Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCSamochody terenowe elektryczne Off-RoadElektryczne › Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR niebieski

Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR niebieski

POBIERZ INSTRUKCJE PDF DO SWOJEGO MODELU
W powyższym linku znajdziesz stronę z plikami PDF do pogrania kart z rozrysowanymi częściami modeli ARRMA.

Zawartość zestawu

Zestaw zawiera złożony model RC auta Arrma Infraction Resto Mod 6S BLX 1:7 RTR z pomalowaną karoserią. Nadajnik Spektrum DX3 z odbiornikiem AR61110AT. Regulator FIRMA 150A Spektrum SMART. Silnik trójfazowy 4074 2050Kv. Serwo kierunku ADS-15M oraz serwo hamulca ręcznego S650. Narzędzia - klucz krzyżowy, imbus 1.5mm, 2.0mm, 2.5mm, 3.0mm, 5.0mm.

Charakterystyka

Arrma Infraction w skali 1:7, jest mocnym modelem RC, który pojedzie z prędkością aż 120km/h. Model z napędem na wszystkie koła 4x4, nadaje się zwłaszcza na twarde powierzchnie jak asfalt czy beton. Poradzi sobie również z nawierzchnią żwirową, niską trawą i lekkim płaskim terenem. Model posiada zdalnie sterowany hamulec ręczny, który hamuje tylną oś. Umożliwi to łatwe driftowanie modelem. Zaawansowana aerodynamika przedniego zderzaka, tylnego dyfuzora i spojlera stwarza docisk, który polepsza zwrotność modelu. Opony dBoots® Hoons™ z wysoką przyczepnością są naklejone na realistycznych 5-cio ramiennych felgach.

Bazą jest podwozie, które tworzy 3mm anodowana duralowa (6061-T6) płyta ze wzmocnieniem środkowym dla zwiększenia wytrzymałości i sztywności. Bardzo wydajny napęd 4X4 jest wyposażony w wytrzymałe stalowe wały napędowe oraz metalowe dyferencjały. Przesuwna listwa łoża silnika umożliwia szybki i łatwy dostęp do silnika. Duże zderzaki, olejowe amortyzatory na anodowanych na czarno przednich i tylnych wieżach utrzymują opony dBoots® Hoons pewnie osadzone na torze. Gotowa karoseria z nowym matowym efektem, doskonałym designem, wzmocnieniem i tylnym regulowanym skrzydłem.

Model RC auta Infraction 6S BLX napędza trójfazowy silnik Spektrum® Firma™ 4074 2050Kv, wodoodporny* regulator Spektrum® Firma™ 150A, serwo kierunku ADS-15M oraz serwo hamulca ręcznego S650. Aparatura RC Spektrum™ DX3 jest wyposażona w funkcję AVC® Active Vehicle Control™ (elektroniczna stabilizacja), która będzie potrzebna podczas szybkiej jazdy, w ostrych zakrętach lub przy skokach bez tego, aby była potrzeba zdejmowania gazu. Do uruchomienia należy uzupełnić dwa pakiety akumulatorów napędowych 2S lub 3S LiPol z konektorem IC5™ lub EC5™, odpowiednią ładowarkę oraz 4 baterie typu AA do nadajnika.

Podwozie ze wzmocnieniem centralnym

Szkielet modelu tworzy duralowa płyta (6061-T6) płynnie przechodząca do przedniego zderzaka i tylnego dyfuzora. Rozmieszczenie komponentów gwarantuje doskonałe rozmieszczenie masy i niski środek ciężkości. Maksymalna odporność i kompaktowość podwozia umożliwia centralne wzmocnienie pomiędzy wieżami amortyzatorów.

Nowy design karoserii

Dwa nowe świeże kolory karoserii z matowym efektem i naklejkami w stylu REST MOD. Jeśli dojdzie do tego, że auto przewróci się do góry kołami, karoseria ma elementy ochronne przed uszkodzeniem, które powinny chronić przed większymi uszkodzeniami. Na dachu znajdują się plastykowe elementy, a za kabiną znajdują się plastikowe wzmocnienia, które tworzą wsparcie karoserii.

Wyreguluj tylny docisk

Auto, które jeździ w dużą prędkością, musi mieć zainstalowane dodatkowe elementy aerodynamiczne na karoserii. Podstawowym jest skrzydło dociskowe tylnej osi, które można wyregulować według potrzeby.

Aerodynamika

Cały przedni zderzak jest rozwiązany z odniesieniu do efektywnego działania aerodynamicznego karoserii jako optymalny element dociskający, który zapewni styk z podłożem i dobrą przyczepność opony na drodze. Aerodynamicznie kształtowana jest również tylna część podwozia, tworząca dyfuzor z efektywną siłą docisku.

Agresywny wygląd dBoots HOONS

Opony dBoots® HOONS 100mm są przeznaczone do ekstremalnej jazdy po drodze i w terenie, zamontowane są na 5-ramiennych felgach o średnicy 83mm. Piasta 17 mm.

Hamulec ręczny

Specjalnością tego modelu jest hamulec ręczny, który steruje się z nadajnika. Moduł hamulca ręcznego zawiera serwo S650 oraz hamulec tarczowy, który hamuje tylna oś tak, jak w prawdziwym aucie. Można w ten sposób nauczy się pokonywania zakrętów w poślizgu jak prawdziwy zawodowiec.

Duże aluminiowe amortyzatory olejowe

Amortyzatory odgrywają kluczową rolę we właściwościach jezdnych auta, z tego powodu na nich nie oszczędzano. Konstrukcja jest specjalnie dostrojona do optymalnych własności jezdnych, aluminiowy korpus, wysokiej jakości stalowe sprężyny oraz regulowana sztywność amortyzacji.

Wspornik antywibracyjny

Aby przy wysokich obrotach środkowego wału napędowego nie dochodziło do wibracji, jest podparty wspornikiem z łożyskami. Nie tylko chodzi o tłumienie wibracji, ale również do zwiększenia żywotności systemu napędowego.

Sztywność, wytrzymałość

Elementy wytrzymałościowe modelu zostały starannie opracowane, takie jak półosie napędowe, wahacze itp.

Kulowe czopy zwrotnic

Zwrotnice są ułożone na dużych kulowych czopach, w których luzy ustawia się za pomocą pierścieni dystansowych. Aby nie doszło do wniknięcia prochu, na pierścieniach zastosowano o-ring. Dźwignia sterowania jest aluminiowa, czop kulowy dzięki specjalnej główce nie może wyskoczyć z kulki.

Radiator silnika i regulatora

Wydajny silnik i regulator mają do chłodzenia zastosowany masywny użebrowany radiator, uzupełniony o aktywny wentylator. Elementy mocy utrzymują w ten sposób dobrą temperaturę pracy.

Wodoodporne serwo z metalową przekładnią

Serwo kierunku ADS-15M z momentem 15kg.cm przy 7,4V jest mocnym serwem w wodoodpornym* wykonaniu oraz metalową przekładnią. Serwo ma standardowe rozmiary 41 x 20 x 38mm.

Regulator trójfazowy SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S

Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenosić ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone prze protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed dostępem wilgoci* czy brudu do elektroniki. Regulator włącza i ustawia się przyciskami, które są pod gumową pokrywą.

  • Regulator zawiera szybki i wydajny 32bitový procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Nadprądowa i termiczna ochrona, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Wytrzymała plastikowa obudowa, aluminiowy radiator z wentylatorem dla wysokiej wydajności
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Wydajne konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Trójfazowy silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
  • Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy płaszcz z anodowanym na czarno i grawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o średnicy 5mm ułożony łożyskach kulkowych
  • Fabrycznie silnik wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Fazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR

Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC oraz telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź oraz wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.

  • Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
  • Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
  • Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychylenia oraz działania 3 kanału
  • Trymer kanału gazu i kierunku
  • Dzięki ogranicznikowi gazu można zmniejszyć maksymalną prędkość modelu
  • Ergonomiczny, lekki
  • Kierownica z piankowym pierścieniem dla wygodnego trzymania
Odbiornik SR6110AT

6-kanałowy odbiornik RC Spektrum SR6110AT z modulacją DSM2/DSMR. Ma wyśmienity zasięg i odpowiedź, zwłaszcza w miejscach, gdzie znajduje się więcej systemów pracujących w paśmie 2,4GHz. Odbiornik jest wyposażony w patentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) oraz pełny zasięgiem telemetrii. Odbiornik współpracuje z technologią Spektrum Smart. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed wniknięciem wilgoci czy brudu.*

Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbanie o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlanie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.

Technologia AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby, dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do korekty kierunku i gazu jednocześnie. Odpowiednia ingerencja w sterowanie kierunku i mocy silnika daje w efekcie płynniejszą jazdę, stabilne zachowanie na prostej i zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie toru jazdy. Oczywiście użytkownik ma możliwość zmiany czułości wraz z wyłączeniem i pozostawieniem sterowania w rekach kierowcy.

Nowe konektory IC5

Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty są złocone o przekroju 5mm.

Jak już wspomniano, konektory zostały stworzone z naciskiem na bezpieczne i proste użytkowanie. Konektory nie mogą zostać podłączone odwrotnie, kontakty i połączenia lutowane są zakryte plastikową pokrywą. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z EC5.

Własności auta INFRACTION 6S BLX
  • Wszechstronny Street Basher do wykorzystania w On- i Off road
  • Osiąga prędkość 128km/h z akumulatorem 6S LiPol (2x 3S LiPol)
  • Nowość - hamulec ręczny, hamujący tylną oś
  • Z napędem 4X4 może jeździć na asfalcie, żwirze, piasku lub krótkiej trawie
  • Gotowa i pomalowana karoseria, z matowym efektem
  • Regulowane tylne skrzydło umożliwia dostrojenie docisku aerodynamicznego
  • Przedni zderzak i kształt karoserii pomagają zwiększyć docisk
  • Podwozie wykonane z 3mm anodowanego duralu 6061-T6
  • Centralne wzmocnienie podwozia zapewni maksymalną wytrzymałość podwozia
  • Łatwo dostępne łoże do szybkiego wyjęcia silnika
  • Ulepszony profil metalowego uzębienia
  • Wspornik z łożyskami kulkowymi dla wału centralnego
  • Wodoodporna* obudowa odbiornika
  • Wydajny duży servosaver
  • Napęd 4X4 mocnymi stalowymi półosiami
  • Metalowe dyferencjały i koła zębate przekładni
  • Niezależne zawieszenie osi
  • Regulowane aluminiowe amortyzatory
  • Przednia i tylna wieża amortyzatorów z anodowanego na czarno aluminium
  • Opony 5-Spoke i opony dBoots® Hoons
  • Super wytrzymale piasty kół
  • Nadajnik Spektrum® DX3™ 2.4GHz DSMR®
  • Odbiornik Spektrum DSMR™ SR6110AT z AVC® Active Vehicle Control™
  • Wodoodporne* serwo kierunku z metalową przekładnią ADS-15M
  • Serwo hamulca ręcznego S650
  • Silnik trójfazowy 2050Kv BLX4074
  • Reguaátor Spektrum® Firma™ 150A Smart

Polecamy zakup

Do uruchomienia modelu potrzeba uzupełnić 4x AA baterie do nadajnika, akumulatory napędowe oraz adekwatną ładowarkę.

Parametry techn.

Typ
Skala 1:7
Długość 695mm
Szerokość 308mm
Wysokość 200mm
Rozstaw 406mm
Prześwit podwozia 15mm
Masa 5000g
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy BLX4074
Podwozie Aluminiowe 3mm 6061-T6 anodowane
Komora akumulatora 2 komory 180 x 55 x 70mm
Koła dBoots® Hoons™
Czas jazdy 25 do 30 minut z 2x LiPol 11,1V 5000mAh
Szybkość do 128 km/h
Twardość sprężyn 4.7N/mm
Olej w amortyzatorach 2000cSt
Olej w dyferencjałach 10k/100k/10kcSt
Najczęściej kupowane z tym produktem