Sklep modelarski Szczecin - dystrybutor HB, MST, Yokomo, Sakura, Mugen Seiki, Tetsujin, GS Racing, KillerBody

Koszyk:
0,00
Home Modele RCARRMA modele › Arrma Notorious 6S V5 BLX 1:8 4WD RTR czarny

Arrma Notorious 6S V5 BLX 1:8 4WD RTR czarny

Mocny i pewny siebie Monster Truck - to jest auto RC Arrma Notorious 6S BLX w skali 1:8 z napędem na wszystkie koła. Jest kompletnie wyposażony komponentami Spektrum. Trwałe podwozie nowej generacji. Powrót na koła po przewróceniu modelu.


Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC auta Notorious 6S BLX 1/8 4WD z zainstalowanymi komponentami: regulator Firma™ 150A Smart, silnik trójfazowy Firma 4074 2050Kv, odbiornik Spektrum SR315 DSMR, serwo Spektrum S652 18kg MG. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Gotowa i pomalowana karoseria. W zestawie akcesoriów klucz krzyżowy, imbusy 1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm, zworka IC5 oraz zębatka 20T.


Mocny i pewny siebie Monster Truck - to jest auto RC Arrma Notorious 6S BLX w skali 1:8 z napędem na wszystkie koła. Wydajny trójfazowy silnik nada modelowi prędkość ponad 90km/h. Klasyczny styl i ekstremalna wydajność w sprawdzonej konstrukcji ARRMA. Model auta RC jest kompletnie złożony, do uruchomienia potrzeba 4 baterie AA do nadajnika oraz akumulator napędowy do modelu z adekwatną ładowarką. Teraz z aparaturą RC Spektrum SLT3.

Jest ktoś chętny do wyjazdu na tor Off-road z mocnym autem? Monster Truck Arrma Notorious spełni oczekiwania. Jazda na tylnych kołach, przewroty podczas skoków, agresywna jazda. Nic tylko wypakować gotowe złożone auto wraz z nadajnikiem Spektrum SLT3 2,4GHz. Auto ma gotową pomalowaną karoserię, a koła mają naklejone opony. Zestaw nie zawiera akumulatora, zestaw należy uzupełnić o swój sprawdzony akumulator LiPol min. 5000mAh 35C 2s lub 3s (2szt), mieszczący się w komorze o rozmiarach 158x48x70mm. Model z napędem 4WD ma nowoczesną kompaktową konstrukcję podwozia z bardzo wytrzymałych stalowych i kompozytowych materiałów. Napędza go trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 4074 2050Kv oraz regulator Spektrum™ Firma™ 150A.

Auto przewróciło się do góry kołami?

Nie szkodzi, auto to potrafi i odwróci się ponownie na wszystkie cztery koła.

Chcesz jeździć wężykiem?

Będziesz miał okazję tego spróbować, ale będziesz w stanie kontrolować tyle energii wystarczająco długo?

Będziesz mieć mocniejsze podwozie

W kluczowych miejscach większego obciążenia podwozia dokonano jego wzmocnienia, które wyraxnie zwiększa trwałość i wytrzymałośc podwozia.

Nowa konstrukcja tylnego zawieszenia

Konstrukcja tylnej wieży amortyzatorów jest połączona z nowo aktualizowaną geometrią wahaczy tylnego zawieszenia. Daje większy kąt ugięcia tylnej osi. Węższe i mocniejsze tylne wieże amortyzatorów są bardziej odporne przy przewróceniu auta.

Lepiej dostępne dyferencjały

Notorious 6S BLX jest standardowo wyposażony w trzy dyferencjały z metalową przekładnią, aby byla zapewniona niezawodność i wysoka żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umozliwią przeprowadzenie serwisu w przeciągu kilku minut. Oznacza to, że na serwis poświęci się mniej czasu i pozostawieniu go więcej na jazdę. Do demontażu tylnego dyferenjcału wystarczy odkręcić tylko 5 śrub.

Komora akumulatora z uszczelnieniem

Komora dla odbiornika ma większe rozmiary pod odbiornik i kable, przejscie kabli uszczelnione jest gumowymi uszczelkami, tak samo, jak wieko. Przez to jest zabezpieczona wodoodporność, do komory nie wnikną nieczystości i woda.

Łożyska z gumowym uszczelnieniem

Auto jest kompletnie wyposażone w łożyska kulkowe z obustronnym uszczelnieniem gumowym, które zapewnia wyższą żywotność łożysk.

Opcjonalne zębatki silnika

Trójfazowy silnik jest zainstalowany na anodowanym na czerwono mocowaniu silnika, mocowane na wale koła zębate mają Moduł 1 dla oprymalnej wydajności. Anodowane na czerwono, aluminiowe łoże silnika, dzięki precyzyjnemu wykonaniu, można ustawić i pewnie zamocować. Przesuwny uchwyt umożliwia przez to ustawienie położenia silnika po zluzowaniu dwóch śrub, które są łatwo dostepne z góry. To rozwiązanie znacznie ułatwia ustawienie luzu międzyzębowego oraz zmianę zębtaki.

Nowe wzmocnienie środkowe

Maksymalna wytrzymałość i sztywność również przy wysokim obciążeniu jest na nowo zabezpieczone środkowym wzmocnieniem z anodowanego na czerwono aluminium. Wzmocnienie leżyw nowym uchwycie pomiędzy obudową przedniego i tylnego dyferencjału.

Innowacyjne piasty kół i kulowe czopy

Nowo zaprojektowane nakrętki piast mają zintegrowane o-ringi, które utrzymuja je na miejscu. Ulepszone zostały również kulowe czopy z nową górną nakładką, która chroni przed wyskoczeniem cięgna z czopu nawet przy silnym uderzeniu.

Aluminiowe amortyzatory

Olejowe, aluminiowe, anodowane na czerwono amortyzatory mają osłony chroniące przed uszkodzeniem przy przewróceniu wozu. Auto ma wysokiej jakości trwałe amortyzatory z możliwością nastawienia naprężenia wstepnego sprężyny. Amortyzatory są wyposażone w osłony pyłowe chroniące przed przenikaniem nieczystości do tłoka.

Metalowe dyferencjały

Model auta RC Notorious jest standardowo wyposażony w dyferencjały z metalowymi kołami zębatymi, aby była zapewniona niezawodność i wysoka żywotność tych eksponowanych elementów. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały umożliwią przeprowadzenie serwisu w przeciągu kilku minut. Oznacza to, że na serwis poświęci się mniej czasu, mając go jednocześnie więcej na jazdę.

Ramię z kółkami chroniące przed przewróceniem

Lubisz jeździć po torach zawodniczych? Ramię z kółkami wsporczymi pomoże łatwo postawić auto na tylne koła i elegancko wykonać szybkie przyśpieszenie wozu z efektywną jazda na tylnych kołach.

Wspornik karoserii

Producent pamiętal również o tym, że auto może przewróciś się w czasie jazdy na dach i wyposażył podwozie w wspornik karoserii.

Łatwa obsługa

W celu ułatwienia obsługi model teraz jest wyposażony w łatwo dostępny środkowy dyferencjał oraz nowe łoże silnika. Silnik można wyjąć po odkręceniu dwóch śrub.

Servo-saver

Servo-saver wydajnie wytłumi uderzenia modelu na przednie koła i tym ochronią serwo kierunku. Dodatkowo aluminiowy serwo-saver jest lekki i ma lepsze własności.

Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S652
  • Serwo SPEKTRUM® S652 z metalową przekładnią
  • Wodoodporny*
  • Moment obrotowy 19,08 kg-cm przy 7,4 V.
  • O 32% większy moment obrotowy i 5% szybsze w porównaniu do serwa ADS-15M
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S

Sterowanie silnika zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART z 32-bitowym mikroprocesorem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.

  • Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa komora, aluminiowy radiator z wentylatorem
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Wydajny silnik
  • Silnik Spektrum Firma 2050Kv 4074
  • Zasilanie aż 6-cioma ogniwami LiPol
  • Aluminiowy kołnierz z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • Czteropolowe wykonanie dla gładkiej pracy i wysokiego momentu
  • Wał o przekroju 5mm jest ułożony na łożyskach kulkowych
  • Silnik jest wyposażony w 4mm złocone konektory
  • Przefazowanie na końcu walu silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport

Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.

  • Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
  • Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
  • SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
  • Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
  • Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.


Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.

Zalecane akumulatory

Najbardziej wygodne jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-cioma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zworką IC5, która znajduje się w zestawie auta RC.

Dalej model można użytkować na dwóch pakietach akumulatorów LiPol 7.4V lub 11.1V połączonych szeregowo. W tym przypadku oba akumulatory należy podłączyć do kabla Y. Minusem takiego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być całkowicie identyczne, tak samo naładowane. Dlatego najwygodniej stosować jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator.

  • Dla normalnej jazdy - Akumulator LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
  • Dla normalnej jazdy z dłuższym czasem - Akumulator LiPol Black Magic 14.8V 6500mAh. Dzięki ograniczonej prędkości to rozwiązanie jest odpowiednie dla dzieci.
  • Dla maksymalnej możliwej szybkości zalecamy jeden akumulator Black Magic 22.2V 4200mAh
  • Dla maksymalnej możliwej szybkości dwa pakiety Spektrum 11.1V 5000mAh z technologią Smart.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

Zalecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Jeśli w modelu RC auta Arrma będzie stosowany nowoczesny akumulator Smart LiPol, to zalecamy stosowanie ładowarki:

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W.

Dodatkowo będzie potrzebna redukcja do ładowania IC5/IC3 (nr kat. SPMXCA507).

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.


Typ Monster Truck
Skala 1:8
Długość 540mm
Szerokość 461mm
Wysokość 230mm
Rozstaw 328mm
Prześwit podwozia 47mm
Masa 5170g
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy 4-polowy 2050kV
Komora akumulatora 158x48x70mm
Koła Opony 77mm dBoots BACKFLIP, felgi MT, 3.8" (97mm)
Czas jazdy 25 do 30 minut z LiPol 14,8V 5000mAh
Prędkość Do ok 96km/h