, silnik trójfazowy Firma 4074 2050kv, odbiornik Spektrum SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 18kg MG. nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Gotowa pomalowana karoseria. W zestawie akcesoriów klucz krzyżowy, klucze imbus 1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm, zworka IC5 oraz zębatka 20T.

Charakterystyka

Model RC auta Arrma Mojave 6S BLX 4WD w skali 1:7 jest przygotowany do ekstremalnej jazdy w terenie i na płaskiej drodze oraz jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Silnik Firma 4074 2050Kv, regulator Firma™ 150A Smart, aluminiowe podwozie, prędkość ponad 90 km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.

Mojave 6S BLX

Arrma Mojave 6S BLX 4WD nie pozostawia wątpliwości co do jego wydajności, auto pokonuje ciężkie warunki również na nieprzygotowanych trasach, na których potrafi jeździć driftem i jest w stanie pędzić z prędkością ponad 95 km/h! W sterowaniu pomoże niezawodna aparatura RC Spektrum SLT3 2,4GHz. Duże i mocne auto skrywa pod karoserią 3mm anodowane duralowe podwozie ze środkowym wzmocnieniem dla zwiększenia wytrzymałości i sztywności. Bardzo mocny napęd 4X4 jest wyposażony w odporne stalowe wały napędowe i cało metalowe dyferencjały. Centralną przekładnię można zdjąć przez odkręcenie zaledwie pięciu śrub i znacząco przyśpieszyć serwis. Listwa przesuwna łoża silnika umożliwia szybkie i łatwe dojście do silnika. Duże zderzaki, olejowe amortyzatory na masywnych przednich i tylnych wieżach utrzymują opony dBoots® Hoons pewnie na podłożu. Opony są zamocowane na felgach z wyjątkowo wytrzymałymi piastami.

Auto tak samo jak prawdziwe duże zawodnicze auto wyposażone w karoserię z makietową klatką, kokpitem z załogą oraz tablicą przyrządów, dlatego w czasie jazdy wygląda jako prawdziwe. ARRMA wyposażyła kompletnie Mojave BLX w komponenty Spektrum. Silnik Firma 4074 2050Kv, regulator Firma™ 150A Smart. Aluminiowe podwozie , prędkość ponad 90 km/h! Nadajnik Spektrum SLT3, odbiornik Spektrum™ SR315, cyfrowe serwo Spektrum™ S652.

Arrma Typhon Buggy

Własności auta Arrma Mojave 6S BLX 4WD

  • Duży, terenowy, mocny model RC auta 1:7
  • Jeździ z prędkością 95km/h z akumulatorem 6S z opcjonalną zębatką
  • Z napędem 4X4 można jeździć na różnych powierzchniach
  • Karoseria jest gotowa pomalowana z makietowymi dodatkami
  • Desert Truck z napędem na wszystkie koła
  • Kompletnie metalowe koła zębate w dyferencjałach i przekładni
  • Podwozie wykonane z 3mm anodowanego mocnego duralu 6061-T6
  • Środkowe wzmocnienie podwozia zapewni maksymalną wytrzymałość podwozia
  • Funkcjonalne potężne przednie i tylne zderzaki
  • Łatwo dostępne łoże dla szybkiego wyjęcia silnika
  • Wytrzymałe wahacze na wysokie obciążenia z anodowanymi na czerwono duralowymi wzmocnieniami
  • Wodoodporna* obudowa odbiornika
  • Wydajny duży servosaver
  • Napęd 4X4 wytrzymałymi stalowymi wałami napędowymi
  • Całometalowe dyferencjały i koła zębate przekładni
  • Niezależne zawieszenie
  • Regulowane amortyzatory z aluminium z dużym otworem
  • Przednie i tylne wieże amortyzatorów z anodowanego na czarno duralu
  • Felgi 5-Spoke i całoobwodowe opony dBoots® FORTRESS
  • Super wytrzymałe piasty kół dla wysokiej wytrzymałości
  • O-ringi nakrętek piast kół
  • Nadajnik Spektrum™ SLT3™ 2,4 GHz
  • Odbiornik Spektrum SR315 z podwójnym protokołem
  • Wodoodporne* serwo z metalowymi zębatkami Spektrum™ S652
  • Trójfazowy silnik Firma™ 4074 2050 KV
  • Wodoodporny* regulator Spektrum™ Firma™ 150A Smart
Arrma Mojave V2
arrma/ARA7604V2_b01.jpg

Drążki wzmacniające dyferencjałów

Korpusy dyferencjałów są mocniej przymocowane do podwozia, dodatkowo są połączone z podwoziem wspornikami, mocowanymi czopami do górnej strony korpusów.

arrma/ARA7604V2_b02.jpg

Regulacja kulowych czopów

Przednie zwrotnice są ułożone na kulowych czopach górnego i dolnego wahacza, które mają możliwość regulacji luzów kulki w gnieździe zwrotnicy. Regulacja jest prosta, wykonuje się przekręceniem śruby imbusowej.

arrma/ARA7604V2_b03.jpg

Szybki demontaż dyferencjałów

Mojave 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby zapewnić niezawodność i wysoką żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umożliwią wykonywanie serwisu w czasie kilku minut. Oznacza to, że poświęci się mniej czasu na serwis, a więcej na jazdę.

arrma/ARA106058_b01.jpg

Wzmocnienie środkowe

Aby nie dochodziło do uginania płyty podwozia w czasie jazdy, jest ona wzmocniona sztywnym drążkiem, który zamocowany jest pomiędzy wieżami amortyzatorów.

arrma/ARA106058_b02.jpg

Stylowy przedni i tylny zderzak

Zderzaki nie pełnią tylko funkcji ochronnej przed uderzeniami w przeszkodę, ale pełnią również wyraźną funkcję designu. Są elementem wyglądu całego pojazdu i uzupełniają karoserię o ciekawe detale.

arrma/ARA106058_b03.jpg

Doskonała przejezdność przez teren

Konstrukcja podwozia wywodzi się z wymogu na doskonałą przejezdność terenem, dlatego zostały zdominowane parametry, jak skok amortyzatorów, skręcenie zawieszeń oraz prześwit. Dzięki temu pojazd poradzi sobie również podczas jazdy w trudnym terenie.

arrma/ARA106058_b04.jpg

Duży skręt zwrotnic

Zwrotnice są zamocowane w zawieszeniu na dużych kulowych czopach, które doskonale spełniają wymagania dużego skrętu i swobody ruchu. Czopy są ułożone w wahaczach na aluminiowych wkładach, które bezpiecznie zapewnią przeniesienie mocy na koła.

arrma/ARA106058_b05.jpg

Możliwość wyboru koloru karoserii

Auto oferowane jest w dwóch wykonaniach kolorystycznych czarno-zielonym i czarno-czerwonym, opcjonalnie można dokupić również inne wykonania kolorystyczne.

Mojave 6S BLX

Realistyczne detale

MOJAVE Desert Truck 1:7 ma wygląd prawdziwej maszyny pustynnej, realizm wspomaga również kokpit, który jest wyposażony w załogę, przyrządy pokładowe i nawigację. Na karoserii znajduje się gaśnica, z przodu atrapa chłodnicy, światła, a na karoserii wiele naklejek.

arrma/ARA8606V5_b06.jpg

Komora odbiornika z uszczelnieniem

Schowek odbiornika ma większe rozmiary mieszczące odbiornik i kable, przejście kabli jest uszczelnione gumową uszczelką, tak samo, jak pokrywa. Zabezpiecza to wodoodporność i pyłoszczelność.

arrma/ARA8606V5_b07.jpg

Łożyska z gumowych uszczelnieniem

Auto jest kompletnie wyposażone w łożyska kulkowe z obustronnym gumowym uszczelnieniem, które zabezpieczy ich większą żywotność

arrma/ARA8606V5_b08.jpg

Opcjonalne zębatki silnika

Trójfazowy silnik jest zainstalowany na anodowanym na czerwono mocowaniu silnika, na wale montowana jest zębatka z modułem 1 dla optymalnej wydajności. Mocowanie silnika można przesuwać i precyzyjnie ustawić luz międzyzębowy luzując tylko2 śrubki, które są łatwo dostępne od góry.

arrma/ARA106042_18.jpg

Servo-saver

Servo-saver wydajnie tłumi uderzenia modelu na przednie koła chroniąc serwo kierunku. Servo-saver wykonany jest w anodowanego aluminium dla obniżenia masy i lepszych własności jezdnych.

spektrum/SPMS652.jpg

Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S652

  • Serwo SPEKTRUM® S652 z metalową przekładnią
  • Wodoodporny*
  • Moment obrotowy 19,08 kg-cm przy 7,4 V.
  • O 32% większy moment obrotowy i 5% szybsze w porównaniu do serwa ADS-15M
arrma/firma8s.jpg

Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S

Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.

  • Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
arrma/ARA7615V2T2_a25.jpg

Wydajny silnik

  • Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
  • Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
  • Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
spektrum/SR315.jpg

Spektrum SR315 DSMR Sport

Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.

  • Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
  • Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
  • SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
  • Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
  • Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
arrma/SPMSLT300.jpg

Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
losi/LOS05020_b19.jpg

Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.

Polecamy zakup

Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.

Najczęściej kupowane z tym produktem