MOJAVE ARRMA 4S BLX 1:8 RTR - kolor biało/czerwony
Charakterystyka
Model RC Arrma Mojave 4S w skali 1:8 jest idealnym pośrednikiem między mniejszym 3S a większym 6S. Dzięki doskonałemu napędowi trójfazowemu może osiągnąć prędkość do 80 km/h. Napęd 4x4 i najnowocześniejsze zawieszenie gwarantują niezrównane prowadzenie. Wszystko to jest opakowane w realistyczną karoserię pustynnego samochodu wyścigowego ze szczegółowym kokpitem, klatką bezpieczeństwa i relingami dachowymi.
Niesamowite przyspieszenie i prędkość zapewnia bezszczotkowy silnik Spektrum 2400kv i regulator obrotów Spektrum Firma 120A. Wytrzymałe kompozytowe podwozie i przekładnia, wzmocnione częściami EXB (EXtreme Bash), nadają modelowi niesamowitą trwałość charakterystyczną dla marki Arrma. Nowy centralny dyferencjał jest używany na platformie Arrma 4S dla niesamowitej trakcji i prowadzenia.
Wysokiej jakości łożyska z uszczelnieniem gumowym są stosowane we wszystkich obracających się częściach układu napędowego, które wraz z innymi elementami, takimi jak osłony wahaczy, pokrywa przekładni, uszczelki komory odbiornika i inne, zapewniają niepowstrzymaną wydajność w terenie, na trawie i na twardych nawierzchniach. Opony dBoots® FORTRESS™ LP przyklejone do kół szprychowych dodają MOJAVE 4S doskonałej przyczepności do pokonywania wszelkich przeszkód.
Dla początkujących kierowców dołączony jest nadajnik Spektrum SLT3, który pozwala ograniczyć moc do 75% lub 50%, dopóki nie będziesz gotowy do pełnego wykorzystania jego potencjału. Do sterowania używany jest cyfrowy serwomechanizm Spektrum S652 z metalowymi zębatkami.
Wytrzymała konstrukcja
Platforma 4S BLX 4X4 jest skonstruowana tak, wytrzymała wysoką moc napędu trójfazowego i z połączoną z tym prędkość. Do tego służy mocne kompozytowe podwozie z masywnymi sworzniami wahaczy, ochronnymi przednimi i tylnymi prowadnicami podwozia, trwałym servo-saverem, solidnymi kołami zębatymi i wysokiej jakości łożyskami kulkowymi.
Elementy EXB
Tam, gdzie wymagana jest dodatkowa wytrzymałość, montowane są części EXB EXtreme Bash. Obejmują one w szczególności przednie i tylne wałki środkowe CVD oraz wejściowe i pośrednie koła zębate mechanizmu różnicowego osi.
Ochrona przed zanieczyszczeniami
Podczas jazdy w najbardziej ekstremalnym terenie docenić można osłony wahaczy, podwozie z elementami odprowadzającymi brud oraz wewnętrzne osłony boczne. Wszystko to ogranicza wnikanie brudu do wnętrza modelu, ułatwiając jego konserwację i wydłużając żywotność.
Konstrukcja modułowa
MOJAVE 4S BLX 4X4 Desert Truck wykorzystuje typową dla ARRMA modułową konstrukcję ułatwiającą serwisowanie. Oddzielne, łatwo demontowalne moduły silnika, elektroniki i mechanizmu różnicowego umożliwiają szybki dostęp.
Olejowe amortyzatory
Długie aluminiowe amortyzatory są wypełnione olejem i zamontowane na wyższych wieżach amortyzatorów. Zapewnia to skuteczne pochłanianie nawet silnych uderzeń.
Koła z oponami
Wysokiej jakości gumowe opony dBoots® FORTRESS™ LP są zamontowane na szprychowych kołach MT z aluminiowymi hexami i 17 mm nakrętkami.
Szczegółowa karoseria
Nadwozie w stylu pustynnych samochodów wyścigowych Baja jest kompletne, z oszałamiającą grafiką i naklejkami. Przednie i tylne zderzaki dopełniają oszałamiającego wyglądu i zapewniają dodatkową ochronę przed zderzeniami. Fabrycznie montowany jest również tylna listwa wheelie z gumowanymi kołami do jazdy na tylnych kołach.
Wnętrze z figurkami
Model zawiera szczegółowy kokpit z klatką ochronną, figurki kierowcy i nawigatora. Tylna część modelu jest w tej samej skali.
Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S652
- Serwo SPEKTRUM® S652 z metalową przekładnią
- Wodoodporny*
- Moment obrotowy 19,08 kg-cm przy 7,4 V.
- O 32% większy moment obrotowy i 5% szybsze w porównaniu do serwa ADS-15M

Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART 3S-4S
Sterowanie modelem zapewnia nowoczesny SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART regulator z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie odczytać pełną telemetrię i przekazać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Regulator pobiera informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart Battery. Prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora Smart, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora Smart, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość silnika są dostępne w czasie rzeczywistym.
Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnej osłonie, która zapobiega przedostawaniu się do nich wilgoci* lub zanieczyszczeń. Regulator jest włączany i ustawiany za pomocą przycisków umieszczonych pod gumową osłoną.
- Regulator zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4
- Regulator jest wodoodporny*
- Ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona termiczna, failsafe
- Automatyczne odłączanie LiPol w przypadku niskiego napięcia
- Wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, aluminiowy radiator z wentylatorem zapewniającym wysoką wydajność
- Regulowany, wysokowydajny układ BEC
- Wysoko wytrzymałe złącza IC5™, kompatybilne ze złączami EC5™
Sinik trójfazowy
- Silnik Spektrum Firma 3668-2400kv
- Zasilanie 2-4s LiPol
- Aluminiowa obudowa z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
- 4-polowa konstrukcja wirnika
- Wał o średnicy 5 mm z utwardzonej stali ułożony w łożyskach kulkowych
- Silnik fabrycznie osadzony złoconymi konektorami 4mm dla niezawodnego połączenia
- Rowek na końcu wału silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
- Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
- Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
- SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
- Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
- Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
- Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Własności
- Karoseria samochodu wyścigowego Desert
- Rama wewnętrzna z płytami ochronnymi i dodatkową ochroną przed brudem
- Trójfazowy napęd Spektrum z obsługą akumulatorów 4S LiPo
- Trzy dyferencjały i napęd na wszystkie koła 4x4
- Nowy centralny mechanizm różnicowy zamiast sprzęgła ciernego
- Przednie i tylne wały EXB EXtreme Bash CVD
- Wejściowe i tarczowe koła dyferencjału osi EXB EXtreme Bash
- Wodoodporne* cyfrowe serwo Spektrum S652 z metalowymi zębatkami
- Nadajnik Spektrum 2.4GHz SLT3™ i odbiornik SR315
- Przednie i tylne podwójne zawieszenie trapezowe
- Aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem z silikonowymi O-ringami
- Przednie i tylne stabilizatory
- Osłona skrzyni biegów i osłony wahaczy
- Realistyczne przednie i tylne zderzaki
- Opony DBoots® FORTRESS™ LP
- Aluminiowe nakrętki kół i nakrętki kół 17 mm
- Gumowe łożyska kulkowe
- Regulowane amortyzatory olejowe
- Tylny Wheelie Bar z gumowanymi kołami
Polecamy zakup
Do uruchomienia modelu wymagany jest akumulator napędowy i odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.
Polecane akumulatory
Najlepiej użyć jednego akumulatora napędowego LiPol z 3 lub 4 ogniwami (11,1 V, 14,8 V). W takim przypadku należy pozostawić drugi koniec kabla Y zaślepiony złączem IC5.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart są obecnie najbardziej zaawansowanym i najbezpieczniejszym sposobem utrzymania i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Ponadto akumulatory G2 mają do 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.
Zalecane ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów i Smart
Ładowarka Spektrum Smart może ładować akumulatory Smart i Smart G2, a także konwencjonalne akumulatory. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po aktualizacji, obsługują również Smart G2.
Uniwersalny nadajnik z wyświetlaczem
Do obsługi modelu polecamy jako tuning uniwersalny nadajnik Spektrum DX5C lub DX5 Rugged, który ma następujące zalety w stosunku do nadajnika dołączonego do zestawu:
- Wyświetlacz umożliwiający wyświetlanie danych i wygodną konfigurację
- Wyświetla pełną telemetrię SMART dostarczaną przez model (w zależności od typu modelu)
- Precyzyjna mechanika sterowania, doskonała ergonomia
- Możliwość ustawienia zaawansowanych funkcji, w tym expo
- Parowanie wielu modeli z jednym nadajnikiem, pamięć indywidualnych ustawień

Akcesoria do normalnej pracy
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.