Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home RCPro Nowe › Zestaw napędowy Hobbywing XR10 PRO Black + XERUN V10 21,5T G3 - czarny

Zestaw napędowy Hobbywing XR10 PRO Black + XERUN V10 21,5T G3 - czarny



Opis produktu

Wysoka trwałość
Regulator jest zbudowany z najbardziej wytrzymałych i wysokiej jakości komponentów co w połączeniu z najnowszym oprogramowaniem zapewnia niezrównaną moc i wydajność nawet w bardzo wymagających warunkach. Jest bardzo elastyczny, posiada zabezpieczenia anty przeciążeniowe które zawsze chronią regulator .





Jazda pełną parą
Regulator XR10 PRO zapewnia wyjątkowo płynną jazdę. Został zaprojektowany z myślą o wyścigach modeli w skali 1/10 Touring jak i Buggy




Doskonała budowa
Ze względu na wyjątkową budowę i innowacyjne technologie zastosowane w regulatorze XR10 PRO, nie wymaga on praktycznie żadnej konserwacji! Trwała budowa i zaawansowany system rozprowadzania ciepła pozwala na jego użytkowanie praktycznie w każdych warunkach!

 


Wbudowany BEC

XR10 PRO posiada wbudowany BEC o wydajności prądowej do 8A. Obsługuje bez problemu nowoczesne serwa o wysokim napięciu (6V-7.4V).




Duża moc 

Regulator to istna bestia! Jego prąd ciągły to 160A a szczytowy aż 1200A! XR10 PRO to Gwarancja wysokich osiągów. 



Specyfikacja 

Nazwa produktu XeRun XR10 PRO
Numer produktu 30112600
Skala
1:10
Prąd ciągły / chwilowy
160A / 1200A
Zasilanie 
2-3S LiPo/4-9 Cel NiMH
Wyjście BEC
Przełącznik trybów: 6V/7.4V,4A
Kable wejścia Czarny -12AWG-200mm *2
Kable wyjścia
Czarny- 12AWG-200mm *3
Konektor wejścia Brak
Konektor wyjścia Brak
Przycisk Set w ESC
Nieaktywny
Led Program Box Nieaktywny
LCD Program box
Aktywny
Moduł Wifi
Aktywny
Port Programowania
Program port
Aktualizacja softu
Aktywny
Rozmiar 37.5 x 30.9 x 31.6mm
Waga 95 gram
Dedykowane 1/10th Touring Car & Buggy & Drift Car & F1; 1/8th,1/10th Rock Crawler




Jeszcze lepsze osiągi

Silniki Hobbywing G3 to następca znanych wersji V10 G2. Nowe silniki w wersjach Stock i Modified posiadają zupełnie nowy design, który przekłada się na mniejszą wagę i lepsze osiągi. Modele Stock Spec posiadają wyższy moment obrotowy i wartość KV odpowiednio o 4% i 16% w porównaniu z silnikami V10 G2 Stock Spec. Wysoka prędkość obrotowa i moment obrotowy sprawią, że Twój model stanie się sekretną bronią w wyścigach klasy Stock.




Liniowość pracy

Wbudowany, precyzyjny czujnik hala w połączeniu z precyzją i wyważeniem wirnika gwarantują niewiarygodną liniowość pracy silnika.





Super lekki

Silnik G3 Modified i Stock ważą, odpowiednio, jedynie 161 g i 132 g. Waga została zredukowana odpowiednio o 11%i 21% w porównaniu z sinlikami V10 G2. Dzięki mniejszej wadze kierowcy z łatwością mogą ustawić wyważenie swoich pojazdów.


 


Asymetryczne łożyska

W celu zwiększenia możliwości przenoszenia obciążenia rozmiar przedniego łożyska w sinliku G3 został zwiększony o 26% w porównaniu z wersją G2. W celu zmniejszenia oporów tylne łożysko zostało zmniejszone o 6%. Asymetryczna konstrukcja sprawi, że silnik pracuje znacznie płynniej i stabilniej.  


Świetne odprowadzenia ciepła

Specjalna konstrukcja obudowa sprawia, że rdzeń stojana jest wystawiony na działanie powietrze, co maksymalizuje chłodzenie. Duże otwory* na przednich i tylnych płytach końcowych gwarantuje znakomite odprowadzanie ciepła z silnika. 
* Należy pamiętać, że silniki 5.5T~8.5T są stosowane zwykle w pojazdach off-road, dlatego fabryczne płyty końcowe posiadają małe otwory




Dwie różne płyty końcowe

Płyty końcowe z dużymi otworami zastosowane w silnikach 3.5T~5.0T i 10.5T~21.5T zapewniają znakomite odprowadzanie ciepła z silnika przy pojazdach typu on-road.
Płyty końcowe z małymi otworami zastosowanie w silnikach 5.5T~8.5T zapobiegają przedostaniu się piasku lub innych zanieczyszczeń, co zapobiega uszkodzeniu silników w pojazdach typu off-road. 
Użytkownik może zakupić dowolne płyty końcowe i zamontować je w swoim silniku wg własnych potrzeb.


 


Rozkładana konstrukcja

Konstrukcja urządzenia pozwala na jego rozłożenie w celu regularnego czyszczenia i konserwacji, co wydłuża żywotność silnika i pozwala zachować jego skuteczność
.

 


Płynnie regulowany timing

Mechaniczny timing pozwala na niezwykle precyzyjną i płynną korektę wartości. Antypoślizgowe linie z tyłu silnika gwarantują stabilność wybranych ustawień. 

 


Wysoka jakość komponentów

Wykorzystanie wysokiej jakości rdzenia stojana, odpornego na wysoką temperaturę zwoju z czystej miedzi i  wirnika, najwyższej jakości łożysk o wysokiej sile i precyzji, a także pól lutowniczych z wysoką odpornością na prąd gwarantuje świetne osiągi i wytrzymałość.


Specyfikacja

Model: 30401109
KV: 5120
Zasilanie LiPo: 2S
Ilość zwojów: 6,5 T
Waga 164 g
Średnica 35,9 mm
Długość 51,2 mm
Długość wału 13,3 mm
Średnica wału 3,17 mm
Maksymalna moc 402 W
Prąd szczytowy 113 A
Timing 20 - 50
Wirnik Φ5-12,5
Zastosowanie Modified Class 1:10 4WD Off-road Racing