Nowa, większa i ulepszona wersja modelu ARRMA® 4X4 4S RC jest idealnym środkiem pomiędzy mniejszym modelem 3S a większym 6S. Dzięki doskonałemu napędowi trójfazowemu może jechać do 80 km/h. Napęd 4x4 zapewnia niezrównane właściwości jezdne. Przeprojektowany układ napędowy zapewnia większą trwałośći lepszą dystrybucję mocy dla niekończącej się zabawy. Zastosowano nową, najwyższej klasy elektronikę Spektrum z możliwością regulacji i dodatkowymi funkcjami.
Model posiada wzmocnione podwozie, które jest kompatybilne z nowym centralnym mechanizmem różnicowym. Niezależnie od warunków, centralny mechanizm różnicowy pomoże uzyskać maksymalną przyczepność. Zwiększoną ochronę przed latającymi kamieniami zapewnia kilka zainstalowanych ulepszeń - osłony wahaczy, półosi i wyższe ściany boczne podwozia.
System zasilania został również ulepszony w modelu w postaci nowego wodoodpornego* regulatora Spektrum Firma 120A Smart V2 IC5. Regulator V2 jest bardziej wydajny, mniej się nagrzewa i ma większą siłę uderzenia, co zapewnia lepsze wrażenia z jazdy. Układ kierowniczy został ulepszony o cyfrowe serwo Spektrum S662 z metalowymi zębatkami i metalową obudową środkową dla lepszego odprowadzania ciepła. Wyższy moment obrotowy serwomechanizmu zwiększa kontrolę przy dużych prędkościach.
Te ulepszenia łączą się ze sprawdzonymi właściwościami ARRMA 4S BLX, takimi jak - aluminiowe amortyzatory olejowe o długim skoku, szerokie wytrzymałe wahacze, metalowe dyferencjały i przednie i tylne wały napędowe ze stali EXtreme Bash CVD zapewniające niepowstrzymane dostarczanie mocy. Podwozie modelu zawiera również popularną, łatwo dostępną modułową konstrukcję ARRMA, dzięki czemu rutynowa konserwacja jest szybka i łatwa.
Opony dBoots COPPERHEAD 2 LP są wykonane z wysokiej jakości gumy z agresywnym wzorem bieżnika, który dobrze trzyma się szerokiej gamy powierzchni. Całość uzupełnia szczegółowe nadwozie z tylnym skrzydłem i tylnymi kołami Wheelie.
Modularne podwozie
Sztywne kompozytowe podwozie zostało wzmocnione i zmodyfikowane, aby pomieścić nowy centralny mechanizm różnicowy. Zachowano modułową konstrukcję łatwo demontowalnych bloków ułatwiających konserwację. Podniesione ściany boczne ograniczają wnikanie brudu do wnętrza modelu. Przednie i tylne zderzaki skutecznie pochłaniają uderzenia.
Środkowy dyferencjał
Przedni i tylny mechanizm różnicowy z całkowicie metalowymi kołami zębatymi EXB, z nowym środkowym mechanizmem różnicowym o aluminiowej konstrukcji. Zapewnia to modelowi niewiarygodną trwałość i doskonałą dystrybucję mocy na poszczególne koła, zapewniając doskonałe prowadzenie i maksymalną przyczepność.
Olejowe amortyzatory
Aluminiowe amortyzatory o długim skoku są wypełnione olejem i zamontowane na wysokich wieżach amortyzatorów. Zapewnia to skuteczne pochłanianie nawet silnych uderzeń.
Osłony ochronne
Dodatkową ochronę przed brudem i latającymi kamieniami zapewniają podwyższone osłony zamontowane na poszczególnych wahaczach. Dzięki temu zawieszenie i osie są chronione lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Szczegółowa karoseria
Elegancka karoseria pick-upa ma szczegółowy nadruk i jest uzupełniona tylnym skrzydłem.
Opony dBoots COPPERHEAD 2 LP
Wysokiej jakości gumowe opony dBoots® COPPERHEAD 2 LP są zamontowane na 3,8-calowych kołach MT z anodyzowanymi aluminiowymi nakrętkami i 17-milimetrowymi piastami.
Sinik trójfazowy
- Silnik Spektrum Firma 3668-2400kv
- Zasilanie 2-4s LiPol
- Aluminiowa obudowa z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
- 4-polowa konstrukcja wirnika
- Wał o średnicy 5 mm z utwardzonej stali ułożony w łożyskach kulkowych
- Silnik fabrycznie osadzony złoconymi konektorami 4mm dla niezawodnego połączenia
- Rowek na końcu wału silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
- Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
- Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
- SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
- Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
- Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
- 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
- Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
- Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
- Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
- Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Nowe własności Arrma Kraton 4S
- Centralny mechanizm różnicowy dla lepszej trakcji
- Zmodernizowane podwozie z centralnym modułem dyferencjału i wzmocnionym sworzniem zawieszenia
- Osłony wahaczy i wyższe ściany boczne chroniące przed brudem
- Serwomechanizm S662 z metalową obudową środkową
- Bardziej wydajna praca kontrolera Spektrum Firma 120A V2 Smart z poprawioną czułością przepustnicy
- Zmodyfikowany system montażu akumulatora
Sprawdzone cechy podwozia Arrma 4S
- Łożyska z gumowymi uszczelkami
- Regulowane łączniki
- Servo-saver chroniący układ kierowniczy przed uderzeniami
- Radiator silnika ARRMA® z wentylatorem
- Łatwy dostęp w celu serwisowania, konstrukcja modułowa
- W pełni zmontowany i wykończony model RC
- Nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz i dwuprotokołowy odbiornik SR315
- Bezszczotkowy silnik Spektrum Firma 3668 2400Kv z radiatorem ARRMA i wentylatorem
- Przednie i tylne półosie napędowe ExB CVD
- Szeroki rozstaw kół i osi zapewniający stabilność
- Centralne usztywnienie dla maksymalnej trwałości
- Podwójne zawieszenie trapezowe
- Aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem z silikonowymi o-ringami
- Wysokie wieże amortyzatorów zapewniające długi skok amortyzatora
- Koła z czarnymi szprychami
- Obrabiane CNC, anodowane na czerwono tuleje kół 17 mm
- Opony Copperhead 2 LP zapewniające wysoką przyczepność
- Przedni zderzak i dolne osłony ochronne
- Tylny Wheelie Bar z gumowymi kołami
Polecamy zakup