Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR srebrny + gratis w postaci podwójnego wentylatora na silnik o wartości 137 zł !
Zawartość zestawu
Zestaw zawiera złożony model RC auta Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR z pomalowaną karoserią i z komponentami: silnik trójfazowy Spektrum™ Firma 4074 2050obr/V, regulator Spektrum™ Firma™ 150A Smart BL 3S-6S, serwo kierunku Arrma ADS-15M V2 15kg, serwo hamulca ręcznego S650, Spektrum odbiornik SR6110AT DSMR 6CH AVC z telemetrią. Nadajnik DX3™ 2,4 GHz. Narzędzia - klucz krzyżowy, imbus 1.5mm, 2.0mm, 2.5mm, 3.0mm, 5.0mm.
Charakterystyka
Arrma Infraction w skali 1:7, jest mocnym modelem RC, który pojedzie z prędkością aż 120km/h. Model z napędem na wszystkie koła 4x4, nadaje się zwłaszcza na twarde powierzchnie jak asfalt czy beton. Poradzi sobie również z nawierzchnią żwirową, niską trawą i lekkim płaskim terenem. Model posiada zdalnie sterowany hamulec ręczny, który hamuje tylną oś. Umożliwi to łatwe driftowanie modelem. Zaawansowana aerodynamika przedniego zderzaka, tylnego dyfuzora i spojlera stwarza docisk, który polepsza zwrotność modelu. Opony dBoots® Hoons™ z wysoką przyczepnością są naklejone na realistycznych 5-cio ramiennych felgach.
Bazą jest podwozie, które tworzy 3mm anodowana duralowa (6061-T6) płyta ze wzmocnieniem środkowym dla zwiększenia wytrzymałości i sztywności. Bardzo wydajny napęd 4X4 jest wyposażony w wytrzymałe stalowe wały napędowe oraz metalowe dyferencjały. Przesuwna listwa łoża silnika umożliwia szybki i łatwy dostęp do silnika. Duże zderzaki, olejowe amortyzatory na anodowanych na czarno przednich i tylnych wieżach utrzymują opony dBoots® Hoons pewnie osadzone na torze. Gotowa karoseria z nowym matowym efektem, doskonałym designem, wzmocnieniem i tylnym regulowanym skrzydłem.
Model RC auta Infraction 6S BLX napędza trójfazowy silnik Spektrum® Firma™ 4074 2050Kv, wodoodporny* regulator Spektrum® Firma™ 150A, serwo kierunku ADS-15M oraz serwo hamulca ręcznego S650. Aparatura RC Spektrum™ DX3 jest wyposażona w funkcję AVC® Active Vehicle Control™ (elektroniczna stabilizacja), która będzie potrzebna podczas szybkiej jazdy, w ostrych zakrętach lub przy skokach bez tego, aby była potrzeba zdejmowania gazu. Do uruchomienia należy uzupełnić dwa pakiety akumulatorów napędowych 2S lub 3S LiPol z konektorem IC5™ lub EC5™, odpowiednią ładowarkę oraz 4 baterie typu AA do nadajnika.
Podwozie ze wzmocnieniem centralnym
Szkielet modelu tworzy duralowa płyta (6061-T6) płynnie przechodząca do przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora. Rozmieszczenie komponentów gwarantuje doskonałe rozmieszczenie masy i niski środek ciężkości. Maksymalna odporność i kompaktowość podwozia umożliwia centralne wzmocnienie pomiędzy wieżami amortyzatorów.
Nowy design karoserii
Dwa nowe świeże kolory karoserii z matowym efektem i naklejkami w stylu REST MOD. Jeśli dojdzie do tego, że auto przewróci się do góry kołami, karoseria ma elementy ochronne przed uszkodzeniem, które powinny chronić przed większymi uszkodzeniami. Na dachu znajdują się plastykowe elementy, a za kabiną znajdują się plastikowe wzmocnienia, które tworzą wsparcie karoserii.
Wyreguluj tylny docisk
Auto, które jeździ w dużą prędkością, musi mieć zainstalowane dodatkowe elementy aerodynamiczne na karoserii. Podstawowym jest skrzydło dociskowe tylnej osi, które można wyregulować według potrzeby.
Aerodynamika
Cały przedni zderzak jest rozwiązany z odniesieniu do efektywnego działania aerodynamicznego karoserii jako optymalny element dociskający, który zapewni styk z podłożem i dobrą przyczepność opony na drodze. Aerodynamicznie kształtowana jest również tylna część podwozia, tworząca dyfuzor z efektywną siłą docisku.
Agresywny wygląd dBoots HOONS
Opony dBoots® HOONS 100mm są przeznaczone do ekstremalnej jazdy po drodze i w terenie, zamontowane są na 5-ramiennych felgach o średnicy 83mm. Piasta 17 mm.
Hamulec ręczny
Specjalnością tego modelu jest hamulec ręczny, który steruje się z nadajnika. Moduł hamulca ręcznego zawiera serwo S650 oraz hamulec tarczowy, który hamuje tylna oś tak, jak w prawdziwym aucie. Można w ten sposób nauczy się pokonywania zakrętów w poślizgu jak prawdziwy zawodowiec.
Duże aluminiowe amortyzatory olejowe
Amortyzatory odgrywają kluczową rolę we właściwościach jezdnych auta, z tego powodu na nich nie oszczędzano. Konstrukcja jest specjalnie dostrojona do optymalnych własności jezdnych, aluminiowy korpus, wysokiej jakości stalowe sprężyny oraz regulowana sztywność amortyzacji.
Wspornik antywibracyjny
Aby przy wysokich obrotach środkowego wału napędowego nie dochodziło do wibracji, jest podparty wspornikiem z łożyskami. Nie tylko chodzi o tłumienie wibracji, ale również do zwiększenia żywotności systemu napędowego.
Sztywność, wytrzymałość
Elementy wytrzymałościowe modelu zostały starannie opracowane, takie jak półosie napędowe, wahacze itp.
Kulowe czopy zwrotnic
Zwrotnice są ułożone na dużych kulowych czopach, w których luzy ustawia się za pomocą pierścieni dystansowych. Aby nie doszło do wniknięcia prochu, na pierścieniach zastosowano o-ring. Dźwignia sterowania jest aluminiowa, czop kulowy dzięki specjalnej główce nie może wyskoczyć z kulki.
Radiator silnika i regulatora
Wydajny silnik i regulator mają do chłodzenia zastosowany masywny użebrowany radiator, uzupełniony o aktywny wentylator. Elementy mocy utrzymują w ten sposób dobrą temperaturę pracy.
Wodoodporne serwo z metalową przekładnią
Serwo kierunku ADS-15M z momentem 15kg.cm przy 7,4V jest bardzo mocnym serwem kierunku w wykonaniu wodoodpornym* z metalową przekładnią. Ma standardowe rozmiary 41x20x38mm.
Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.
Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
Regulator jest wodoodporny*
Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
Ustawiany bardzo wydajny BEC
Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Wydajny silnik
Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
Trymer kanału gazu i kierunku
Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
Lekki i ergonomiczny
Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Odbiornik SR6110AT
6-kanałowy odbiornik RC Spektrum SR6110AT z modulacją DSM2/DSMR. Ma wyśmienity zasięg i odpowiedź, zwłaszcza w miejscach, gdzie znajduje się więcej systemów pracujących w paśmie 2,4GHz. Odbiornik jest wyposażony w patentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) oraz pełny zasięgiem telemetrii. Odbiornik współpracuje z technologią Spektrum Smart. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed wniknięciem wilgoci czy brudu.*
Technologia Spektrum SMART
Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.
Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.
Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):
Uzupełnieniem modułu BT do nadajnika DX3 z zestawu, który umożliwia połączenie modelu z przejrzystą aplikacją graficzną Spektrum Dashboard w telefonie, czy tablecie.
Zastosowaniem uniwersalnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem, np. DX5C.
Technologia AVC (Active Vehicle Control)
Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście czułość sterowania może być zmieniana wraz z możliwością jego wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.
Nowe konektory IC5
Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 5mm.
Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC5.